Flera BF2-moddar uppdaterade

Robot
Medlem
Flera BF2-moddar uppdaterade

najs

Inaktiv
Medlem

Ifall man inte haft FH installerat innan, räcker det med att endast ladda ner Part 1,2,3? eller måste man ha tidigare patchar?

Medlem

Om man ska ladda ner hela paketet till Project Reality är det 3.1GB, inte 1,8. Man måste ladda ner båda Core och Levels.


signatur

SneL fezt heSt

Redaktör

Ah, tack för rättelsen.


signatur
Medlem

Bara jag som inte fattar var torrentfilen till 2.2 på FH sida befinner sig?

Medlem
Skrivet av SjdN:

Ifall man inte haft FH installerat innan, räcker det med att endast ladda ner Part 1,2,3? eller måste man ha tidigare patchar?

2.2 finns bara i full version.

Skrivet av Garga:

Bara jag som inte fattar var torrentfilen till 2.2 på FH sida befinner sig?

http://www.warumdarum.de/torrent/fh2_2.2_pass.torrent

Medlem
Skrivet av lasershock:
Skrivet av SjdN:

Ifall man inte haft FH installerat innan, räcker det med att endast ladda ner Part 1,2,3? eller måste man ha tidigare patchar?

2.2 finns bara i full version.

Skrivet av Garga:

Bara jag som inte fattar var torrentfilen till 2.2 på FH sida befinner sig?

http://www.warumdarum.de/torrent/fh2_2.2_pass.torrent

Tack så hemskt mycket

Medlem

Spammat en hel dag och ändå tog det dryga 24h och få upp det! Skam :\ :b

Medlem

ja det tog ett tag jag tipsade i går

Men äntligen FH och PR är de bästa modarna

Medlem

Som någon sa, det var på tiden. Får ta och kolla upp om det verkligen stämmer det här.

Medlem

Vad är det för lösen på FH nu då? Den som står på sidan funkar ju inte.

Medlem

De skulle också nu titta över Point of Existence (POE)
Det kan hända att det kommer en liten hotfix till denna mod läste jag på deras forum....

Redaktör
Skrivet av GooGeL:

Spammat en hel dag och ändå tog det dryga 24h och få upp det! Skam :\

"Skam" - Du tycker inte att du tar i lite...? Det är helg, frilansarna har inte dygnet runt-jour (det kan fixas, om du är redo att betala dem) och själv hade jag gjort +40 timmar på kontoret redan i fredags.

Du och alla andra som tipsat ska ha stort tack för det. Men du måste förstå att vi inte är en stor dagstidning med massor av medarbetare, vi kan omöjligt täcka allt som händer i realtid.


signatur
Medlem

när jag äntligen tipsar får jag inget tipstack

Medlem
Skrivet av Grasfer:

Vad är det för lösen på FH nu då? Den som står på sidan funkar ju inte.

Alla punkt och streck ska med också.
Kopiera hela raden, så funkar det nog.


signatur

En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.

Medlem
Skrivet av Grasfer:

Vad är det för lösen på FH nu då? Den som står på sidan funkar ju inte.

"h.-A.-u.-N.-e.-b.-U.-3"

är det (utan " så klart), precis som det står på sidan.

Försök inte skriva in det utan cut&paste:a, och dubbelkolla så du inte får med några mellanslag. Fungerade för mig.

Medlem

Har inte tidigare provat så mycket moddar till det här spelet, men tyckte att FH2 verkade trevligt. Funkar i SP (dock väldigt jobbigt eftersom commander-AI är något... dum) men varje server jag försöker gå in på säger att jag inte har kartan som spelas. Jag laddade ju ner den fullständiga versionen, så vad tusan är problemet? Någon kanske har ett förslag? I övrigt var det dock en väldigt trevlig mod, i mitt enkla tycke.

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av GooGeL:

Spammat en hel dag och ändå tog det dryga 24h och få upp det! Skam :\

"Skam" - Du tycker inte att du tar i lite...? Det är helg, frilansarna har inte dygnet runt-jour (det kan fixas, om du är redo att betala dem) och själv hade jag gjort +40 timmar på kontoret redan i fredags.

Du och alla andra som tipsat ska ha stort tack för det. Men du måste förstå att vi inte är en stor dagstidning med massor av medarbetare, vi kan omöjligt täcka allt som händer i realtid.

Mja, det var lite osynlig ironi i mitt inlägg. Eller ja, menade inte riktigt som jag skrev.

Bra iaf att ni slänger upp på sidan om att modden uppdaterats iaf. Det är vad FH2 behöver och förtjänar med 2.2!

Medlem
Skrivet av Lerner:

när jag äntligen tipsar får jag inget tipstack

Tack för tipset Lerner


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

Medlem
Skrivet av shastar:

De skulle också nu titta över Point of Existence (POE)
Det kan hända att det kommer en liten hotfix till denna mod läste jag på deras forum....

De uppdaterade hellre Battlefield Vietnam versionen än att utöka BF2
Men för er som inte visste så släppte PoE nyligen en patch till BFV lol.

POE2 är grymt kul, en av de största till BF2. Men spelas det mycket fortfarande, nån som vet?

Medlem

Bästa FZ.se-crew.

Det mest ultimata vore om ni kunde lägga upp både PR 0874 och FH2 2.2 i ert filarkiv. Som det är idag så är det många sega timmar att vänta på torrent-nedladdningar för båda dessa moddarna. Tro mig.
Mvh
Magrioteli
Skyttegrav.se
www.skyttegrav.se

Medlem

Hade vissa problem med FH2 som berodde på att jag tog "fel" version. Den jag tankade först var en stor fil på totalt 1.65 GB. Spelet startade men kom inte förbi laddningskärmen för kartan när man körde multiplayer. Den versionen som är uppdelad i två mindre bitar provade jag däremot senare och den fungerade felfritt.

1
Skriv svar