PS3 Slim sätter fart på försäljningen

Robot
PS3 Slim sätter fart på försäljningen
Medlem
PS3 Slim sätter fart på försäljningen

Synd att den är så ful bara. Skulle vilja ha den nya hårddisken i ett PS3 av den gamla skolan!

Medlem
Skrivet av Athaleos:

Synd att den är så ful bara. Skulle vilja ha den nya hårddisken i ett PS3 av den gamla skolan!

Varför bryr man sig om hur en spelkonsol ser ut? xD

Det är väl ändå det som är allra minst viktigt.

Medlem

Haha, älskar när du lägger till det lilla extra. It's over NINE THOOOOUSAND!

Medlem
Skrivet av Exxo:
Skrivet av Athaleos:

Synd att den är så ful bara. Skulle vilja ha den nya hårddisken i ett PS3 av den gamla skolan!

Varför bryr man sig om hur en spelkonsol ser ut? xD

Det är väl ändå det som är allra minst viktigt.

Med tanke på att det även är en slags möbel för många så kan de vara viktigt.

Medlem

riktigt skoj att de säljer bra, det ända jobbiga är mot julen då alla 11åriga barnen får ps3 i julklapp å skaffar headset å grejer, finns inget mer irriterande då man spelar än att höra små barn med mic som skriker, gnäller eller visslar.


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem
Skrivet av Handa:

Haha, älskar när du lägger till det lilla extra. It's over NINE THOOOOUSAND!

orka bry sig om sånna där "saker" som nån liten unge tillverkat och som sedan nån med 5000+ inlägg på nåt stort communityforum tyckte var kul och därför resten av communityt automatiskt håller med bara för att hänga på den store... och så vips den senaste tidens svar på "ORLY?" 9000?! omfg -_-

Medlem

Är väl en kombination med att priset gått ner och att folk väntat med köp tills att slim släppts.
Athaleos du får väl köpa en begagnad PS3 då och byta hårdisk i den

Medlem

Himla kul att det går bra för sony nu med ps3 slim. Om dem bara kunde bli bättre på PSN store.

Medlem

usch den är så ful så jag kan inte ens tänka mig köpa den.

nej gamla snygga ps3an får det allt vara annars kan det kvitta


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Inaktiv
Skrivet av reVVe:
Skrivet av Handa:

Haha, älskar när du lägger till det lilla extra. It's over NINE THOOOOUSAND!

orka bry sig om sånna där "saker" som nån liten unge tillverkat och som sedan nån med 5000+ inlägg på nåt stort communityforum tyckte var kul och därför resten av communityt automatiskt håller med bara för att hänga på den store... och så vips den senaste tidens svar på "ORLY?" 9000?! omfg -_-

Cool story bro. *blurp*

Medlem

Tänkte själv köpa en ps3 nu när slimmen är ute.

Medlem

Undrar hur många xbox 360 fans som har klagat på ps3 i flera år och älskat sin xbox 360 som går och köper en PS3a nu.

Känns ganska roligt att tänka på det. Själv bryr jag mig inte om vilken som är bäst. Jag valde en PS3a helt enkelt för bluray och mindre krångel med den (då jag köpte den iallafall) än med Xbox 360n.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

äntligen lite action i sonys försäljningm=)

Medlem
Skrivet av Remus:

Undrar hur många xbox 360 fans som har klagat på ps3 i flera år och älskat sin xbox 360 som går och köper en PS3a nu.

Känns ganska roligt att tänka på det. Själv bryr jag mig inte om vilken som är bäst. Jag valde en PS3a helt enkelt för bluray och mindre krångel med den (då jag köpte den iallafall) än med Xbox 360n.

Varför skulle man köpa en PS3a nu? Den blev ju inte direkt mycket billigare än va den var förut. Men visst, liten o stor hårddisk. Synd bara att Xboxen inte kommer i liten och större hårddisk.

Medlem

Jaha om du bara vill ha hårddisken är det väll bara gå och köpa en 500GB disk eller något och stoppa in i PS3an utav den gammla modellen

Medlem
Skrivet av reVVe:

orka bry sig om sånna där "saker" som nån liten unge tillverkat och som sedan nån med 5000+ inlägg på nåt stort communityforum tyckte var kul och därför resten av communityt automatiskt håller med bara för att hänga på den store... och så vips den senaste tidens svar på "ORLY?" 9000?! omfg -_-

Okeeeeeeej....

Medlem

Håller mig till min "Phat" Den fungerar utmärkt. Dessutom är den snyggare enligt mig(har dock inget emot den slimmade).

Trevligt att se en boost för Sony dock!

Medlem

detta får mig fortfarande inte att vilja skrota 360'in å byta ^^


signatur

always use the nubs for cover

Jag kommer inte allt för snart köpa en, så jag kan spela MAG o Killzone. Längtar....


signatur

"Bättre sent än aldrig"

Medlem

Ska jag vara helt ärlig blev jag först riktigt intresserad av att köpa PS3 när jag fick höra att den skulle prissänkas markant. Men 299dollar är inte samma som 299Euro, så prissänkningen var inte direkt tilltalande trots allt. En tusenlapp till och jag köper en (2500kr). Jag har ändå en Xbox360 och det räcker att ha som konsol i hemmet. PC är ändå fortfarande den bästa spelplatformen.


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Flakmonkey

Vill ni ha en PS3-slim till ett betydligt bättre pris så har många handlat via http://www.simplygames.com/consoles/PS3/ där de kostar runt 3000kr med ett riktigt bra spel.

Medlem

tror det har mer med pris sänkningen å göra en att dom släppt en mindre version av ps3:an å göra ^^

Medlem

nästan värt å köpa nu, men kan inte med handkontrollen på ps, så hoppar igen

Medlem
Skrivet av reVVe:
Skrivet av Handa:

Haha, älskar när du lägger till det lilla extra. It's over NINE THOOOOUSAND!

orka bry sig om sånna där "saker" som nån liten unge tillverkat och som sedan nån med 5000+ inlägg på nåt stort communityforum tyckte var kul och därför resten av communityt automatiskt håller med bara för att hänga på den store... och så vips den senaste tidens svar på "ORLY?" 9000?! omfg -_-

Oooooh...
Va vad är de för konstiga tecken? ":P" "-_-"
Ser så himla coolt ut, nu måste jag också göra så.
Själv så finner jag ganska stor underhållningsvärde i "over 9000" och jag hittade fanskapet direkt på youtube. Så vilket allsmäktigt community har jag missat? -_-

Sen för snubben som känner sig tvingad till att skaffa en PS3 Slim pga för liten hårddisk på originalet så skrattar jag inombords.

Hur många slims säljs förresten till folk som redan har originalet?


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

Medlem
Skrivet av DeKvittar:

Oooooh...
Va vad är de för konstiga tecken? ":P" "-_-"
Ser så himla coolt ut, nu måste jag också göra så.

Hahaha Brukar du tala sådär i verkligheten också?

Skrivet av DeKvittar:

Så vilket allsmäktigt community har jag missat? -_-

Förmodligen YTMND...
Men precis som du själv så kvittar det egentligen.

Medlem
Skrivet av Athaleos:

Synd att den är så ful bara. Skulle vilja ha den nya hårddisken i ett PS3 av den gamla skolan!

Håller med. Den gamla PS3 var mycket snyggare. Slim ser ut som gamla PS2 (lilla) fast med en släng av PS3 utseende. Vilket inte blev särskilt snyggt.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem

gz sony


signatur

Rawr

Medlem

Kvalitet vinner alltid i längden...


signatur

XBL:Sito Stargazer
PSN:Hicksmarine

Medlem

Samma effekt blir det ju varje gång man släpper en ny version av en konsol så det är väl föga intressant. Frågan är ju om ökningen i försäljning håller i sig eller om den åker ner på vanliga nivåer om ett par veckor. Det är ju trots allt samma konsol med samma spel fortfarande.

12
Skriv svar