LucasArts nya - Lucidity

Robot
Medlem
LucasArts nya - Lucidity

Haha! Ingenting för mig!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Inaktiv

Lucasarts tidigare spel Fracure måste ha varit en av de största säljfiaskona på lång tid. Inte undra på att de försöker hitta en annan publik.

Enligt VGCharz sålde Fracture extremt lite, det är så lågt att jag ifrågasätter siffrorna till och med. Ännu lägre på PS3 för övrigt.
http://www.vgchartz.com/games/game.php?id=6966&region=All

Medlem

eeeeh?.. stor besvikelse

Inaktiv

orka.... lucasarts sviker oss
gief a new Dig instead!

Medlem

Låter som något jävla "Lek&Lär".. Helt ointressant.

Medlem

Jag tycker det låter intressant jag, förstår inte hur ni kan vara så negativt inställda mot något det knappt finns någon information om.

Medlem

Gametrailers har gameplay i deras senaste GT TV inslag - ser ut som enmanna lemmings. Man spelar hennes drömmar då hon är väldigt orolig för hennes mormor som inte mår så bra så är de henne man försöker "rädda" i drömmen. Utvecklarna säger att atmosfären är lilla rödluvan möter Alice i underlandet.

EDIT: kebbe är verkligen helt ute och cyklar.

EDIT2: Länk för lata jävlar, http://www.gametrailers.com/episode/gametrailers-tv/69?ch=3&s...

EDIT3: Lemmings fast verktygen bestäms lika mycket som man gör i Tetris.


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

Medlem

Boring...


signatur

Meep!

OKEJ!??!?!
Vafan... hade hoppats på "KotoR blir inget MMO, huzzah!"

Medlem

hade jag haft en fyraårig dotter så hade hon nog älskat spelet

Nä, det här var inget för mig, men det är kul att de utvecklar för andra grupper av människor än den jag tillhör

Medlem

Dom säger ju själva att dom inspireras av bland annat Braid, antar att ni inte testat det heller och anser det vara ett barnspel?

Medlem

"Calaveras"? WTF? Spela genast om Grim Fandango Calle!

Medlem
Skrivet av Rappakalja:

orka.... lucasarts sviker oss
gief a new Dig instead!

haha good old dig

fyfan va lucidity ser risigt ut. ser ut som ett jävla flash-spel. hur fan kan de göra en så stor grej av detta? sjukt besviken blir man ju.

Medlem

Håller med hunden. Man måste ju vara riktigt manlig och spela en Space Marine och hoppa över väldigt innovativa plintar och köra en motorsåg i en utomjordingsskalle. Annars får de nog va.


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

Inaktiv

Inte vad man förväntade sig från Lucasarts direkt...
Ser faktiskt ganska tråkigt ut menmen man ska inte säga något innan man provat det.

Medlem

B-B-B-Booooring

Medlem

Mjaaaah... kommer antagligen inte ens bry mig om detta


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem

Det ser för deprimerande ut för att jag skulle vilja spela det...

Medlem

Meh, besvikelse.


signatur

Metal is best served heavy.

Medlem

...är detta deras nya spännande titel?


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem

sämst

ja vill ha GF2 NUU. Fuck Lucasshit, ja ringer till Tim shafer o säger att han ska börjar att skapa GF2 efter han är färdig me brutal legend


signatur

Everyday I worry all day

Medlem
Skrivet av DeKvittar:

EDIT: kebbe är verkligen helt ute och cyklar.

Nej, jag skrev vad spelet lät som, inte vad det är och kommer att bli.

Medlem
Skrivet av hunden:

Jag tycker det låter intressant jag, förstår inte hur ni kan vara så negativt inställda mot något det knappt finns någon information om.

Det var ju knappast det här man hoppades på i alla fall:\

Medlem

Vill ha Jedi Knight 4!


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Ge mig ett Star Wars spel där man spelar Darth Vader eller kanske ett man är en stormtrooper.

Medlem

Det är ju bra att de har lite kreativitet och inte fortsätter mjölka ur samma varumärke. Men jag hade gärna sett ett nytt jedi knight med tanke på hur bra de förra blev.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem
Skrivet av InsaneSharky:

Ge mig ett Star Wars spel där man spelar Darth Vader eller kanske ett man är en stormtrooper.

Öhhh Force Unleashed.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Jower:

"Calaveras"? WTF? Spela genast om Grim Fandango Calle!

Ett litet "s" för mycket och jag är hin håle himself?


signatur
Medlem

mm verkar som ett trevligt litet snabbt tidsfördrivspel
Inte typ state of the art graphics o så men variation e bra att ha.

12
Skriv svar