Studsande tuttar i Ninja Gaiden Sigma 2

Skrivet av MrBanzaiman:
Skrivet av Lord Payne III:

Det hade varit roligare om man kunde styra brösten med de två analoga spakarna. Då hade jag lätt köpt det!

Haha, ja det hade onekligen varit kul.
Men vafan, detta är rätt kul med. Givet köp xD

Grymt kul, de kunde skriva på kartongen "Now with full tit-control"

Medlem
Medlem

Att team ninja gillar tuttar vissste väl alla. Efter man har spelat dead or alive, extreme 2 o även ninja gaiden så guppar ju alltid brösten!..
Men men nu har det ju tagit det ett steg längre, känns ju lite patetiskt

Medlem
Citat:

Och nån nytta ska dem väl ha av sixaxis

lol

Själv tycker jag inte alls att det är farligt. Säljer det så säljer det, who cares?

Inaktiv

Att tuttar rör på sig när bäraren gör det är väll inget konstigt, ingen som hajartill över att kvinnorna har typ E kupa och är svältsmala? Det är väll betydligt sexistiskare än en normal fysik?

Medlem
Skrivet av Lilleputten:

Hmm, kan man skaka på killens penis när man lirar honom då?

-.-

Nej, men förhoppningsvis släpps lite extra DLC där man får spela Fick-pingis samt styra killens bollar

Inaktiv

Hajar inte, ska ett det vara lågt att klistra in ett par gungande tuttar men inte att hacka människor i delar med svärd? Mer fixering & sex i spel säger jag bara, va fan det är väl lika naturligt som att äta & skita.


signatur

The definition of insanity?

Medlem

Du gillar inte tuttar alltså?


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem

För att göra det mer jämställt kanske de skulle lägga till så att manliga karaktärer kan göra helikoptern eller något liknande. Den kanske till och med skulle kunna användas som en attack.

Medlem
Citat:

Är studsande polygonbröst ett legitimt försäljningsargument för dig?

Japp.

Medlem

Så här ska det ju vara i ALLA spel! Och om man spelar en manlig karaktär så viftar man med snoppen istället. Grymt ballt att göra helikoptern efter varje frag! :]

Medlem

Äh orkar inte bry mig...förlorarna är dom nördarna som köper spelet pga tuttfunktionen. Skaffa ett liv förfan.

Medlem

nu är moralens självutnämda väktare där igen och kommenterar om skumpande tuttar igen.


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem
Skrivet av Lilleputten:

Hmm, kan man skaka på killens penis när man lirar honom då?

-.-

Den vill man inte röra på ju


signatur

Rawr

Medlem

Hahah, förgyllde min kvällsläsning. ^^


signatur

Spaceships Are Magic

Medlem

Så, om jag slänger kontrollen i torktumlaren så blir det som ett par cola light + mentos fyllda studsbolls bröst?

Medlem

moralpanik tryck på knappen någon!!!
moget
att vara rädd för bröst

Medlem

HAHAHA!! Att kunna kontrollera sina tuttar is true ninja power!!
Varje kvinnlig ninja strävar stenhårt att kunna bemästra denna stridskonst som kan paralysera även den mest kyske straightguy.

Medlem
Skrivet av ForrestFox:

HAHAHA!! Att kunna kontrollera sina tuttar is true ninja power!!
Varje kvinnlig ninja strävar stenhårt att kunna bemästra denna stridskonst som kan paralysera även den mest kyske straightguy.

låter som om nån tittat för mycket på La Blue Girl här


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem

Hur knasigt det än låter så måste jag säga att det var fan iaf det mest vettiga dom använt den där six-axis funktionen för hittills.

Medlem

Låter otroligt töntigt.

Själv så tycker jag det är lite jobbigt när spel börjar bli halvporr. Inte tillräckligt porr för att man ska kunna wanka till det och för mycket porr för att man ska kunna sitta helt utan bångerisk.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem

Använder de havok tro? Jag kräver realistiskt tuttguppande!


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

jävla Japaner.


signatur

Metal is best served heavy.

Medlem

He, he, he... Tänkte köpa spelet ändå, nu kan jag sitta och småskratta åt studsnade bröst också xD .


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem
Skrivet av Blazing_Angel:

Äh orkar inte bry mig...förlorarna är dom nördarna som köper spelet pga tuttfunktionen. Skaffa ett liv förfan.

Det där har alltid intresserat mig. Inte tuttfunktionen. Eller förvisso, jo, på sitt sätt när man uttrycker det så, men... uttrycket "skaffa ett liv". Jag har alltid undrat exakt hur det där livet man ska skaffa ska se ut, för att det ska passera och godkännas?

Vad är kvalitativt liv? Volvo, villa, 1.7 barn, 2.3 husdjur, amorteringar, trädgård, 40 timmars arbetsvecka, öl, snus och tipsextra?

Medlem
Skrivet av TMO_KOTOR:

Mer tuttar åt folket!

Så san ;P


signatur

I Feel The Need... The Need For Speed

Medlem
Skrivet av Blazing_Angel:

Äh orkar inte bry mig...förlorarna är dom nördarna som köper spelet pga tuttfunktionen. Skaffa ett liv förfan.

Eller köper FIFA 2009 för fotbollsfunktionen.


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

Medlem
Skrivet av Schimpans:
Skrivet av Blazing_Angel:

Äh orkar inte bry mig...förlorarna är dom nördarna som köper spelet pga tuttfunktionen. Skaffa ett liv förfan.

Det där har alltid intresserat mig. Inte tuttfunktionen. Eller förvisso, jo, på sitt sätt när man uttrycker det så, men... uttrycket "skaffa ett liv". Jag har alltid undrat exakt hur det där livet man ska skaffa ska se ut, för att det ska passera och godkännas?

Vad är kvalitativt liv? Volvo, villa, 1.7 barn, 2.3 husdjur, amorteringar, trädgård, 40 timmars arbetsvecka, öl, snus och tipsextra?

Skild en gång, sedan omgift där du skaffade barn 0.7.
Thailandresa var tredje år då du får ventilera ut all stress i 3 veckor.
Tipsextra kan bytas ut mot travet eller bingo lotto.
Sen en whisky på Fredagarna för att ventilera efter en jobbig arbetsvecka där du jobbade gratis övertid. Köra 1.7 barn runt till tre olika aktiviteter och ändå känna dig dålig eftersom Dagdrivar-Göran faktiskt åker runt mitt sitt barn på fem aktiviteter.


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

Inaktiv

Man tappar fokus från spelet när det ska vara stora goa tuttar med.

123
Skriv svar