Sjörövarspelet DeathSpank premiärfilmat

Robot
Medlem
Sjörövarspelet DeathSpank premiärfilmat

Charmig och ganska unik grafisk stil. I like!

Medlem

Nja... Såg inte så värst kul ut. Kanske hade passat bättre till Wii.

Medlem

Det har sagts att det ska vara en blandning mellan Diablo och Monkey Island, 2 av de bästa spelen någonsin, så det är bara att hoppas på ett mästerverk. Hade inte Gilbert legat bakom hade man inte höjt på många ögonbryn.

Inaktiv

Geforce 5 skulle ge "cinematic gaming", jag väntar än, Crysis t.om är ju "tecknat" stil.

Medlem

sött. lite för sött...

Medlem

Deathspank hette min warlock i wow

Medlem

Meen.. Ron Gilbert, detta var ju inte vad jag ville ha! >_<

Medlem

Hmph, trodde det verkade bra tills jag fick se hur in-game såg ut, fy för farao, det här blir det till att undvika. Synd, schysst gitarrplinkande.


signatur
Medlem
Skrivet av lvitriol:

Geforce 5 skulle ge "cinematic gaming", jag väntar än, Crysis t.om är ju "tecknat" stil.

"Cinematic" ... inte "realistic"... stor skillnad där. Någon får ju gärna visa exempel på en "realistisk" film. Dokumentärer undantaget...

Medlem

ganska konstigt namn

Medlem

Ron Gilbert FTW!!!


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Medlem

"But a man they all called...

Deathspank!"

xD

Inaktiv

Johnny Castaway tribute på slutet!

Medlem
Skrivet av Buio:

Johnny Castaway tribute på slutet!

Bästa skärmsläckaren EVER!

Medlem

Detta ser riktigt mysigt ut. Kreativ grafik och annorlunda ide. Mycket uppskattat! Detta får man hålla ett extra öga på


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Inaktiv

Fruktansvärt tilltalande. Udda humor med skön grafik! Påminner otroligt mycket om spelet Castle Crashers, störtskönt lir det med.

Medlem

Tänkte på det gamla PS1 spelet MediEvil av någon anledning när jag såg filmen.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Inaktiv
Skrivet av Exxo:
Skrivet av lvitriol:

Geforce 5 skulle ge "cinematic gaming", jag väntar än, Crysis t.om är ju "tecknat" stil.

"Cinematic" ... inte "realistic"... stor skillnad där. Någon får ju gärna visa exempel på en "realistisk" film. Dokumentärer undantaget...

Ja alltså nog finns det en del:
Blood Diamond
The Shawshank Redemption
Schindler's List
Cidade de Deus

m.fl. tog bara lite ur top250

Realistisk i det avseende att det skulle kunna hända, inte nödvändigtvis har hänt!

Medlem
Skrivet av Camelen:
Skrivet av Exxo:
Skrivet av lvitriol:

Geforce 5 skulle ge "cinematic gaming", jag väntar än, Crysis t.om är ju "tecknat" stil.

"Cinematic" ... inte "realistic"... stor skillnad där. Någon får ju gärna visa exempel på en "realistisk" film. Dokumentärer undantaget...

Ja alltså nog finns det en del:
Blood Diamond
The Shawshank Redemption
Schindler's List
Cidade de Deus

m.fl. tog bara lite ur top250

Realistisk i det avseende att det skulle kunna hända, inte nödvändigtvis har hänt!

Ehhh, ja. Men nu var det grafiken och inte handlingen som diskuterades.

Får nog säga att Grand Turismo Prologue har den realistiskaste grafiken. De har ju till och med sådana detaljer som att gräset i vägkanterna böjer sig av fartvinden när bilarna susar förbi. (Fast illusionen av realism försvinner så fort man drämmer in i en vägg utan att det blir den minsta skada på vare sig bil eller vägg).

Oj vad vi hamnade offtopic nu...

Inaktiv

Det var väl grafiken jag pratar om. Eller kanske inte grafik utan avsaknaden av orealistiska specialeffekter eller tekningar. Typ alla av de jag räknade upp är realistiska eftersom de använder sig av människor som skådespelare och i det närmsta inga specialeffekter. (Kanske explosioner i t.ex. blood diamond isf)

1
Skriv svar