Se Coruscant i The Old Republic

Robot
Medlem
Se Coruscant i The Old Republic

Ju mer dom visar - desto mindre sugen blir jag. Tyvärr. Det beror på grafiken och animationerna. :/

Medlem

Bioware Ni behöver inte använda musiken från filmerna för att marknadsföra erat spel. Det förstör KotOR-känslan lite tycker jag.

Medlem
Skrivet av Mikaelh:

Ju mer dom visar - desto mindre sugen blir jag. Tyvärr. Det beror på grafiken och animationerna. :/

Känner exakt samma. Detta kommer att floppa.

Inaktiv

Det är work in progress, sluta klaga nu.

Medlem
Skrivet av Mikaelh:

Ju mer dom visar - desto mindre sugen blir jag. Tyvärr. Det beror på grafiken och animationerna. :/

Har verkligen inget problem med grafiken, förstår inte varför realism är ett MÅSTE? Och animationerna är bra bättre än de SWG hade iaf.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem
Skrivet av FlurK:

Det är work in progress, sluta klaga nu.

Håller med... oavsett vad det är så ska det klagas. Vekar som nästan alla medlemmar på FZ har förvandlars till gnällspikar...


signatur

"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you"

Medlem

Jag tycker grafiken känns helt ok

Medlem

Grafiken jämfört med andra kända spel är ju rätt dålig, jag menar i jämförelse. Men jag skulle aldrig låta det klanka ner på varken mina förväntningar eller helheltssyn på spelet. Jag ska ha det.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Det kommer att bli bra det här.

Medlem

gammal video som fan :S grattis fz, ni är inte först igen! wooo *applåd*

Medlem
Skrivet av chewiee:

gammal video som fan :S grattis fz, ni är inte först igen! wooo *applåd*

Jag såg videon först igår på annan sida. Så jag anser det som "hyfsat nytt".


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Medlem

Håller absolut inte med om att det är något fel på grafiken. Den är annorlunda, men inte "dålig" på något sätt.

Tråkigt nog verkar FZ ha blivit en universal mötesplats för alla gnällspikar. Hip Hip Hooray!


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

grafiken ser nice ut juh!
Dem har en lite halv cartoon halv realism grejj på G här

Medlem

En grej som aldrig riktigt slagit mig tidigare är hur orealistisk världen i KOTOR är egentligen. Alltså i en så tekniskt, och krigiskt inriktad värld som Star Wars ändå är så borde vapnen se väldigt mycket olika ut efter 4000 års utvecklande. Att lightsabers ser likadana ut kan jag förstå eftersom de är ett ganska så icke utspritt vapen som inte används av så många, men laserpistolerna borde ju vara enormt mycket sämre i KOTOR-världen. De borde egentligen inte ens finnas.

Men jag kan såklart köpa det eftersom det är ett spel vi pratar om, men det är ändå rätt sjukt.

Medlem

Gillar inte sättet som dem står på (dem som bara har ett vapen, dvs dem med blasters) för dem ser så oengagerade. Som att dem bara skjuter utan att bry sig om skotten som är på väg mot dem.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem
Skrivet av darkthunder:
Skrivet av chewiee:

gammal video som fan :S grattis fz, ni är inte först igen! wooo *applåd*

Jag såg videon först igår på annan sida. Så jag anser det som "hyfsat nytt".

Precis, videon har funnits ute sedan PAX, men det var inte förrän häromdagen den kom ut i HD-kvalité.

Medlem

Är det bara jag som avskyr grafiken? Ser toonigt och oseriöst ut..gilllar inte det det minsta. :\ Är inte en "grafikhora" men denna grafiken är äcklig.

Nåväl, smaken är som baken.

Medlem
Skrivet av mr.bear:

Håller absolut inte med om att det är något fel på grafiken. Den är annorlunda, men inte "dålig" på något sätt.

Tråkigt nog verkar FZ ha blivit en universal mötesplats för alla gnällspikar. Hip Hip Hooray!

Så om man klagar på en grej klagar man på allt?

Sluta dra allt över en kam.

Medlem

Jag hoppas verkligen att det kommer gå bra för dem, det behövs mer konkurans på MMO-marknaden


signatur

Metal is best served heavy.

Inaktiv
Skrivet av Mikaelh:
Skrivet av mr.bear:

Håller absolut inte med om att det är något fel på grafiken. Den är annorlunda, men inte "dålig" på något sätt.

Tråkigt nog verkar FZ ha blivit en universal mötesplats för alla gnällspikar. Hip Hip Hooray!

Så om man klagar på en grej klagar man på allt?

Sluta dra allt över en kam.

dålig grafik, fel musik, och sena videor. Knappast en sak, FZ har en jävla bunte klagare.

Seriöst, gillar ni inte vad ni ser, SKAFFA INTE SPELET! så jävla lätt är det, kom inte hit här och gnäll och förstör det för alla andra. Jävla p12or.

Medlem
Skrivet av Combalex:
Skrivet av Mikaelh:
Skrivet av mr.bear:

Håller absolut inte med om att det är något fel på grafiken. Den är annorlunda, men inte "dålig" på något sätt.

Tråkigt nog verkar FZ ha blivit en universal mötesplats för alla gnällspikar. Hip Hip Hooray!

Så om man klagar på en grej klagar man på allt?

Sluta dra allt över en kam.

dålig grafik, fel musik, och sena videor. Knappast en sak, FZ har en jävla bunte klagare.

Seriöst, gillar ni inte vad ni ser, SKAFFA INTE SPELET! så jävla lätt är det, kom inte hit här och gnäll och förstör det för alla andra. Jävla p12or.

Har inga problem med kritik sålänge man får ordenlig åsikt och inte bara en "grafiken suger", utan "grafiken tillfaller inte mig i smaken".


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Ser väldigt trevligt ut


signatur

Game long and prosper

Medlem

Jag kommer enbart köpa spelet för att kunna flyga omkring med min jetpack i starwarsmiljö! (nästan..)

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:
Skrivet av Combalex:
Skrivet av Mikaelh:
Skrivet av mr.bear:

Håller absolut inte med om att det är något fel på grafiken. Den är annorlunda, men inte "dålig" på något sätt.

Tråkigt nog verkar FZ ha blivit en universal mötesplats för alla gnällspikar. Hip Hip Hooray!

Så om man klagar på en grej klagar man på allt?

Sluta dra allt över en kam.

dålig grafik, fel musik, och sena videor. Knappast en sak, FZ har en jävla bunte klagare.

Seriöst, gillar ni inte vad ni ser, SKAFFA INTE SPELET! så jävla lätt är det, kom inte hit här och gnäll och förstör det för alla andra. Jävla p12or.

Har inga problem med kritik sålänge man får ordenlig åsikt och inte bara en "grafiken suger", utan "grafiken tillfaller inte mig i smaken".

Exakt! Det var det jag menade med mitt inlägg. Och ingenstans skrev jag "om man klagar på en grej klagar man på allt". Har bara uppmärksammats av att det på sistone tycks ha ploppat upp mer och mer kommentarer i stil med "kass grafik spelet suger" och "videon är gammal FZ är kass" här på forumet, vilket känns väldigt gnälligt om ni frågar mig.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem
Skrivet av luiga:

En grej som aldrig riktigt slagit mig tidigare är hur orealistisk världen i KOTOR är egentligen. Alltså i en så tekniskt, och krigiskt inriktad värld som Star Wars ändå är så borde vapnen se väldigt mycket olika ut efter 4000 års utvecklande. Att lightsabers ser likadana ut kan jag förstå eftersom de är ett ganska så icke utspritt vapen som inte används av så många, men laserpistolerna borde ju vara enormt mycket sämre i KOTOR-världen. De borde egentligen inte ens finnas.

Men jag kan såklart köpa det eftersom det är ett spel vi pratar om, men det är ändå rätt sjukt.

ptja, Blaster uppfanns ju 35,000 år innan den första dödstjärnan blev förstörd, men dom första var nog inte precis som i filmerna(läs: Totalt värdelösa)

Ljussablar uppfanns först 15,500 år innan Yavin, men dom var ganska värdelösa då.


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem

Jag tycker det ser tvär schysst ut. Det enda jag är ledsen över är att det är ett mmo och inte Kotor 3.

Medlem
Skrivet av Mr.Waterboy:

Gillar inte sättet som dem står på (dem som bara har ett vapen, dvs dem med blasters) för dem ser så oengagerade. Som att dem bara skjuter utan att bry sig om skotten som är på väg mot dem.

Säg 'dem' igen.

Medlem
Skrivet av mr.bear:
Skrivet av KlosterKatten:
Skrivet av Combalex:
Skrivet av Mikaelh:
Skrivet av mr.bear:

Håller absolut inte med om att det är något fel på grafiken. Den är annorlunda, men inte "dålig" på något sätt.

Tråkigt nog verkar FZ ha blivit en universal mötesplats för alla gnällspikar. Hip Hip Hooray!

Så om man klagar på en grej klagar man på allt?

Sluta dra allt över en kam.

dålig grafik, fel musik, och sena videor. Knappast en sak, FZ har en jävla bunte klagare.

Seriöst, gillar ni inte vad ni ser, SKAFFA INTE SPELET! så jävla lätt är det, kom inte hit här och gnäll och förstör det för alla andra. Jävla p12or.

Har inga problem med kritik sålänge man får ordenlig åsikt och inte bara en "grafiken suger", utan "grafiken tillfaller inte mig i smaken".

Exakt! Det var det jag menade med mitt inlägg. Och ingenstans skrev jag "om man klagar på en grej klagar man på allt". Har bara uppmärksammats av att det på sistone tycks ha ploppat upp mer och mer kommentarer i stil med "kass grafik spelet suger" och "videon är gammal FZ är kass" här på forumet, vilket känns väldigt gnälligt om ni frågar mig.

Att säga att videon är "gammal" är onödigt gnäll, ja.

Att däremot säga att man gillar spelet mindre och mindre ju mer man ser av det på grund av grafik och animation är inte "gnäll".

Sen när får endast positiva kommentarer om spelet skrivas?

Medlem

Eftersom det verkar ha blivit någon ny trend att man får endast diskutera saker om man har något positivt att säga, så får jag väl påpeka att jag är positiv till att jag inte ser några zombier.. än..

12
Skriv svar