Speltoppen vecka 36

Inaktiv
Speltoppen vecka 36

Metroid Prime Trilogy äger så in i blåbär Rekommenderar det för gamers vars Wii står och dammar...


signatur

Ta en gärna en titt på mina GB/C och GC emulatorer www.tuxemu.se.nu :)

Medlem

LBPutökar stadigt sin användarbas


signatur

Rawr

Medlem

Helt otroligt att CS fortfarande säljer så pass bra.

Medlem

Första gången någonsin som jag ser ett PSP spel på listan, tror jag.

Medlem

Go LBP go!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

CoD \o/


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av PissedJelly:

Metroid Prime Trilogy äger så in i blåbär Rekommenderar det för gamers vars Wii står och dammar...

Exakt! Sitter och lirar igenom det själv just nu! Bland det bästa jag lirat. Och till de som säger att man inte kan lira FPS (eller var det FPA?) på konsoll, testa Metroid Prime och jag lovar att ni tar tillbaka det!

Det här är ett måsteköp för alla som äger ett Wii!

Medlem

Måste skaffa Metroid Prime Trilogy snart! Får bli när man klarat tentorna och Beatlat klart.

Inaktiv

Roliga siffror det kan jag hålla med om. Men som jag har sagt tidigare. Köper jag 50 stycken Age of Empires 2 så lägger den sig på Top20 iaf

Inaktiv

Metroid prime blir inte bättre än vad det var på GC. Tycker 3:an till Wii suger så in i helvete. All charm med serien är borta. Bästa metroid spelet är och förblir Super Metroid.

Inaktiv
Skrivet av Ziern:

Helt otroligt att CS fortfarande säljer så pass bra.

Blir så när folk fortsätter att bli bannade hela tiden och måste köpa nya acc

Sen tror jag alla har en cs-tid i livet.. dom mindre ser sina syskon/kompis lira och blir sugen och börjar också.

1
Skriv svar