Nintendo registrerar Den Sista Historien

Robot
Nintendo registrerar Den Sista Historien
Medlem
Nintendo registrerar Den Sista Historien

Den Oändliga Historien goes Plattformsaction? Vem vet, snillen spekulerar men inte mycket kommer fram, jag gissar på en DS-titel iallafall!


signatur
Medlem
Skrivet av Slashneed:

Den Oändliga Historien goes Plattformsaction? Vem vet, snillen spekulerar men inte mycket kommer fram, jag gissar på en DS-titel iallafall!

Den Oändliga Historien? The Last Story (Den Sista Historien) och The Neverending Story (Den Oändliga Historien) är väl ändå inte samma sak?


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

De ska nog börja göra godis:)

Medlem
Skrivet av mr.bear:
Skrivet av Slashneed:

Den Oändliga Historien goes Plattformsaction? Vem vet, snillen spekulerar men inte mycket kommer fram, jag gissar på en DS-titel iallafall!

Den Oändliga Historien? The Last Story (Den Sista Historien) och The Neverending Story (Den Oändliga Historien) är väl ändå inte samma sak?

Nej jag vet, därför jag spekulerade, vem vill dessutom spela ett oändligt spel? Förutom alla MMOare förstås!


signatur
Medlem

Undertiteln till nya Zelda

Medlem
Skrivet av Slashneed:
Skrivet av mr.bear:
Skrivet av Slashneed:

Den Oändliga Historien goes Plattformsaction? Vem vet, snillen spekulerar men inte mycket kommer fram, jag gissar på en DS-titel iallafall!

Den Oändliga Historien? The Last Story (Den Sista Historien) och The Neverending Story (Den Oändliga Historien) är väl ändå inte samma sak?

Nej jag vet, därför jag spekulerade, vem vill dessutom spela ett oändligt spel? Förutom alla MMOare förstås!

Hmm, spelar nog hellre ett oändligt spel än det sista spelet någonsin.

1
Skriv svar