Need for Speed: Shift filmat

Robot
Inaktiv
Need for Speed: Shift filmat

Det ser fruktansvärt lovande ut alltså! Tror jag ska t.o.m. köpa det! Första gången jag köper ett Need for Speed-spel sedan trean i sådana fall.

Medlem
Skrivet av anon_276063:

Det ser fruktansvärt lovande ut alltså! Tror jag ska t.o.m. köpa det! Första gången jag köper ett Need for Speed-spel sedan trean i sådana fall.

alla korten hamnar på ifall kör känslan är ok, och jag tänker mig inte bli lurad på det, demo eller gtfo

Medlem

Mja, jag vet inte. Ser snyggt ut och så.
Men Need for speed på senaste tiden har endast varit bra till att torka sig i röven med.

Medlem
Skrivet av TruB:

alla korten hamnar på ifall kör känslan är ok, och jag tänker mig inte bli lurad på det, demo eller gtfo

Det blir inget demo innan release. Därför fixar man sitt eget "demo". Är det bra, blir det faktiskt ett köp. Otroligt nog.

Medlem

ja, snygg grafik hade det ju helt klart

undrar om man kan köra automatväxel i detta ^^
namnet tyder väl inte direkt på det kanske

MFZ
Medlem

saxat från wiki:
Shift is under development by Slightly Mad Studios—who, under their former name Blimey! Games helped develop GT Legends and GTR 2 together with SimBin Studios—with help of Michael Mann (EP at EA Black Box) and Patrick Söderlund (senior VP of EA Games and head of DICE). In the new franchising model for the series adopted by EA, Shift takes its place aiming at hardcore gamers and focusing on simulation racing and realistic drifting rather than the arcade racing of previous titles in the series. It focuses less on street racing and more on simulating the driver experience and is being described as a racing game built by racers for racers.

såååå.. det verkar ju jävligt lovande.


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

Medlem

Filmer i all ära, men jag hade blivit ännu mer övertygad om de hade släppt ett Demo!
Det som jag mest är brydd för är att EA håller fast vid sina idiotiska kontrollinställningar i stället för att låta spelaren få ställa in alla knappar som man själv vill ha dom på ens konsoll.


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem

Det dem verkar fokusera på här är ju att växla. Hörde ni det där sköööna växelljudet? Mmmm! Sånt har inte nåt annat bilspel gjort förrut därför tror väl EA att detta ska bli en hit! Kan nog bli!

Medlem

Det här verkar lovande! Skulle gärna dock gärna sett ett demo innan köp! NFS har ju inte direkt hållit hög nivå de senaste åren, men med ny utvecklare så kanske de är på väg åt rätt håll igen!

Medlem

Bugatti Veyron <3

Dock skulle den inte ha en chans mot en Pagani Zonda på en sådan bana.


signatur

Korvspad.

Medlem

Verkar bli samma sak som det senaste, lite meh över det. Men ska helt klart hålla ett öga på det. Någon gång måste de ju fatta vinken och göra ett bra spel igen för en gångs skull.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Ser ju bra ut! Det verkar finnas mer körkänslan än i alla de tidigare spelen som har känts väldigt arcadish.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Ser bra ut, och man kan ju hoppas... men varför ser det ut som att folk kraschar in i varandra med avsikt hela tiden?! HAr fått känslan av att detta ska generera ngn form av Achievements etc, vilket inte kan vara bra om man vill köra seriöst online iaf... Hoppas jag har fel.

Medlem

För en gång skull längtar man verkligen efter ett NFS spel. Ser riktigt bra ut, aaah såg ni bugattin i slutet?


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

ser ju snyggt ut men saknar det gammla nfs, där det endast var underground racing, nu är det typ "vanligt" racing spel bara


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem
Skrivet av Ringo:

Ser bra ut, och man kan ju hoppas... men varför ser det ut som att folk kraschar in i varandra med avsikt hela tiden?! HAr fått känslan av att detta ska generera ngn form av Achievements etc, vilket inte kan vara bra om man vill köra seriöst online iaf... Hoppas jag har fel.

Finns ett system där man bedöms som antingen "aggressive" eller "precision" beroende på hur man kör. Man får poäng oavsett hur man kör men man blir profilerad på olika sätt och får då tillgång till olika race beroende på det.

Tycker det ser bra ut jag. Är säker på att det inte kommer att bli överdrivet realistiskt utan lite mer åt GRiD hållet dvs. semi-arkad/sim. Gillade GRiD skarpt så det ska bli kul att se hur det här blir. Verkar vara ganska flexibelt så att det går att få någorlunda realistiskt. Sedan utvecklas det ju av kärnfolket som gjorde GTR2

Medlem
Medlem

Detta (hoppas jag) blir bra, får väl snart förbeställa


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Inaktiv

SCHYSST! Ser ut som GT (ser ingen skillnad iaf) har bra fysik och det händer saker ifall det smäller (till skillnad från andra söndagåkar-spel). Hoppas bara körkänslan "sitter" ochså!

Synd bara att det inte är som de första... man sitter i en fin porche och åker på löviga landsvägar, väldigt snabbt, med polisen efter sig. Men men. Demo GIVE!

Medlem

Jag såg då inte något unikt i detta. Ser ju lite space ut, så det kanske iaf blir bättre än de föregågna skräp-produkterna dom har krämat ut de senaste åren.

Medlem
Skrivet av Sheikh Plisken:

saxat från wiki:
Shift takes its place aiming at hardcore gamers and focusing on simulation racing and realistic drifting rather than the arcade racing of previous titles in the series. It focuses less on street racing and more on simulating the driver experience and is being described as a racing game built by racers for racers

Bajs, sen när kan man inte vara en arcad hardcore gamer :evil: Snart finns det säkert bara Trackmania och mario kart kvar för sådana som mig.


signatur

Hej! jag är ny här.

Medlem

Ser ganska snyggt ut men frågan är hur det är själv att ratta handkontrollen, vi vet hur det brukar vara med NFS nuförtiden


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem

Jag föredrar detta över pimp-underground.

Är det bara ban-racing? NFS handlade ju ursprungligen om lyxbilar på vägar ute i ingenstans.

Medlem

KÖP KÖP KÖP!!!!:up::up::up::D

Medlem

Stackars Koenigseggen i slutet av filmen

Men i allafall kan bli bra:)

1
Skriv svar