Mass Effect 2 nyplåtat

Robot
Inaktiv
Mass Effect 2 nyplåtat

Längtar!

Medlem

Det är lugnt för min del, spelar för närvarande på min andra karaktär i Mass Effect (100% ond).

Medlem

Hoppas bara att striderna är roligare i ME2.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Är det där Wrex på bilden? han ser lite för snäll ut tycker jag

Ska bli riktigt nice att ösa sen när det kommer

KoP
Medlem
Skrivet av c-row:

Är det där Wrex på bilden? han ser lite för snäll ut tycker jag

Ska bli riktigt nice att ösa sen när det kommer

Tror inte det är Wrex. Tippar på att det är en Krogan vid namn Grunt som dyker upp i 2'an.

http://www.gametrailers.com/user-movie/mass-effect-2-krogran-...

Ser underbart ut. Men får väl hålla sig till tåls tills det dyker upp. :/

Medlem

Älskade ettan, lär gilla tvåan med. Längtar. Ser ut som dom piffat upp grafiken i spelet också? Är det fortfarande UE3 som används?


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Wrex har gått och blivit en riktigt gullig "liten" fisk. Om det nu är Wrex, det vet jag inte...

Har inte klarat av 1an ännu, segar mig igenom det, men än sålänge ser ME2 jäkligt lovande ut!

Medlem

Älskar första ME men det sög att de laggade så mycket på konsoler.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Neej, säg inte att Tali är tillbaka. Tråkigaste karaktären i hela ME. Hoppas alternativet "kill" dyker upp i dialogträdet när man talar med henne i ME 2 .

Medlem

Mmm bara inget händer Liara för då......

Inaktiv

ettan var stelt


signatur

a"C"RED -

Inaktiv

Gamla bilder (eller så är det bara jag som tycker så för jag har sett dem ). Men iaf ME 2 är något jag kommer lätt skaffa :). Ettan var skitbra, enda som sög var att det lagga.

1
Skriv svar