Forza Motorsport 3 klart

Robot
Medlem
Forza Motorsport 3 klart

Redan? De pumpar ut Froza spel nu eller. De har ju hunnit trycka ut 2st spel medan GT serien inte ens hunnit få ut ett spel. Men det är väl bristen på kvalitet, någon måste väl bli lidande tyvärr.


signatur

AYY LMAO

Medlem

Nja Forza har då ingen brist i sin kvalitet Haziza.
OnT: Superbt, dåv et man att väntan inte blir längre än annonserat.

Medlem

Äntligen! Årets mest efterlängtade spel från min sida


signatur

"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you"

Inaktiv
Skrivet av Haziza:

Redan? De pumpar ut Froza spel nu eller. De har ju hunnit trycka ut 2st spel medan GT serien inte ens hunnit få ut ett spel. Men det är väl bristen på kvalitet, någon måste väl bli lidande tyvärr.

Lol?

Du verkar inte ha spelat Forza Motorsport 2 iaf.

Jag tycker däremot att Forza serien håller vad dem lovar.
Men däremot så håller Polyphony Digital inte vad dem lovar... T.EX :

Så sa polyphony digital att det skulle se ut... men slutade så här

soi
Medlem

Gillade inte demot på forza 2 men fullversionen av spelet var riktigt jävla bra!

Medlem
Skrivet av Haziza:

Redan? De pumpar ut Froza spel nu eller. De har ju hunnit trycka ut 2st spel medan GT serien inte ens hunnit få ut ett spel. Men det är väl bristen på kvalitet, någon måste väl bli lidande tyvärr.

Du har inte spelat Forza med andra ord.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Inaktiv

Nån som kan rekommendera Forza 3 när man har Dirt 2 ? Är dom snarlika eller skiljer dom så pass mkt åt att det är värt att äga båda?

Medlem

Tja, forza är mer åt simulatorhållet iaf. Testa 2an så vet du på ett ungefär vad som väntar. Finns demo på XBL.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Drömde om Forza 3 inatt! Hade fått det i brevlådan men när jag skulle starta det så fick jag RROD!

... Sen flög jag till min mor och käkade palt men det har inget med saken att göra.
Jävla skoj, Forza nu sen GT. Jäkla massa skoj konsollracing!

Medlem

@ Haziza
lolololololololol!
Då borde väl SC eller Diablo vara de bästa spelserierna få det gått många år innan nysläpp? XD
Bara för att Forza lever och utvecklas, medan Sony är rädda att släppa GT5 och dess usla bilfysik, så är det väl bara ett bra tecken. Oavsett hur länge Sony finslipar blir aldrig GT5 i Forza 3's kvalité och de är väl medvetna om det. Testa båda och se själv

KoP
Medlem
Skrivet av Grumbledock:

@ Haziza
lolololololololol!
Då borde väl SC eller Diablo vara de bästa spelserierna få det gått många år innan nysläpp? XD
Bara för att Forza lever och utvecklas, medan Sony är rädda att släppa GT5 och dess usla bilfysik, så är det väl bara ett bra tecken. Oavsett hur länge Sony finslipar blir aldrig GT5 i Forza 3's kvalité och de är väl medvetna om det. Testa båda och se själv

Hur ska man kunna testa om både spelen inte är släppta än?

Medlem
Skrivet av Grumbledock:

@ Haziza
lolololololololol!
Då borde väl SC eller Diablo vara de bästa spelserierna få det gått många år innan nysläpp? XD
Bara för att Forza lever och utvecklas, medan Sony är rädda att släppa GT5 och dess usla bilfysik, så är det väl bara ett bra tecken. Oavsett hur länge Sony finslipar blir aldrig GT5 i Forza 3's kvalité och de är väl medvetna om det. Testa båda och se själv

Fanboy snack FTW!

Medlem

forza är nog det enda skäler till att jag skulle skaffa mig en xbox, det verkar som det är grymt, synd att det inte kommer till pc.

Medlem

Jag kan inte bry mig mindre om vilket spel som är bäst! Huvudsaken är att båda spelen är roliga att spela, vilket jag tror de kommer att vara!

Medlem

spelet ser bra ut, längtar till det kommer ut på marknaden

Medlem
Skrivet av bleak:

Nån som kan rekommendera Forza 3 när man har Dirt 2 ? Är dom snarlika eller skiljer dom så pass mkt åt att det är värt att äga båda?

Dirt är rallyspel där du kör på just lera, skogsbanor och andra slingriga vägar. Forza är banracing och är inte alls samma typ av spel. Ska du jämföra Forza med något annat spel är det väl just Gran Turismo som skulle vara mest likt.

Medlem

LCE förbokad sedan länge! argh...kan knappt vänta!!


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Där har du rätt SC2/Diablo 3 kommer bli otroligt stora spel, varför de släpps inte för de är perfekta.

Sen till er Xbox folk, tror inte ni kan få så mycket mer på era DVD skivor... och det är ingen ide ni säger emot, det börjar bli ett stort problem för xbox fanboys. Står lite var stans om detta.

GT5 blir bli bra, kört froza 2 men gilla det inte alls tyvärr sålde min xbox efter det maskinen har så troligt många missar. Men men gillar ni att ha det halv go for it. ok bye thx


signatur

AYY LMAO

Medlem

Jag förstår mig inte på dessa ps3 killar som kommer in hit och slänger skit på något som dom aldrig kommer att få spela. Lägg ner dessa fanboy fasoner nu och skärp er.

OnT: Härligt härligt fyller år den 24 okt så det blir en perfekt present till mig själv

Älskade 2:an, äntligen är uppföljaren snart här Tycker de borde välja att ha med någon äldre bil även i demot.

Medlem

Äntligen cockpit-vy, det kommer bli så smutt, saknade det mycket i 2an, synd att de inte hade tid att fixa det då men nu kan det äntligen bli det ultimata spelet jag ville att 2an skulle vara.

Medlem

har läst att bugatti veyron kommer vara med i den här spelet..den absolute bästa bilen ofc :D:D

Medlem
Skrivet av Pojii:

har läst att bugatti veyron kommer vara med i den här spelet..den absolute bästa bilen ofc :D:D

[http://www.youtube.com/watch?v=8SrcTmoOcAs]
Här har du en länk som visar hur det gick till när de skapade den för spelet. Häftigt att se hur det går till, vilket jobb de lägger ner.

Medlem
Skrivet av Haziza:

Redan? De pumpar ut Froza spel nu eller. De har ju hunnit trycka ut 2st spel medan GT serien inte ens hunnit få ut ett spel. Men det är väl bristen på kvalitet, någon måste väl bli lidande tyvärr.

Med den logiken hade ju dina 280-något inlägg utspridda över 4 år varit bra eftersom det är så länge imellan dom. Fast nu postade du ju ett värdelöst skitinlägg, så jag antar att du hade fel.

Och till dig som frågade, det finns ingen som helst likhet mellan Forza 3 och Dirt 2.

Dirt 2 = rally + arkad
Forza 3 = banracing + sim

Inte samma sport, inte samma realism, inte samma något

Medlem

Detta blir perfekt, polarn fixar Forza tre på sin xbox så blir det ölkväll med racing på projektor=) Sedan blir det samma visa hos mig fast med GT5. Blir mycket konsolbilande framöver!

Medlem
Medlem

Jag utnämner härmed Haziza till FZ:s nya stortroll.

Vissa har lite för mycket fritid...


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem
Skrivet av Jiggaren:
Skrivet av Haziza:

Redan? De pumpar ut Froza spel nu eller. De har ju hunnit trycka ut 2st spel medan GT serien inte ens hunnit få ut ett spel. Men det är väl bristen på kvalitet, någon måste väl bli lidande tyvärr.

Lol?

Du verkar inte ha spelat Forza Motorsport 2 iaf.

Jag tycker däremot att Forza serien håller vad dem lovar.
Men däremot så håller Polyphony Digital inte vad dem lovar... T.EX : http://www.fz.se/bilder/arkiv/4/4fzp7ty9mi6rc3vdq5bn0lesh8xao...

Så sa polyphony digital att det skulle se ut... men slutade så här http://www.fz.se/bilder/arkiv/6/6v7xap2okrw50cgt9inuz1esf38hb...

Du kanske ska ta och vänta tills GT5 är ute, GT5 Prologue är bara en tidig version av spelet som har funnits ute ett bra tag.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Haziza:

Sen till er Xbox folk, tror inte ni kan få så mycket mer på era DVD skivor... och det är ingen ide ni säger emot, det börjar bli ett stort problem för xbox fanboys. Står lite var stans om detta.

Vadfasen svamlar du om egentligen? Det är väl ingen som påstått att det inte är utrymmesbrist på DVD.
Faktum är att det är ett stort problem för kommande titlar.

FORZA motorsport 3,( inte *FROZA) släpps förövrigt på 2 (två) st. DVDskivor.
Eventuella utrymmesproblem är därmed redan lösta.

*om du ska dissa ett spel, lär dig åtminstone stava det rätt.

Skrivet av mr.bear:

Jag utnämner härmed Haziza till FZ:s nya stortroll.

Vissa har lite för mycket fritid...

+1


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

12
Skriv svar