Uncharted 2-demo på gång

Robot
Medlem
Uncharted 2-demo på gång

Sweet! Bäst för dom att vi slipper vänta denna gång...


signatur

Dum di dum dum dum
http://sultansblogg.se

Medlem

Gött att man har amerikanskt konto, får ta och lira med jänkarna ett tag och värma upp då


signatur
Medlem

Var med i MP betan, riktigt roligt faktiskt hoppas de har fixat buggarna som man hittade då

Medlem

Låter hur bra som helst ju kommer dra ner det från mitt amerikanska konto dir då det kommer, synd man inte får testa på Sp med bara.

men men. Ser fram emot demot


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

Vem bryr sig om MP i Uncharted, ge mig en SP demo istället.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Betan var helt okej, inte mer. Uncharted känns mer naturligt som ett SP eller co-op spel. Finns det förresten?

Medlem

Härligt, blir till att lira! Har aldrig fattat vad man gör ändå


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv

ladda ner ucnharted 1 demot, ganska nice demo. Kanske testar 1:an. Men tvåan ser väldigt nice ut också

Medlem
Skrivet av AhmedW5:

ladda ner ucnharted 1 demot, ganska nice demo. Kanske testar 1:an. Men tvåan ser väldigt nice ut också

Ettan är riktigt bra, förmodligen det bästa äventyrsspelet från denna konsolgenerationen!


signatur
Inaktiv

Spelade i MP betan, det var riktigt nice! Ser framemot demot (som också ska komma 15:e september för oss som förbokat på webhallen!)


signatur

PSN: japp :)

Medlem

Nice, skoj för er med ps3:D

Medlem

Men att Fortune hunter edition inte går att köpa gör mig sur, jävla larv att lotta ut grejerna, och dessutom bara i usa.


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

Hoppas att man kan ladda ner den via Steam eller härifrån FZ.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem

Jag var med i MP betan så jag hade hoppats på en fet demo utav singleplayerdelen.

Medlem
Skrivet av Mr.Waterboy:

Hoppas att man kan ladda ner den via Steam eller härifrån FZ.

o.O


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem
Skrivet av Mr.Waterboy:

Hoppas att man kan ladda ner den via Steam eller härifrån FZ.

..... Finns bara ett litet fel med din dröm... Uncharted är exlusivt bara till ps3


signatur

Varje dag suger på ett helt nytt sätt!

Inaktiv

1'an var blande det bästa SP spelet jag spelat på länge.

Helt förtrollad var jag.

Medlem
Skrivet av Tony:

Jag var med i MP betan så jag hade hoppats på en fet demo utav singleplayerdelen.

Ledsen men inget Singel Player demo kommer att dyka upp.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv

Men jag läste någonstans att det inte kommer att gå att ladda ner demot på psn store och att istället så kommer det att bli en ny beta på detta datumet.
Men jag hoppas det inte är sant

Medlem
Skrivet av easkate94:

Men jag läste någonstans att det inte kommer att gå att ladda ner demot på psn store och att istället så kommer det att bli en ny beta på detta datumet.
Men jag hoppas det inte är sant

en öppen beta kommer att starta i slutet av sep alt i början av oktober. De som förbokar spelet inkl kommer kunna få spela redan nästa vecka. Gäller även sverige.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

1
Skriv svar