Hearts of Iron III uppfräschat

Robot
Medlem
Hearts of Iron III uppfräschat

Helt klart en förbättring men efter ett tag blir spelet som sirap igen. Men inte fullt så illa som förut dock.
Men det kommer med all säkerhet ordna sig med framtida patcher.

Medlem

Sirap i Sibirien... även om man har hastigheten på snigelfart. =/

De har inte fixat minnesläckan helt ännu. Fast det verkar ju vara ett problem som inte alla stöter på heller. Så det lär väl dröja innan det fixas.

Skrivet av Exxo:

Sirap i Sibirien... även om man har hastigheten på snigelfart. =/

De har inte fixat minnesläckan helt ännu. Fast det verkar ju vara ett problem som inte alla stöter på heller. Så det lär väl dröja innan det fixas.

Jag har inga som helst problem nyah nyah nanana


signatur
Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av Exxo:

Sirap i Sibirien... även om man har hastigheten på snigelfart. =/

De har inte fixat minnesläckan helt ännu. Fast det verkar ju vara ett problem som inte alla stöter på heller. Så det lär väl dröja innan det fixas.

Jag har inga som helst problem nyah nyah nanana

Som sagt... vissa har tur. 8)

Medlem

Lider också av segheten, ska testa med patchen och se skillnaden.

Medlem

Fan vilken skillnad alltså, *gilla*

Medlem

haha jag skaffade spelet på release, men har enbart snabbt startat ett game kört nån timma sen övergick jag och polaren till vårat mycket grymma save i EU3.

har dock spelat mycket HoI2 så det blir att utforska detta snart, insåg i början att det trotts allt är mycket nytt som skiljer, så det är att lära sig om från början igen nästan.

skönt att de patchar på iaf, så lär det vara fin fint när jag börjar spela det. undra om de tänkt via expansioner lägga till samma ökning i vilka år man kan spela till, så som de gjorde till HoI2? lite roligt att de inte kunde låta det vara kvar

Medlem

Får starkt överväga ett inköp!


signatur

Gamer since day one!

Inaktiv

1.2 är inte bara en "uppfräschning" det är troligen Paradox´s största patch hit tills. Helt enkelt tar den HOI3 från beta till gold, som den skulle ha varit vid release.


signatur

The definition of insanity?

Medlem

Nåja Patchen ökade min maxhastighet med cirka 3 gånger iaf...

Sedan att det fortfarande är permanent regn till havs världen över och AI:n beordrar trupper att marshera fram & tillbaka tvärs över jorden är ju mindre detaljer

Inaktiv

Patchat men fortfarande otroligt buggigt.

AI:n beter sig minst sagt skumt...testa att ta bort fog of war och observera sedan hur t.ex japan klarar sig mot de olika kinesiska faktionera. Galet illa.

Vädret är trasigt...regn/snö 6 månader i rad i delar av världen där regn ska vara ovanligt? Vad spelar det för roll kanske du frågar? ...det gör så att flygvapnet blir helt obrukbart.

Spela som tyskland ett år. Byt sedan till england och ta en titt i deras produktionskö...inget utom transportfartyg?

Om du tänkt köpa HOI3 kan jag rekomendera att du väntar 3-4 månader för att se om Paradox lyckas vända den här katastrofen till något bra. De är ju kända för att släppa 2-4 stabilitetspatchar för att sedan "tvinga" folk köpa en expansion som gör spelet någorlunda spelbart.

Skrivet av mnotme:

Patchat men fortfarande otroligt buggigt.

AI:n beter sig minst sagt skumt...testa att ta bort fog of war och observera sedan hur t.ex japan klarar sig mot de olika kinesiska faktionera. Galet illa.

Vädret är trasigt...regn/snö 6 månader i rad i delar av världen där regn ska vara ovanligt? Vad spelar det för roll kanske du frågar? ...det gör så att flygvapnet blir helt obrukbart.

Spela som tyskland ett år. Byt sedan till england och ta en titt i deras produktionskö...inget utom transportfartyg?

Om du tänkt köpa HOI3 kan jag rekomendera att du väntar 3-4 månader för att se om Paradox lyckas vända den här katastrofen till något bra. De är ju kända för att släppa 2-4 stabilitetspatchar för att sedan "tvinga" folk köpa en expansion som gör spelet någorlunda spelbart.

MEN hallå det är ju olika för varje gång du spelar. I mitt spel blir Japan ägda av kineserna.....etc

England mobiliserar även för fullt. Så lägg av med skitsnacket eller klaga i paradox forumet istället som alla idiotiska jänkare brukar göral.


signatur
1
Skriv svar