Gaikai-beta snart igång i Europa

Robot
Inaktiv
Gaikai-beta snart igång i Europa

Det är ju inte Flash spel på bilden utan Eve Online. ?. spelar gärna EvE via Gaikai då mitt har grova jaggies problem.

Medlem
Skrivet av lvitriol:

Det är ju inte Flash spel på bilden utan Eve Online. ?. spelar gärna EvE via Gaikai då mitt har grova jaggies problem.

Om jag förstog det rätt så skulle man kunna spela EvE som ett flash-spel. Du bara trycker på det så startar det, utan att du behöver installera?
Eller är jag helt ute och cyklar nu?


signatur

One shot One kill [OSOK]

Medlem

Skulle verkligen vilja testa hur detta fungerar.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Namnet är ju så jävla fult.

Medlem

det käns som att såna här tjänster kommer bli dyrare en att patcha datorn vart 2a år


signatur

ursäkta min stavning är dyskrafiker.

Medlem

Förmodligen lär det väl bli en månadskostnad som ligger runt 200 kronor skulle jag gissa. Får väl se vad om de blir intressant.

Medlem
Skrivet av Geetcher:

Namnet är ju så jävla fult.

Haha tänkte inte på det först.
Gaj-Kaj.
Kommer att tänka på Joddla med Siv's gamla låt..
Känner du Kaj? Kaj som är gaaaj!

Medlem

kan ju bli stort men är väl bara att se hur det kommer bli då det är i vanlig webläsare:S


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Gaikai är förmodligen taget från det japanska ordet

?? ???? physical world; the externals

finns också ett annat substantiv med samma uttal

?? ???? ocean; open sea


signatur

???????????????

Inaktiv
Skrivet av Pooslice:

Förmodligen lär det väl bli en månadskostnad som ligger runt 200 kronor skulle jag gissa. Får väl se vad om de blir intressant.

200 spänn för hundratals spel och alla nya spel? hmm jag tror EA etc blir sura, jag tror på modellen att man betalar per spel som steam, blir ju billigt för man kan spela alla nya spel på högsta på en pentium 3 eller en Asus Eeebox så man slipper köpa dyr dator vartannat år.

Inaktiv

Snajs, jag deltar gärna i betan.

1
Skriv svar