Inget Ghostbusters i oktober

Robot
Medlem
Inget Ghostbusters i oktober

Oj, vad många som kommer köpa det då. Dom lär förlora en aning att ens ta hit spelet så efter

X9
Medlem

Hello torrents!

Medlem

skumt det där.. för jag köpte Ghostbusters till min xbox 360 redan vid releasen för dem i Nordamerika, fast jag beställde från en brittisk hemsida.
http://www.game.co.uk/
Fick spelet efter bara några dagar. Var in nu och tittade, och då står det att spelet inte släpps förrän om 42 dagar, så jag gissar att de gjorde någon miss och att jag hade stor tur

Nåja, spelet är störtskönt så ni som orkar vänta har något gott att se fram emot

Medlem
Citat:

Jag säger som Plus-hjälten Sverker; ska det verkligen vara så?

Dags för oss PS3 ägare att äntligen få något exklusivt (i alla fall för en kort period) om du frågar mig.
Observera att det går att beställa till ex xbox360 från internet (regionsfritt tydligen), så Sony har inte helt lyckats.
Härligt spel dock, samma sköna humor som i filmerna.


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem

Alltså.. Det är så jävla dåligt. Fattar inte Sony att man bara hatar dom mera om dom gör så här? Ner med Sony och ge oss Ghostbusters!

Medlem
Skrivet av Loading:

Alltså.. Det är så jävla dåligt. Fattar inte Sony att man bara hatar dom mera om dom gör så här? Ner med Sony och ge oss Ghostbusters!

Jo för det är ju bara Sony som gör så;)

Medlem
Skrivet av Whip:
Skrivet av Loading:

Alltså.. Det är så jävla dåligt. Fattar inte Sony att man bara hatar dom mera om dom gör så här? Ner med Sony och ge oss Ghostbusters!

Jo för det är ju bara Sony som gör så;)

Nä, precis. MS skulle ju aldrig göra något sånt här, om dom fick chansen. :crazy:


signatur

What else could I say?
Everyone is gay.

Medlem

Stackars Sverker

Medlem
Skrivet av Loading:

Alltså.. Det är så jävla dåligt. Fattar inte Sony att man bara hatar dom mera om dom gör så här? Ner med Sony och ge oss Ghostbusters!

Host GTA 4 dlc host.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

jag har det redan 8-)

Medlem

Lol samma här, köpte det för längesen på steam tack vare en vän i usa.

Medlem

Släpps spel till PS2 fortfarande? Det är inte illa det.

Medlem
Skrivet av Spectral:

Släpps spel till PS2 fortfarande? Det är inte illa det.

Sony har en 10 års plan för varje spel konsol. Vilket är unikt och riktigt bra service av Sony!

Skrivet av Loading:

Alltså.. Det är så jävla dåligt. Fattar inte Sony att man bara hatar dom mera om dom gör så här? Ner med Sony och ge oss Ghostbusters!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Haha.. okej ja det kanske var lite att ta i. Men jag blev liite sur när man läste det där. :/

Medlem
Skrivet av redmac:
Skrivet av Spectral:

Släpps spel till PS2 fortfarande? Det är inte illa det.

Sony har en 10 års plan för varje spel konsol. Vilket är unikt och riktigt bra service av Sony!

Det är väl mer så att när de ändå behöver göra en LoFi verision av spelet till Wii så ser de till att samma verision kommer att funka på PS2 också.

Medlem
Skrivet av XaaR:
Skrivet av redmac:
Skrivet av Spectral:

Släpps spel till PS2 fortfarande? Det är inte illa det.

Sony har en 10 års plan för varje spel konsol. Vilket är unikt och riktigt bra service av Sony!

Det är väl mer så att när de ändå behöver göra en LoFi verision av spelet till Wii så ser de till att samma verision kommer att funka på PS2 också.

Bara för att tillägga, Wii Ghostbusters är inte alls samma som Xbox 360 och PS3ans. Så jag undrar inte om PS2ans är bara en extremt nerbantad version för 360 och PS3.

1
Skriv svar