Left 4 Dead 2 - rena nöjesfältet

Robot
Medlem
Left 4 Dead 2 - rena nöjesfältet

Zombie clowner är extra roliga att skjuta


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

clownerna ser ut som jokerns kompisar

Medlem

Kommer säkert bli kul men usch vad jag inte gillar karaktärerna! :evil:


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem
Medlem

nice clownzombies det här kommer jag säkert älska

Medlem

Ettan är väl fortfarande inte direkt klar än? Känns fortfarande lite som ett demo, och vad jag märkt har det inte precis uppdaterats lika mycket som de fick det att låta i början.

Lite EA Games över det hela.. Tvåan får allt ta i för att göra mig sugen på ett köp.

Medlem
Medlem

döda Clowner= win


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem
Skrivet av MacNille:

döda Clowner= win

Levande-döda Clowner = epic win!

(Fast det kanske var det du menade..?)

Inaktiv

Fan jag är ju skit lång, dags att dö.


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Medlem

Bojkott! Finns ingenting jag vill ha av det här spelet. Blir OFP2 och COD MW2 istället!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Grafikfejs
Paradox Interactive

signatur

När jag blir stor ska jag också ha dubbelskägg!

Medlem

This is gonna be good.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

haha zombies clowner rolgit

Medlem
Medlem

Usch clowner ge dom bara de ska ha stryk utav bara fanken . . . har aldrig kunnat med clowner


signatur

Jäh!

Medlem

Hahaha, "You must be this tall... TO DIE!" Klockrent! Passar perfekt in med de gamla slogansen


signatur
Medlem

Jag tycker 2:an kommer allt för snabbt. 1:an har ju knappt förlorat oskulden. 2:an verkar dessutom bjuda på alldeles för lite nytt och unikt för att kalla sig en uppföljare. Det verkar snarare som en expansion till priset för ett helt spel...

Inte har de behövt lägga ner mycket möda på spelet heller! 75% av spelet är ju redan klart från 1:an. Valve var mer reko när de var ett mindre företag. Men de gör ju som de vill. Går folk på det, har de ju vunnit...


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem

Men varför är det 3 killar och 1 tjej? Varför inte tvärom?


signatur

Hellre fråga och se dum, än att inte fråga och förblir dum!

Medlem

Detta kan enbart bli bra

Medlem
Skrivet av WebPiraten:

Men varför är det 3 killar och 1 tjej? Varför inte tvärom?

Vem vill ha kvinnor i spel? Det räcker att de står i köket och lagar mat, AMIRITE?

Edit#3: Seriöst dock, dem som har skapat spelet har väl helt enkelt valt att det ska vara så?

Inaktiv

Min kompis (som är extra rädd för clowner) kommer älska det här.


signatur

Infanteri-kolonister i led!

Medlem

Känner inte ett dugg för att lägga ut massa pengar på ett spel som kan klassas som "extra material" Tror inte det är mycket i det här som inte finns i L4D, men får väl se..


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Inaktiv

haha coolt clowner är alltid extra läskiga

Medlem

Känns lite som en ripoff av HotD : Overkill från banan "Carnival" till Wii.

Medlem

Bojkotta detta spel. Så jävla tråkigt av Valve att göra en tvåa för fullpris osvosvosvosv , (ni har hört det förr).

L4D saknade känsla. Det gör förmodligen denna också. FLOPP


signatur
Medlem

Va bittra ni bojkottare är, skippa några pizzor så är ni uppe i kostnaden för spelet. Lyssna istället på de massa intervjuer som finns med Lombardi om varför de tog steget att göra en tvåa istället för DLC, det handlar bla om balansen mellan de olika SI osv....så trött på bitterhet!
Men kanske skönt att man slipper ha er på samma lag iofs, ni skulle väl ragequitta så fort laget börjar förlora eller när ni dött 1 gång som boomer....

Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:

L4D saknade känsla. Det gör förmodligen denna också. FLOPP

Smaksak.

Skrivet av whoracle:

Bojkotta detta spel. Så jävla tråkigt av Valve att göra en tvåa för fullpris osvosvosvosv , (ni har hört det förr).

Du har rätt i vad du säger inom parantes...så tyst på dig.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

12
Skriv svar