Bli skrämd i Calling

Robot
Medlem
Bli skrämd i Calling

Ser väldigt najs ut faktiskt.


signatur

//Nothing worth doing in life is easy.

Medlem

brrr ?

OT:
Vid de snabba klippen (1:00-1:09) såg man inte mycket pga bildfelen.. Fz borde ordna upp sin taffliga hantering :beatup: nån gång tycker man. :#


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Tobbe:

brrr ?

OT:
Vid de snabba klippen (1:00-1:09) såg man inte mycket pga bildfelen.. Fz borde ordna upp sin taffliga hantering :beatup: nån gång tycker man. :#

Vi arbetar på att hitta vilken sorts codec som ställer till det ibland, det är lite trail and error.


signatur
Medlem

Ett tack för tipset tycker man att jag borde få.

Ser fram emot spelet dock.


signatur

Where one man falls,
another one stands.

Medlem

LOL!

Jaja, wii ägare är väll lätt skrämda iof.

Medlem

Vad jag tyckte var mest skrämmande var att grafiken såg ut att komma från tidigt 90-tal.

Medlem

Blir det här nåt spel med Nintendos högteknologiska fingerklämma då? Tyckte jag såg någon pulsmätare där uppe i hörnet i videon.

Medlem

Bara till Wii?? Men vi stackars pc spelare då? Trist att nintendo bara håller sig till sina egna plattformar:\ Men har man tur så släpps det säkert till xbox och ps3 eller bara en av dom!


signatur

En bra melodi tål vilken behandling som helst.
R.I.P. Mikael "The_Maxx" Löfgren

Medlem
Skrivet av Vozk:

Bara till Wii?? Men vi stackars pc spelare då? Trist att nintendo bara håller sig till sina egna plattformar:\ Men har man tur så släpps det säkert till xbox och ps3 eller bara en av dom!

Då kontrollerna är helt Wii-ifierade så lär det varken komma till PS3/360 eller PC. En del av spelet är att Wiimoten används som en telefon, något som har jag väldigt svårt att se göras på nån av de andra.

Hur som så tror jag inte vi går miste om mycket, ser ju ut som en dålig The Ring kopia med urusel grafik och allt för mycket wagglande med Wiimoten.

Medlem

Lite The Ring:P

Medlem

lol, känndes inte så läskigt men då är man nog för gammal för att vara i Wii's åldersgrupp. Bra grafik och förhoppningsvis bra story kan kanske lyfta, känns dock som en summering av de senaste 5 japanska skräckfilmerna i spelform

1
Skriv svar