Skate 3 annonserat

Robot
Medlem
Skate 3 annonserat

Dubbelpost?


signatur

Jag borde verkligen skriva någonting meningsfullt här...

Medlem
Medlem

Känns som detta kommer bli riktigt dåligt.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Medlem

Det ser ut som något från The Sims... tvåan då, inte trean... Synd för ett sådan bra spel serie.

Medlem

Lite nya trix var det ju iaf, t.ex. darkslide.

Medlem

Announced != annonserat... trodde dubbelinlägget var för att rätta den pinsamheten.

Medlem

de måste inte mata ut nya spel varje år. tror inte detta kommer bli något speciellt tyvärr

Medlem

Vad FAN har hänt med grafiken?! Ser ju ut som Sims. Ettan var ju hur bra som helst, 2an tycker jag innehöll för lite nyheter och 3an ser ut som skit. Får väl ser vad det blir av det här.

Medlem

Alla fanboys, va hände med det där att TH va sämst för att de mjölkade för mycket? Det va ju iaf snyggt, Skate mjölkar ju också, och blir på köpet fult som stryk HAHA


signatur

Min mamma säger att jag är bra på Guitar Hero.

Medlem

EA lade väl ned utvecklingsbolaget Black Box som gjorde Skate 1 & 2 så nu kanske det är Maxis som utvecklar, med tanke på utseendet?

Medlem

The sims 3: Skate tilläggspaket?

Det här ser väldigt annorlunda ut jämfört med ettan och tvåan, ser väldigt tveksamt ut just nu. Men det är ju långt tid kvar innan släppet så mycket kan ändras...

Medlem

Ska bli så jävla nice! Kommer att köpa det UTAN TVEKAN! Bättre Skate-spel än Skate-serien finns fan inte i dagsläget. Nya Tony Hawk kommer att suga jämfört med detta.

Medlem

kanske kommer vara online baserat ? Där efter cartoon-ish grafiken för prestanda? Bara en tanke, inte fakta.

Inaktiv
Medlem

Ni förstår väl ändå att det här inte är den färdiga versionen?

Medlem
Medlem

Blev ganska besviken då jag såg att dom inte tillagt någon ny fysik..

Medlem

casper är det jag saknas mest i de tidigare spelen. Det kan tillföra en helt ny dimension. Hoppas det inte blir för enkelt bara, då det roligaste elementet i spelande är då man lär sig, då man för första gången catchar tricket och landar cleant. sen blir det slentriant. Det är just det som skulle kunna bli så bra med casper-trick. tänk att göra en flipp och avsluta flippen genom ett knapptryck då brädan är upp-och-ner, och när man sedan ska hoppa av göra en till flipp för att sedan tajma catchen då brädan är rättvänd. Så avancerat vill jag att det ska vara. Samma sak egentligen med en vanlig flipp, att man måste tajma då man ska catcha flippen. Men det blir nog kul ändå.

Medlem

det ser inte ut att vara så jävla långt från skate 2 utseendemässigt, jag ser inga jättestora problem i utseendet.

sen så antar jag ju att det här inte är en färdig version alls.
skate-serien är ju fortfarande grymt mycket bättre än THserien, även om skate skulle bli sämre än det varit tidigare. tyvärr är det så jävla sant.

Medlem

Spelet kommer inte se ett dug ut som det gör på filmen när det är färdigt det måste ni väll alla endå förstå? Dem första filmerna från skate spelen har alltid sett B ut gällande grafiken.
Jag är en riktig jävla fanboy av Skate spelen eftersom mitt största intresse är just Skateboard sedan kommer gaming
Underflips & darkslide...visst det är coolt men Skate börjar mer och mer falla åt Tony Hawk spelens håll...för orealistiskt. Lägg till mer realistik istället...om du landar boardslide flat på en railjävel från 5 meter så ska fan brädan gå sönder. Sånna grejjer hade varit mycket roligare...mer frustrerande men mer utmaning.
Oojoj skulle kunna skriva 5 A4 vad ja vill ha i ett nytt skate spel. Och den här posten är jävligt ointressant för alla er andra så förlåt att jag waste'a bort eran tid att läsa den här skiten hahah Hare!


signatur

FUBAR

Inaktiv

ni är så dumma som tror att grafiken kommer bli lika dålig som allra första trailern/teasern.

och sluta skriv om hur dåligt det kommer bli det är som sagt var första trailern .

1
Skriv svar