Hotfix till Battlefield 2 släppt

Robot
Medlem
Hotfix till Battlefield 2 släppt

försökte alt+tab igår men krasch, jaja bra med en fix!


signatur

One shot One kill [OSOK]

Medlem

Jag installerade patchen, starta bf2, joina en server och sen stog det att min cd-key va invalid... kul...

Medlem

Jag alt + tab igår och fungerade fint, men tar ändå och lägger in hotfixen.

Medlem

Jag har samma problem som dig Crafoord, cd-nyckeln var helt plötsigt invalid. Läste någonstans om att skriva om den i registret, hjälpte inte ett skit.

Verkar vara många som fått detta problem. Jag pallar inte att installera om hela jäkla spelet... får se om denna hotfix löser detta!

Medlem

Jag fixade cdkeyn i regedit och kör spelet som administratör, då funkar det 70% av gångerna. Skriv in cdkeyn efter de 4 eller 5 första sifrorna i registret. X9239 och sen utan mellanrum din cdkey. Googla felmeddelandet så kommer ni hitta lösningen. Skriver från min ipod nu så kan tyvvär inte länka till sidan

Inaktiv

Var ligger cachen man ska radera? Letade i Mina dokument>Bf2>mods>bf2, men lyckades inte hitta något.

Inaktiv

Vilken tur att ni inte behövde vänta i tre år på hotfixen iallafall.


signatur

PC X360 Wii 3DS PS2 PS3 PSP

Medlem

Hahaha, jag vet inte men jag tycker det är lustigt. Det var ju väntat liksom Bugg BF!

Medlem

Tack, det behövdes!

Medlem

Måste den installeras? Kör window mode och har inga problem med att alt-tabba över huvudtaget.

Medlem

Tacker, behövdes!


signatur

B lup

Medlem
Citat:

Jag har samma problem som dig Crafoord, cd-nyckeln var helt plötsigt invalid. Läste någonstans om att skriva om den i registret, hjälpte inte ett skit.

Verkar vara många som fått detta problem. Jag pallar inte att installera om hela jäkla spelet... får se om denna hotfix löser detta!

Det finns något som heter Battlefield 2_code.exe i din support mapp där BF2 är installerat...klicka på den och skriv in nyckeln.......eller någon's annan....

Medlem

BF2 är ganska dåligt optimerat må jag säga kan de inte försöka fixa login problemen som jag och en massa andra upplever att man ibland måste testa ca 3 gånger innan man kommer in i skiten.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

mitt spel kraschade då jag alt-tabbade:( blir att fixa detta då.

Medlem

för er som får invalid cdkey så hjälpte denna sidan för mig
http://arewold.wordpress.com/2007/05/20/your-cd-key-is-not-va...
scrolla ner en bit så hittar ni hur man ska göra. I mitt register så hittade jag den i HKLM/SOFTWARE/electronic arts/EA games/battlefield 2/ergc

byt ut den till x9392xxxxxxxxxxxxxxxx x:en motsvarar din cdkey.

1
Skriv svar