Final Fantasy XIII i Japan till jul

Robot
Inaktiv
Final Fantasy XIII i Japan till jul

Ibland vill vi alla vara lite japan.


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Medlem

"Spring" är bra mycket bättre än "December 2010", men man kan inte hjälpa att vara lite avis ändå.

Medlem

Det börjar så sakteliga närma sig.


signatur
Medlem

Fuck this, jag drar till japan, jag längtar så mycket efter det här spelet!
Jag tycker dom kan skita i att lägga till engelska röster för dom är ändå sämst. Dom behåller japanskt tal men har eng sub, det skulle funka hur bra som helst Hoppas dom har den inställningen iaf.

Medlem
Skrivet av xector:

Jag tycker dom kan skita i att lägga till engelska röster för dom är ändå sämst. Dom behåller japanskt tal men har eng sub, det skulle funka hur bra som helst Hoppas dom har den inställningen iaf.

håller med ! tycker att alla spel (nästan) ska vara på orginalspråk med engelska subtitles

Medlem

^- Keep dreaming.

"Specifically, the PS3 version will not have the Japanese voices with English subtitles because, well, it can't fit on the Xbox 360 and since they want to be "fair" to both platforms, then they won't put it on the PS3 as well - regardless if it can afford to have the Japanese audio track or not. Which it totally can. "

Googla så hittar du original artikeln.

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

^- Keep dreaming.

"Specifically, the PS3 version will not have the Japanese voices with English subtitles because, well, it can't fit on the Xbox 360 and since they want to be "fair" to both platforms, then they won't put it on the PS3 as well - regardless if it can afford to have the Japanese audio track or not. Which it totally can. "

Googla så hittar du original artikeln.

Hurra för Xbox 360....


signatur

XBL:Sito Stargazer
PSN:Hicksmarine

Medlem

Därför man skiter i denna versionen och istället skaffar versus sen.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem
Skrivet av xector:

Fuck this, jag drar till japan, jag längtar så mycket efter det här spelet!
Jag tycker dom kan skita i att lägga till engelska röster för dom är ändå sämst. Dom behåller japanskt tal men har eng sub, det skulle funka hur bra som helst Hoppas dom har den inställningen iaf.

ja ....allvarligt det skulle inte vara så illa och flytta
till japan frågan är ju vad det kostar:P


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Medlem

Woohoo! Dags att importera och lära sig japanska när man spelar ^^ .


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

^- Keep dreaming.

"Specifically, the PS3 version will not have the Japanese voices with English subtitles because, well, it can't fit on the Xbox 360 and since they want to be "fair" to both platforms, then they won't put it on the PS3 as well - regardless if it can afford to have the Japanese audio track or not. Which it totally can. "

Googla så hittar du original artikeln.

Lyssnar du lite mer så får du snarare en mycket längre och större ursäkt... Som är ennu mer patetiskt än den åvan.

Hans förklaring var varför de vill dubba spelet till att börja med är för yngre spelare som inte klarar av att läsa texten enligt dem, förvisso så lär spelet bli +13 i vilket fall som helst och +15 i Europa.

http://www.gametrailers.com/video/gc-09-final-fantasy/55240

Där har du orginal källan

Medlem

Tur man kan japanska och har tillgång till japanskt ps3 ;D Sen måste man väl importera spelet också för en massa pengar ;'(

Inaktiv
Skrivet av xector:

Hoppas dom har den inställningen iaf.

bott i japan i 2ar nu,
dom har inte den installningen

kan du inte japanska, otur

typ, san installning har dom

samma installning som borde finnas i sverige mot kebabturkar, men men.. vissa lander e ju mindre stolta an andra och later sig bli trampade pa av allt och alla

1
Skriv svar