Dubbla The Old Republic-filmer

Robot
Medlem
Dubbla The Old Republic-filmer

Oj oj, vad man längtar

Inaktiv

MOOOOOOOOOAAAAR

Medlem

Om striderna hade varit mer i stil av champions online så hade jag fan jizzed in my pants vid det här laget, men det såg rätt tråkigt ut i strider när dom visade en bountyhunter slåss hos hutterna :S

Medlem

Bioware är kungar på story. Så är det bara.

Medlem
Medlem

Jupps... detta blir mitt nästa MMO efter att ha slutat med WoW för över ett år sedan...


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem

Problemet med alla in-game fighting scener som släppts prelaunch från mmo´s är ju att det är PVE och den som spelar sällan har en anledning att röra på sig medans dom slåss. Det hade varit fint med lite pvp bilder där spelarna anstränger sig för att undvika och kontra den andras rörelser. Först då ser man hur striderna ser ut.

Medlem

Jag är förvånad, måste vara första filmen där de konstant inte tjatat om att de har full voice-over, blir alltid oroad när utvecklare inte slutar bjäbba om samma feature hela tiden om och om igen, får det att se ut som att det är det enda speciella de har att komma med.

Medlem

Trading, auction house och crafting! Yay!

Inaktiv

Hoppas verkligen storyn har den betydelse dom pratar om, då kan det bli riktigt intressant!

Medlem

Detta blir mitt nästa MMO efter aion, det lär ju inte komma på ett bra tag..!


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Gief! Längtar så in i nordens! Redan slutat med WoW (argh så less man är efter 4 år! Tråkigt spel nu mer ;P) för att spara mitt MMO sug till Star Wars! Väntat så länge för ett Star Wars MMO (missade Galaxis ^^ hade ingen internet då D; ) fan va bra detta kommer bli dock, jag tror på det, BioWare kommer fixa det nya stilens MMO :).

Medlem
Medlem

Så länge spelet inte blir som WoW (välj attack och den attackerar själv) så är jag köp-sugen.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem

ser ut som SWG fast mer tecknat och med gladare färger... gissar att spelet i övrigt är mer inriktat mot yngre köpare med

Inaktiv

tänk om det hade varit realistiskt då kunde man ju bara ta lasersvärdet och skära sönder alla väggar


signatur

[/5] "powernap over"

Medlem
Medlem

Tror ändå inte att det blir för många whinande småungar då det faktiskt kostar i månaden skulle jag tro. Gissa på en åldersgrupp mellan 13-55år, mest tonåringar och 20 åringar.

Medlem
Skrivet av Havox1:

MOOOOOOOOOAAAAR


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Inaktiv

Den filmen känns som en WIC ripoff. Låter ju nästan likadant.


signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

Medlem

Vad fan MiXiE, WIC ripoff? Utveckla.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem
Skrivet av MiXiE:

Den filmen känns som en WIC ripoff. Låter ju nästan likadant.

World in conflict ripoff? Tror inte du och jag lirade samma spel.

Inaktiv

Det var ju en föga imponerande gameplay film. Är det detta spelet som är så löjligt hypat? Gäsp...

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:
Skrivet av MiXiE:

Den filmen känns som en WIC ripoff. Låter ju nästan likadant.

World in conflict ripoff? Tror inte du och jag lirade samma spel.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

1
Skriv svar