FIFA 10-demo till pc släppt

Robot
Medlem
FIFA 10-demo till pc släppt

Torrent på gång?

Medlem

5min styck är ganska generöst ändå!

Medlem

Visste inte att det skulle komma till PC, inte många EA sports spel kommer till PC längre saknar mest NBA Live spelen.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Niotumsspik:

Torrent på gång?

Den kickar igång automatiskt efter en stund. Just nu är det inte kö till filarkivet så du borde inte ha några problem att få bra hastighet.


signatur
Medlem

ingen 360 demo på gång lr?

Medlem
Skrivet av United:

ingen 360 demo på gång lr?

Jag tipsade igår om att fifa 10 demot släpptes igår via xbox live men det blev tydlige ingen nyhet, bara så ni vet;)

Medlem

#5 360 demot finns redan ute

Inaktiv

får la ta och testa då... tror dock inte det har hänt så mkt sedan jag spelade det sist 08 :/

Medlem

Några filer i paketet är korrupta för mig.. :/

Medlem
Skrivet av knubbe:

Några filer i paketet är korrupta för mig.. :/

Samma här =(
Får leta efter annan sida o ladda ifrån.

Medlem

äntligen får man lira Diego i JUVE:D

Medlem

...får också meddelade om att nån fil är korrupt
Får väl prova torrenten istället.

Edit: När jag försöker ladda ner via http så står det att filen är 2,0GB och inte 2,2GB som det står i artikeln, eller 2,16GB som det står på nerladdningssidan...

Medlem

Släpptes ju till xbox (som nämnts) och PS3 också. Dock bara 3 min på PS3 vad jag sett. Men är väldigt nöjd med vad jag sett så här långt.

ERRoR43: Är väldigt stor skillnad jämfört med 08. Väldigt mycket bättre

Medlem

Är FIFA 10 på PC något att ha? EA Sports har total dissat PC versionerna på fotboll, även på hockey.


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Inaktiv

laddar ner ps3 verisonen nu, jippi!!


signatur

Play 2 win!! on PSN: OdLuKnow is da name!!

Medlem

Många som sett filmer säger "ingen skillnad" mot 09.. Men många små men stora skillnader tycker jag.

bla:

-Rör sig smidigare
-Mer realistisk boll
-Äntligen ordentliga skruvbollar
-Snabba frisparkar
-Bättre frisparks kontroll
-Tränings arena tillbaka (inte med i demo)
-Bollen reagerar olika beroende på var på foten den träffar.
-Målvakten bättre
-AI,n känns mer mänsklig (idag så börja datorn jonglera när halvleken va slut )
-Fysisk kontakt bättre

Gäller xbox demot, spelat säkert 50 matcher

Medlem

PC versionen var sjukt mycket bättre än 09ans pcver. Äntligen har alla spelare rätt skor, samt att spelkänslan var sjukt najs. Första gången ett FIFA-demo imponerat på mig faktiskt! blir väl ett köp till xboxen senare

Medlem

fyfan asså, pinsamt dåligt

Medlem

Pc-demot va ju sketadåligt, det får ju 09-demot att framstå som bra. Kontrollerna som stog i spelet var inte bara konstiga, dom stämde ju inte heller. Dessutom var det mindre än 09:an


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Medlem

Alltså man ska inte jämföra PC versionen mot 360/ps3 för det är som natt och dag. Om dom ska släppa fifa till pc så får dom ju fan släppa samma spel som på konsol, annars kan dom lika gärna skita i det. NHL och nba släpps ju inte till pc längre och det är bra för det sög jämfört med konsol versionen.

Inaktiv

Det måste på riktigt vara ett skämt? Det är trots allt 2010, datorer finns i varje hem osv, grafiken i datorer går att få precis lika bra som på en konsol - även långt bättre.

Så självklart måste ju EA skoja om dom seriöst tänker släppa PC-versionen så här jävla kass? Det är ju ungefär som FIFA2002? Riktigt, riktigt jävla dåligt av EA. Hade tänkt att införskaffa spelet till PS3:an men som en ren protest tänker jag nog hålla mig till PES kommer.

Medlem

Haha har dom gjort samma grej igen? tagit spelmotorn från fifa 02 och uppdaterat lagen? Fyfan vad jag hatar hur de hanterar oss PC användare. DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ EA.


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

Va grymt stor skillnad på 09 å 10 på xboxen iaf. Antagligen har dom väl gjort som året innan till pc, portat ps2 verren igen.

Medlem

Helt grymt!

Med sitt nya Ai känns Fifa 10 mycket smidigare en 09an.

Spelat en match med Barcelona och har redan märkt:

+ Snabbare passningar
+ Bättre och mer realistisk rörlighet
+ Ett helt nytt sätt att spela fotboll som verkligen speglar respektive klubbs spel.
+ EA Sports nya Ai gör all skillnad man vill att den ska göra nu kan alla spela på sitt
sett och med vilken uppställning dom en vill och ändå få spelet att fungera likt hur sitt favorit lag spelar fotboll, världsklass från EA.

- Kross-bollar känns i min smak lite tröga (får ladda hårt för att få en bra kross)

Medlem

Är det samma version som PS3 och 360 eller är det en nedbantad version som det varit de senaste åren??

Medlem
Skrivet av iiZZii:

Är det samma version som PS3 och 360 eller är det en nedbantad version som det varit de senaste åren??

Nej det är inte samma, är väl typ en ps2 port =/, ännu en gång pissar EA på oss PC spelare. Tycker dom kan lägga ner Fifa till pc faktiskt precis som de gjort med NBA och NHL.

Inaktiv

Ser fram emot releasen nu Riktigt bra spel verkar det bli. Det känns verkligen när Zlatan har bollen att han är stark och trycker bort försvararna, det gilar vi

Inaktiv
Skrivet av b0ne:

Haha har dom gjort samma grej igen? tagit spelmotorn från fifa 02 och uppdaterat lagen? Fyfan vad jag hatar hur de hanterar oss PC användare. DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ EA.

Folk kan ju sluta tanka PC versionen och köpa den istället så skulle EA lägga ner mer tid på PC versionen istället för konsollversionen....

Medlem
Skrivet av omarmuktar:

Folk kan ju sluta tanka PC versionen och köpa den istället så skulle EA lägga ner mer tid på PC versionen istället för konsollversionen....

Det har mer att göra med att Sony och Microsoft mutar spelbolagen till att göra Playstation och Xbox-exklusiva spel.
Ingen sponsrar utvecklare till att göra PC-exklusiva spel. Inte ens Microsoft. Lagom kontraproduktivt om ni frågar mig...


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

12
Skriv svar