Dungeons & Dragons Online: Eberron ute

Medlem

Kör på Thelasin, men blivit klar med nyblörjar staden och ska bege mig ut till Stormscream eller något sånt. Men jag kan inte åka vidare, står att den tankar den delen, men den gör inte det. >.<
Kan man inte ladda ner hela spelet på en gång så man slipper detta? Förövrigt, verkar roligt spel, dock får jag frysslagg som tusan lite då och då, kanske beror på att servarna ligger i US and A?

Medlem

Hade ett helvete att registrera ett konto på mitt telia-mail, tills jag skapade ett Gmail-konto.

Fungerade utan problem.


signatur

Neva knock on 'eavens door.
Ring da bell an scurry, ee 'ates dat.

Medlem

Synd att höra att ni har problem med lagg och registering. Själv flyter det på grymt bra. Har ultra high settings (högsta) helt utan någon form av lagg.

Älskar verkligen stormrech. Helt underbar huvudstad.


signatur

The Presidents - World of Warcraft Classic

Medlem

Skitroligt mmorpg, fattar inte varför jag spelat det så lite
Men dom är ju helt fail ifall Unlimited inte släpps i EU


signatur

Game long and prosper

Medlem

hupp, nu tankar jag ialla fall ner hela gissar jag 4.8gig.. Går fett segt har segt internet. :(((.. Var ju ganska nice att man kunde börja spela genom att ladda ner lite bara, men varför kan det inte fortsätta så.. Var faktiskt ganska nice. För oss med segt ADSL (2/0.5)

Medlem

Nu har jag fått ner hela DDO, men saken är att jag kunde spela nybörjar arean förrut osv, tills jag behövde ladda ner allt för att gå vidare och nu när jag gjort det så crashar spelet dndclient crash. Crashar när man loggat in precis och den börjar ladda (innan man valt sin karaktär) någon som stött på problemet? lite segt att jag kunde spela nybörjarbyn men inte resten liksom.. Man tycker ju det borde vara samma :S

Medlem

jag har problem att starta upp spelet jag får detta meddelande " you may experiencing network connection issues " vet inte vad jag skall göra.

Medlem

Har provat och måste säga att det är faktiskt riktigt kul! Lite annorlunda gameplay, lite för lätt precis i början. Men grafiken är chysst, stridsstystemet är tillfredställande, bra möjligheter när man skapar karaktär etc Rekommenderas helt klart

12
Skriv svar