Vinn Guitar Hero 5

Robot
Medlem
Vinn Guitar Hero 5

Jäkla va ni sprutar ut tävlingar. Bra för oss läsare.
En fråga dock, får man gitarr eller bara spelet? Jag antar att man får gitarr med, men man vet ju aldrig.

Det hade ju inte varit fel att vinna : )

Medlem

Hoppas hoppas!

Medlem

Bara att hoppas på det bästa nu.

Medlem

Vinner man hela "kittet" för att kunna spela detta??


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Redaktör

Man vinner "bara" spelet, inga instrument. Vi försökte få loss instrument också, åtminstone till en förstapristagare, men det var tyvärr omöjligt.


signatur
inK
Medlem

Vad roligt att vinna spelet utan att äga någon gitarr. Givetvis lämnade man in sitt bidrag till tävlingen iaf!


signatur

Every trophy counts...

Medlem

GIEF


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

hoppas man vinner då tävlingar hinner inte avslutas innan nya kommer GLHF

Medlem

nvm!


signatur

Yeah well, you know, thats just like your opinion, man

Medlem

har lite otippat redan köpt det i fredags haha

Medlem

Hmm, jag som inte håller koll på musik tyckte det vara svåra frågor som fan. aja, bryr mig inte så mycket om jag inte vinner.
Men uitfall att så är gratis gott eller vad det heter.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Skrivet av Tompa:

Man vinner "bara" spelet, inga instrument. Vi försökte få loss instrument också, åtminstone till en förstapristagare, men det var tyvärr omöjligt.

Vilket är synd om man "vill sprida GH intresset ännu - om möjligt"... Om en amatör till GH skulle vinna detta - lycka till, hoppas du ids köpa guitarren också (minst) vilket är 99% ett måste för att komma igång med spelet...

Förstår fz.se dock, tycker det är synd man kan få lotta ut GH5 utan att man får ge en gitarr till spelarna också, vilket ju är hela grejjen... (förutom mick + trummor då).. Helt meningslös tävling lotta ut GH5 enligt mig, dom med gitarrer redan som inte tänkt köpa spelet är en liten skara jämfört med dom som ännu inte testat genren... och vem fan tycker det är kul efter att testat med handkontroll?

OBS! Detta är en "whine" till dom som gett fz.se GH5 utan "handkontroller", vem tusan är brydd utan en plast-gitarr i handen?

Medlem

GH 5 är inget jag tänker köpa på ett tag så varför inte få det gratis


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem

Hoppas Hoppas Hoppas Hoppas Hoppas Hoppas Hoppas Hoppas Hoppas Hoppas Hoppas Hoppas Hoppas Hoppas Hoppas !

Medlem

Blir att köpa en plastgura om man vinner det här.

Medlem
Skrivet av TotalCraptastic:
Skrivet av Tompa:

Man vinner "bara" spelet, inga instrument. Vi försökte få loss instrument också, åtminstone till en förstapristagare, men det var tyvärr omöjligt.

Vilket är synd om man "vill sprida GH intresset ännu - om möjligt"... Om en amatör till GH skulle vinna detta - lycka till, hoppas du ids köpa guitarren också (minst) vilket är 99% ett måste för att komma igång med spelet...

Förstår fz.se dock, tycker det är synd man kan få lotta ut GH5 utan att man får ge en gitarr till spelarna också, vilket ju är hela grejjen... (förutom mick + trummor då).. Helt meningslös tävling lotta ut GH5 enligt mig, dom med gitarrer redan som inte tänkt köpa spelet är en liten skara jämfört med dom som ännu inte testat genren... och vem fan tycker det är kul efter att testat med handkontroll?

OBS! Detta är en "whine" till dom som gett fz.se GH5 utan "handkontroller", vem tusan är brydd utan en plast-gitarr i handen?

Tja.. Både Rock Band och Guitar Hero är ju faktiskt rätt stora spelserier. Som många dvs har, så kan förstå att dom ändå lottar ut GH5 utan gitarr. DOCK, som jag ville poängtera i min första kommentar, var att det kanske borde nämnas i nyheter/tävlingssidan, så att folk förstår att man bara vinner själva spelet och inte spelet inkl gitarr etc. Tror det är många som uppfattar att man vinner spelet inkl gitarr.

Medlem

Kul tävling, lite svårare denna gång


signatur

Asus P5Q Pro | E8500 3.16GHz | XFX HD4890 1GB | Corsair 2x2GB | Corsair 620W | Spinpoint F1 1TB | Antec P183 | BenQ G2411HD 24" | Dell 17"

Medlem
Skrivet av asdfg:

Blir att köpa en plastgura om man vinner det här.

Japp

Medlem

Hoppas man vinner.. Haha då kanske kärringen (läs: regeringen) slutar tjata om att jag ska köpa det, för det går ju inte.. inte när man är fattig nybliven student


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem
Skrivet av Kimpur:

Hoppas man vinner.. Haha då kanske kärringen (läs: regeringen) slutar tjata om att jag ska köpa det, för det går ju inte.. inte när man är fattig nybliven student

Jämlikt ska det va, låt kärringen köpa det själv

Redaktör
Skrivet av Håkan:

DOCK, som jag ville poängtera i min första kommentar, var att det kanske borde nämnas i nyheter/tävlingssidan, så att folk förstår att man bara vinner själva spelet och inte spelet inkl gitarr etc. Tror det är många som uppfattar att man vinner spelet inkl gitarr.

Men det står ju klart och tydligt på flera ställen att man vinner spelet, och ingenstans står att man vinner några instrument.

- Fyra personer vinner varsitt exemplar av Guitar Hero 5

- Vi har fått tag på fyra exemplar av spelet.

- I den senaste har du chans att vinna Guitar Hero 5 till valfri plattform.


signatur
1
Skriv svar