Need For Speed släpper soundtrack

Robot
Medlem
Need For Speed släpper soundtrack

Gallows!!!

Inaktiv

deadmau5


signatur

a"C"RED -

Medlem
Medlem

Snark på soundtrack, sjukt sugen på spelet dock!

Medlem

Chase and Status är bra skit Kanske inte den bästa låten där dock.

Medlem

Ofyfan vilken jävla skitmusik (inte ovanligt då det e EA trax, vilket jag antar att det är), blir o slänga på nått custom om man vill ha något vettigt att lyssna på i menyerna.
skönt att musiken är avslagen i racen per default.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Inget slår musiken i Out Run i alla fall (man kanske skulle försöka att hitta på kassettbandet som följde med i nån av Commodores plattformar)


signatur
Medlem

JÄTTE BRA soundtrack,

MSTRKRFT feat. E-40 - Click Click , Den låten är skitbra,

och att Deadmau5 är med, inte HELT FEL. Min favorit of all time. Bara det gör det här spelet värt att skaffa.

Min åsikt.

Medlem

Kanye West?!?! Hepp, av principskäl kan jag inte köpa det här nu.

Medlem

ja kan man inte göra ett vettigt spel så måste ju pengarna in på nåt sätt... NFS-shift är ju så långt ifrån NFS man kan komma och ser ut att bli det sämsta någonsin i serien...

Tror jag ska göra en tropik pangare a´la Farcry och se om jag inte kan kalla den för Doom, hexen, eller Heretic... inte för att det finns några likheter. men namnet säljer nog...


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem
Skrivet av Sevenix:

Man tackar.

Medlem

härligt med Kanye West - Paranoid

Medlem
Skrivet av nudelsdesign:

ja kan man inte göra ett vettigt spel så måste ju pengarna in på nåt sätt... NFS-shift är ju så långt ifrån NFS man kan komma och ser ut att bli det sämsta någonsin i serien...

Tror jag ska göra en tropik pangare a´la Farcry och se om jag inte kan kalla den för Doom, hexen, eller Heretic... inte för att det finns några likheter. men namnet säljer nog...

Du inser väl att SHIFT kommer bli ett av de bästa NFS spelen någonsin?
NFS Serien har ju sett rätt annorlunda ut under åren, och jag tycker verkligen inte att banracingen som kommer nu är särskilt långt ifrån originalspelen.

Medlem

The Prodigy, nice! Spelet är bokat sen igår så nu väntar man med spänning (faktiskt)


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Medlem

IGN gav ju det 9/10 så tror nog det är riktigt bra.

Medlem

Allvarligt talat, vem fan vill ha musik när man sitter i en 600hp+ sportvagn och jagar på för fulla muggar?

amirite?

Medlem

Prodigy är musik som man är uppväxt med 8)


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

1
Skriv svar