Yakuza 4 avtäcks nästa vecka

Robot
Medlem
Yakuza 4 avtäcks nästa vecka

Tur att man kan japanska ^^) Jag älskar den här spelserien. Importerade 3an från Japan för ett tag sen också. Kick Ass!

Inaktiv

koper garna ett ex av yakuza 2 om bara de lokaliserar yakuza 3 och/eller yakuza shogun-era spinoffen

Medlem

Varför kan dom inte bara släppa med eng undertexter? Kan inte kosta möe.

Medlem

Tycker Yakuza 1&2 är bland de bättre spelen till PS2an, och med tanke på dess enorma utbud så borde det säga någonting. Önskar Sega kunde släppa trean i väst.

Medlem
Skrivet av Kazutoyo:

Tycker Yakuza 1&2 är bland de bättre spelen till PS2an, och med tanke på dess enorma utbud så borde det säga någonting. Önskar Sega kunde släppa trean i väst.

Samma argument fungerar på Wii?


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

Medlem
Skrivet av Kazutoyo:

Tycker Yakuza 1&2 är bland de bättre spelen till PS2an, och med tanke på dess enorma utbud så borde det säga någonting. Önskar Sega kunde släppa trean i väst.

Samma argument fungerar på Wii? Vad jag vill minnas så var kvalitén på PS2-spelen farligt nära en ny tv-spelskrasch.


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

Medlem

Mycket synd att det inte släpps här. Jag älskade både ettan och tvåan, definitivt två av de bättre spelen till PS2. Om jag hade kunnat japanska skulle jag gärna importerat trean. Det ultimata skulle ju vara om man fick subs. Dubben i ettan var ingen höjdare, men annars var allt grymt. Tvåan var som sagt ännu grymmare och som tur var behölls de japanska rösterna. Så en trea med sub skulle som sagt vara ultimat för mig.

1
Skriv svar