Fallen Earth försenat... igen

Robot
Fallen Earth försenat... igen

Det ser ganska tufft ut. Men för den grafiken betalar jag inte en månadsbetalning.
Hade hellre sett att det var ett single player spel.

Medlem
Skrivet av TheWhaleHunter:

Det ser ganska tufft ut. Men för den grafiken betalar jag inte en månadsbetalning.
Hade hellre sett att det var ett single player spel.

sluta stirra på grafiken och sätt dig in i spelet istället


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem
Skrivet av Fenix:
Skrivet av TheWhaleHunter:

Det ser ganska tufft ut. Men för den grafiken betalar jag inte en månadsbetalning.
Hade hellre sett att det var ett single player spel.

sluta stirra på grafiken och sätt dig in i spelet istället

Exakt

fan vad alla är grafikkåta nuförtiden att dem glömmer det viktigaste, hur kul ett spel är

Medlem

Förstår inte varför alla klagar så mycket på grafiken. Visst det är inte crysis-klass på den men den är verkligen inget man stör sig på när man spelar.
Körde betan och jag hoppas verkligen att det här spelet överlever eftersom det nog kommer vara riktigt bra om ett år eller så. Tyvärr var det lite väl buggigt just nu så det är bara bra att releasedatumet skjuts fram lite

Inaktiv

spelet har rätt bra atmosfär och härlig musik..
fast det ser lite lustigt ut att alla spring runt som om de lekte flygplan ibland....

buggs <3


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem

Så Fallen Earth har dålig grafik?

Anyway. Om man förbokade Fallen Earth kunde man börja spela i förrgår. Måste dock säga att det är nog bra att riktiga releasen har skjutits fram. Spelet känns fortfarande nästan beta. Kan knappt räkna antalet grova buggar jag har stött på under de här två dagarna... men spelet är kul, riktigt kul ändå. xD

Medlem

det jag testat av senaste builden så är jag sisådär.

Jag anser är en stordel av upplevelsen är grafiken och denna är helt ok på max men kunde varit bättre orkar inte skriva en a4 allt som kunde varit bättre och som jag betvivlar kommer förbättras.
både på grafik o annat.

men smaken är som baken delad, och tack o lov för det


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Testade betan, var ren dynga i mitt tycke, tyvärr. Kändes inte alls roligt att spela det. Kändes som ett singleplayer spel :p. Spelar mycket hellre t ex Fallout 3 om jag vill köra nåt post-apokalyptiskt.


signatur

"Nerf rock, paper is fine" - Scissor

Medlem

Testade betan, och spelet har helt klart en del charm, och intro uppdraget var ganska coolt. Dock kändes det, som det mesta som släpps i MMO-väg, inte tillräckligt genomarbetat.

Medlem

Gillar upplägget med karaktärerna.
Inte stela karaktärsuppbyggdnader utan man väljer själv vilken typ man vill bygga upp.
Dock blir man lite styrd in mot vissa delar om man vill spela som healer tex. Men valet i klassuppbyggdnaden är fort. väldigt fri.
Tar man god tid på sig kan man bli en healer som även klarar att göra massiv skada. Men då är man medioker om man jämför med andra spelare i samma lvl som har nischat sig mot en linje.
Alltså kort sagt: Man kan få en BRED karaktärsuppbyggdnad men då tar det lång tid med.

Annars så eh tja ja.....den var ganska intetsägande för min del. Tröttnade efter att ha spelat betan i 4 mån.....

Medlem

ser rätt kul ut sådär på förhand. grafiken i trejlern som wartex postade är definitivt mycket bättre än i de första bilderna och filmerna man såg.
spelar dock inte mmos med månadskostnad så jag får stå över detta lir ett tag:p


signatur

Where are we runnin'?

Medlem

Vem skriver upp sig på en sexårs-prenumeration?!


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Inaktiv

Alltså grafiken i den länkade trailern är ju fortfarande kass jämfört med andra spel. Ska det ha en realistisk känsla kommer man ju inte undan men undermålig grafik. Fantasy fungerar wow grafik bra liksom. Men alltså husen ser ju ut som från ett 5-7 år gammalt spel.

Sen har ju grafiken minimal betydelse i ett mmo så det är ju inte så relevant diskussion egentilgen.

1
Skriv svar