Motorstorm: Artic Edge

Robot
Motorstorm: Artic Edge

Sonys kampanj att föra över PS3-titlar till minivarianter på PSP fortsätter. När Motorstorm hamnar på den lilla skärmen går dock lite för mycket förlorat i översättningen.


Medlem
Vi testar Motorstorm på PSP

Otroligt att de lyckas göra något så snyggt på Psp:n!

Medlem

Ett snyggt Mario Kart-uppläggsliknande spel till PSP låter ju riktigt härligt! Såg faktiskt rätt intressant ut. Kan heller inte göra annat med att hålla med angående grafiken, det ser verkligen stört läckert ut för att vara ett PSP-spel. Kudos för den!

Medlem

fan att detta inte var till PS3 :/ Nice med norrlands snö för en gångs skull


signatur

while(I.alive()){cout << I.says("Tjenare");}

Medlem

Synd att det inte var till PS3. Kul med lite norrlandssnö!


signatur

while(I.alive()){cout << I.says("Tjenare");}

Medlem

Detta ska man köpa! Perfekt att ha när man är ute och reser eller softar i sängen! Sony är genier med sin hårdvara och visar att de tänker å framtiden när de skapar sina konsoler.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Ass¨en sak som jag stör mig på rejält med FZ är att om det står "recension" måste man klicka en gång till på en länk för att komma till recensionen, VAD ÄR PROBLEMET MED ATT LÅTA OSS LÄSA DEN DIREKT?! Jag tror folk förstår att man kommer få läsa recensionen om man trycker på "LÄS RECENSIONEN HÄR", ingen behöver får förklarat för sig vad det betyder.


signatur

Halo och Pokemon Röd - Vilka minnen 8)

Medlem

Ja, det är så jobbigt att klicka på en länk... eller inte!

Inaktiv
Medlem
Skrivet av Splinter Snake:

Ass¨en sak som jag stör mig på rejält med FZ är att om det står "recension" måste man klicka en gång till på en länk för att komma till recensionen, VAD ÄR PROBLEMET MED ATT LÅTA OSS LÄSA DEN DIREKT?! Jag tror folk förstår att man kommer få läsa recensionen om man trycker på "LÄS RECENSIONEN HÄR", ingen behöver får förklarat för sig vad det betyder.

Har också tänkt på detta, även vid denna länk tänkte jag det. Antar för att det första är en "nyhet" om att dom har lagt upp en recension.

Medlem
Medlem

Ångrar att jag sålde min PSP.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Ser ut att passa perfekt till formatet. Ett köp kan nog vara intressant.

Medlem

Spelet ser bra ut och det är fin grafik för att vara en psp

Medlem
Skrivet av Splinter Snake:

Ass¨en sak som jag stör mig på rejält med FZ är att om det står "recension" måste man klicka en gång till på en länk för att komma till recensionen, VAD ÄR PROBLEMET MED ATT LÅTA OSS LÄSA DEN DIREKT?! Jag tror folk förstår att man kommer få läsa recensionen om man trycker på "LÄS RECENSIONEN HÄR", ingen behöver får förklarat för sig vad det betyder.

Då klickar man väl på bildlänken högst upp på sidan istället? Eller är det någonting du inte lyckas lista ut under dina 2 1/2 år som reggad medlem?

Redaktör
Skrivet av prof:
Skrivet av Splinter Snake:

Ass¨en sak som jag stör mig på rejält med FZ är att om det står "recension" måste man klicka en gång till på en länk för att komma till recensionen, VAD ÄR PROBLEMET MED ATT LÅTA OSS LÄSA DEN DIREKT?! Jag tror folk förstår att man kommer få läsa recensionen om man trycker på "LÄS RECENSIONEN HÄR", ingen behöver får förklarat för sig vad det betyder.

Har också tänkt på detta, även vid denna länk tänkte jag det. Antar för att det första är en "nyhet" om att dom har lagt upp en recension.

Förstasidan är uppbyggd med rubriker och underrubriker för att ge snabb och stor överskådlighet. Vill du se nyheterna med länkarna klickbara direkt går du istället till fz.se/nyheter. Eller som någon sa, klicka på bildpuffarna högst upp på framsidan.


signatur
Medlem

fräsht som attans för vara PSP dock så tycker jag ej att Racing lir ska vara på PSP...för mkt mario vana av gameboy liknande saker


signatur

Blessed by father Nurgle this one has been!

Medlem
Skrivet av Splinter Snake:

Ass¨en sak som jag stör mig på rejält med FZ är att om det står "recension" måste man klicka en gång till på en länk för att komma till recensionen, VAD ÄR PROBLEMET MED ATT LÅTA OSS LÄSA DEN DIREKT?! Jag tror folk förstår att man kommer få läsa recensionen om man trycker på "LÄS RECENSIONEN HÄR", ingen behöver får förklarat för sig vad det betyder.

ehhh nej nu är du allt väldigt utte och cyklar


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Medlem
Skrivet av kebbe:
Skrivet av Splinter Snake:

Ass¨en sak som jag stör mig på rejält med FZ är att om det står "recension" måste man klicka en gång till på en länk för att komma till recensionen, VAD ÄR PROBLEMET MED ATT LÅTA OSS LÄSA DEN DIREKT?! Jag tror folk förstår att man kommer få läsa recensionen om man trycker på "LÄS RECENSIONEN HÄR", ingen behöver får förklarat för sig vad det betyder.

Då klickar man väl på bildlänken högst upp på sidan istället? Eller är det någonting du inte lyckas lista ut under dina 2 1/2 år som reggad medlem?

men hallå elle är det bara jag som inte har haft det här problemet eller???


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

1
Skriv svar