Borderlands visar upp stollig regissör

Robot
Medlem
Borderlands visar upp stollig regissör

Bättre än serious sam HD


signatur

Rawr

Medlem

Haha gillar Christian Bale paradoxen, är bara för underbart

Medlem

Mm helt klart en av de bättre parodierna av (på?) Bale.

Medlem

Haha det var kul ju :). Även om jag inte gillar deras val av den tecknade stilen så måste jag berömma de för filmerna.

Haha gillade 2.26 xD HiiOoooo!

Medlem

Kul för kiddsen kanske.

Medlem
Skrivet av Coolridge:

Haha gillar Christian Bale paradoxen, är bara för underbart

haha, absolut. Klockrent gjort! Börjar bli rätt så sugen på detta spel.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Jag kanske verkar jättekorkad nu, men vad var parodin på bale? Gillar Bale som skådis, men hänger inte med allt han gör så ni får gärna "enlighten" mig om det?

Har Bale också blivit sur på nån "soundguy" i nån film inspelning eller nåt sånt?


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

^- http://www.youtube.com/watch?v=klOFz_VGpUg

Inte så konstigt att han regerar såhär, när man går konstant på steroider så blir man lite känslig.

Medlem
Skrivet av HaZe303:

Har Bale också blivit sur på nån "soundguy" i nån film inspelning eller nåt sånt?

Correctomundo, under inspelning av Terminator: Salvation gick han bärsärk på en av ljudkillarna. Finns ljudklipp lite överallt på nätet, bara att söka. Folk har dock förstorat upp det rätt rejält, var inte så himla farligt om ni frågar mig.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem
Skrivet av mr.bear:
Skrivet av HaZe303:

Har Bale också blivit sur på nån "soundguy" i nån film inspelning eller nåt sånt?

Correctomundo, under inspelning av Terminator: Salvation gick han bärsärk på en av ljudkillarna. Finns ljudklipp lite överallt på nätet, bara att söka. Folk har dock förstorat upp det rätt rejält, var inte så himla farligt om ni frågar mig.

Ljudkillar? Ljuskillar menar du? (Correct me if I'm wrong. >.>)

Medlem
Skrivet av mr.bear:
Skrivet av HaZe303:

Har Bale också blivit sur på nån "soundguy" i nån film inspelning eller nåt sånt?

Correctomundo, under inspelning av Terminator: Salvation gick han bärsärk på en av ljudkillarna. Finns ljudklipp lite överallt på nätet, bara att söka. Folk har dock förstorat upp det rätt rejält, var inte så himla farligt om ni frågar mig.

Se mitt inlägg ovanför ditt, inte så himla farligt? Hade någon börjat skrika sådär på någon annan arbetsplats så hade man blivit sparkad. Jävla taskigt beteende av honom, men som ja sa tidigare, går man på steroider året runt så är det lätt att sånt här händer.

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Se mitt inlägg ovanför ditt, inte så himla farligt? Hade någon börjat skrika sådär på någon annan arbetsplats så hade man blivit sparkad. Jävla taskigt beteende av honom, men som ja sa tidigare, går man på steroider året runt så är det lätt att sånt här händer.

Om man är en professionell skådespelare så vill man nog inte ha amatörpersonal som förstör scener på grund av deras inkompetens, tid är pengar.

Medlem
Skrivet av Petah:
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Se mitt inlägg ovanför ditt, inte så himla farligt? Hade någon börjat skrika sådär på någon annan arbetsplats så hade man blivit sparkad. Jävla taskigt beteende av honom, men som ja sa tidigare, går man på steroider året runt så är det lätt att sånt här händer.

Om man är en professionell skådespelare så vill man nog inte ha amatörpersonal som förstör scener på grund av deras inkompetens, tid är pengar.

Haha och det tror du bale bryr sig om? Det var bale som skrek som har INGEN aning om det ljuskillen gjorde var nödvändigt för att få VETTIGT upptagning som skulle gå att använda till filmen senare. Det är förövrigt directorn och ett par andra viktiga personer på inspelningsplatsen som säger åt bale att chilla, och dom om någon är ju intresserad av "penga" aspekten.

Men du kanske är en sån där suck-up som tycker att skådespelare förtjänar 40-60 miljoner i lön för några veckors eller månaders jobb?

Medlem

Öhm, om han höll på att spela in en scen så ska allt vara färdigriggat?


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

gillar deta sprl värkar tufft

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:
Skrivet av Petah:
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Se mitt inlägg ovanför ditt, inte så himla farligt? Hade någon börjat skrika sådär på någon annan arbetsplats så hade man blivit sparkad. Jävla taskigt beteende av honom, men som ja sa tidigare, går man på steroider året runt så är det lätt att sånt här händer.

Om man är en professionell skådespelare så vill man nog inte ha amatörpersonal som förstör scener på grund av deras inkompetens, tid är pengar.

Haha och det tror du bale bryr sig om? Det var bale som skrek som har INGEN aning om det ljuskillen gjorde var nödvändigt för att få VETTIGT upptagning som skulle gå att använda till filmen senare. Det är förövrigt directorn och ett par andra viktiga personer på inspelningsplatsen som säger åt bale att chilla, och dom om någon är ju intresserad av "penga" aspekten.

Men du kanske är en sån där suck-up som tycker att skådespelare förtjänar 40-60 miljoner i lön för några veckors eller månaders jobb?

Efteråt så förklarade han sig med att han mentalt var så inne i en jobbig scen att han "snappade" när ljuskillen gjorde fel, han bad också om ursäkt och sa att hans eget beteende varit oacceptabelt.

Efter att ha sett och hört hur vissa skådespelare går upp i scenerna/filmerna som de spelar in så kan jag ha förståelse för det, så även om jag tycker att utskällningen kanske inte var okej, så var den iaf någorlunda förstålig...:)


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Borderlands är förbokat och klart.

Har suktat efter en rolig förstapersonpangare ett tag nu och spel som Modern Warfare, Halo etc intresserar mig inte alls.


signatur
Medlem
Medlem
Skrivet av simulacra:

Öhm, om han höll på att spela in en scen så ska allt vara färdigriggat?

Ja, för det har ju aldrig hänt att arbeten som har blivit utförda måste ändras eller göras om *facepalm* Tror detta går att applicera på filmindustrin om det går att applicera på alla andra branscher.

Inaktiv
Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:
Skrivet av mr.bear:
Skrivet av HaZe303:

Har Bale också blivit sur på nån "soundguy" i nån film inspelning eller nåt sånt?

Correctomundo, under inspelning av Terminator: Salvation gick han bärsärk på en av ljudkillarna. Finns ljudklipp lite överallt på nätet, bara att söka. Folk har dock förstorat upp det rätt rejält, var inte så himla farligt om ni frågar mig.

Se mitt inlägg ovanför ditt, inte så himla farligt? Hade någon börjat skrika sådär på någon annan arbetsplats så hade man blivit sparkad. Jävla taskigt beteende av honom, men som ja sa tidigare, går man på steroider året runt så är det lätt att sånt här händer.

Folk har fortfarande förstorat upp det något enormt. Om man läser en del kommentarer på forum får man ju nästan känslan av att Bale har mördat någon. Självklart agerade han ju fel i situationen, men han har sedan dess bett om ursäkt och om jag inte minns helt fel så har ljudkillen även godtagit den. Alla parter nöjda.

Vet man även om att Bale är en karaktärsskådespelare som går in väldigt emotionellt inför sina roller kan det nog också vara något mer förståeligt till varför han reagerade som han gjorde, med tanke på att det var just en av de mest känslofyllda scenerna i filmen.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

1
Skriv svar