Valve försöker stilla L4D 2-hatare

Medlem

Oj. Jag förstår verkligen inte riktigt upprördheten mot bojkotten. Det är väl knappast en nackdel för Valve att ett gäng fans som känner sig besvikna över hur Valve hanterat L4D och uppföljaren faktiskt säger det i förväg så att de kan hantera det, eller?

Om sen själva anledningen till bojkotten är rätt eller inte går naturligtvis att diskutera, men att bojkotta något är inte särksilt annorlunda mot att säga att man inte kommer att köpa ett spel man tror blir dåligt. Vad är det som är så konstigt med det?

Medlem

Fattar inte hur folk kan tycka L4D är roligt det lever på samma koncept som CounterStrike fast i co-op
valve lever på folk som inte kan förnya sitt spelande utan stannar på det de kan.
OBS min åsikt


signatur

//Obs mina åsikter
Vengeance

Medlem
Skrivet av Vengeance:

Fattar inte hur folk kan tycka L4D är roligt det lever på samma koncept som CounterStrike fast i co-op
valve lever på folk som inte kan förnya sitt spelande utan stannar på det de kan.
OBS min åsikt

Har du ens spelat L4d de e hur j***a kul som helst att spela med några kompisar och sen mot slutet faila hela tiden xD (Advanced)
och när man väl har klarat sig så blir man sketglad och vill bara fortsätta lira


signatur

No shit sherlock

Skriv svar