Dirt 2-tävlingen är avgjord

Robot
Medlem
Dirt 2-tävlingen är avgjord

Man får gratulera vinnarna, själv har jag liret beställt till PC. Bilspel ska spelas med ratt!


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Samma vanliga otur ;<

Medlem

JAAA!!! Just nu när man dreglar efter DiRT 2 och inte har några pengar. Helt perfekt!

Tack så jäkla mycket!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Aj som satan, otur i spel, tur man har tur i kärlek iaf.
Grattis alla ni som vann, själv får jag ta mig till närmsta butik .

Medlem

Ingen vinst denna gången heller men jag känner att det är min höst så keep em coming.

Får man fråga ungefär hur många tävlande det är / tävling på fz?


signatur

12:50. Press Return

Medlem
soi
Medlem
BME
Medlem

meh, hade svarat "det kallas även folkrace" för att engelskspråkiga wikipedia sa "An inexpensive, entry level type of rallycross is the Swedish folkrace"
Så kallas Rallycross folkrace eller inte? Har wiki *gasp!* fel?


signatur

[TDL]Ngoba thina siya zazi

Medlem

Ovanligt, jag vann inte nåt??

Grattis till vinnarna!!

Man börjar nästan undra, hur många medlemmar finns det på fz? Jag har tävlat i hundratals tävlingar känns det som, och har aldrig ens varit nära att vinna, även fast jag oftast har alla rätt?


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

grattisxD


signatur

Does your mother really know you're a game-a-holic?

Medlem
Skrivet av BME:

meh, hade svarat "det kallas även folkrace" för att engelskspråkiga wikipedia sa "An inexpensive, entry level type of rallycross is the Swedish folkrace"
Så kallas Rallycross folkrace eller inte? Har wiki *gasp!* fel?

Rallycross och Folkrace är två skilda sporter med olika regelverk. Wikipedia menar nog att Folkrace är en bra och billig inkörsport till Rallycross då de påminner mycket om varandra. Särskilt Rallycross B (som jag tror inte existerar längre) som i stort sett hade den enda skillnaden att man inte kunde lägga anbud på bilarna efter tävling.

Redaktör
Skrivet av BME:

meh, hade svarat "det kallas även folkrace" för att engelskspråkiga wikipedia sa "An inexpensive, entry level type of rallycross is the Swedish folkrace" Så kallas Rallycross folkrace eller inte? Har wiki *gasp!* fel?

Folkrace är folkrace och rallycross är rallycross. Ungefärlig översättning blir "Folkrace är en billig nybörjarvariant av rallycross."

Skrivet av HaZe303:

Man börjar nästan undra, hur många medlemmar finns det på fz? Jag har tävlat i hundratals tävlingar känns det som, och har aldrig ens varit nära att vinna, även fast jag oftast har alla rätt?

Medlemsantalet kan du enkelt räkna ut här. Fast det säger ju inget om hur många som deltar i tävlingarna (och vi redovisar aldrig de siffrorna). Tycker därför att det är mysko att du/andra tycks tro att man automatiskt ska vinna efter ett visst antal tävlingar - du har ju ingen aning om hur oddsen ser ut. För övrigt har du en bra bit kvar innan du varit med i 100 tävlingar.


signatur
Medlem
Medlem
Medlem

grattis till vinnarna
hade själv fel på varje fråga men men


signatur

Blessed by father Nurgle this one has been!

Grattis till er som vann
Jag hoppas på att få skrika av glädje och kamma hem en vinst i nästa tävling


signatur

ISgtVishnuI - The true God of gaming!

Medlem

Hur lång tid brukar det ta innan man får hem sin vinst?


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Se på fan, var nära att beställa detta, jävligt nice att vinna det


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

Var ser man vinnarna?

Medlem

Hade rätt på 1 fråga.
Grattis alla vinnare förresten.
Måste förresten få ställa en fråga. Kan man vinna spel till en konsoll som man för tillfället inte har eller måste man ha den för att få vinna? Bara en fundering jag har.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem
Skrivet av HaZe303:

Ovanligt, jag vann inte nåt??

Grattis till vinnarna!!

Man börjar nästan undra, hur många medlemmar finns det på fz? Jag har tävlat i hundratals tävlingar känns det som, och har aldrig ens varit nära att vinna, även fast jag oftast har alla rätt?

Samma här. Har också ofta alla rätt, men vinner inget.:\


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Redaktör
Skrivet av WaltX:

Hur lång tid brukar det ta innan man får hem sin vinst?

Vi försöker få iväg priserna så fort som möjigt men ibland kan det ta några dagar. De här priserna fick dock redan i förra veckan, de skickades i dag så du lär ha ditt spel i morgon hoppas jag.

Skrivet av awesomedudewithgun:

Var ser man vinnarna?

På tävlingssidan.

Skrivet av Mr.Waterboy:

Måste förresten få ställa en fråga. Kan man vinna spel till en konsoll som man för tillfället inte har eller måste man ha den för att få vinna? Bara en fundering jag har.

Ja, självklart.


signatur
Medlem
Skrivet av Mr.Waterboy:

Hade rätt på 1 fråga.
Grattis alla vinnare förresten.
Måste förresten få ställa en fråga. Kan man vinna spel till en konsoll som man för tillfället inte har eller måste man ha den för att få vinna? Bara en fundering jag har.

Nej, FZ har stenkoll på vilka konsoler deras användare har. Även om detta inte ens nämns i profilen.

Medlem

grattis till er som vann det!

riktigt skitkul spel! förutom att det var för lite rallysegment dock. men det har lätt bäst känsla av colin spelen.

Inaktiv

Grattis till alla vinnare vann ejsom vanligt x D
aja någon gång måste man väl vinna

Vill vinna MW2 snäälla FZ<333

Medlem
1
Skriv svar