Ingen God of War-samling i år

Robot
Inaktiv
Ingen God of War-samling i år

synd

Medlem
Medlem

bra då blir det till å importera skiten.

Medlem

FFFFFFFUUUUUUU


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Förmodligen så blir God of War 3 försenat till augusti och så släpper dom collection i mars istället.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Importera! Jag måste ha denna samling på PS3


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av p4tr1k:

Asså, kan dem ens regionlocka PS3 spel? Trodde dem alltid var fria.


signatur

Videomupp

Medlem
Skrivet av WildThing:
Skrivet av p4tr1k:

Asså, kan dem ens regionlocka PS3 spel? Trodde dem alltid var fria.

Jo det går, vissa japanska titlar är låsta om jag inte minns helt fel.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Detta skickade jag in som tips till er på fz för nån dag sedan med exakt samma källa. Ligger ni efter på redaktionen för inte fick man något tipstack inte..


signatur

"It aint about power, it's about balance!" InitialD

Inaktiv

tråkigt sånt här, riktigt tråkigt.

Medlem
Skrivet av StarCroW:

Detta skickade jag in som tips till er på fz för nån dag sedan med exakt samma källa. Ligger ni efter på redaktionen för inte fick man något tipstack inte..

Åååh buuhuuu. :'(

Annars hoppas jag att dem börjar göra så här med de flesta spelen. Skulle kunna betala tusenlappar för Fatal Frame-serien i HD.

Medlem

Vore inte fel med The shadow of the Colossus & ICO i 720p och stabil framerate heller.


signatur

"It aint about power, it's about balance!" InitialD

Medlem

Så detta är varför Sony skippade stödet för PS2-spel..nu kan de släppa alla spel en gång till, fast i PS3-versioner. Smart drag, verkligen. Tur att man har en 60 gig-version.

Medlem

Men för i helvette! Nu blir jag förbannad! Då får jag vänta ännu längre på detta!

Faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan!!!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Inte så långt kvar av 09 så det gör inte så mycket, kommer att komma en så massa andra spel så jag skulle knappast ha råd med allt ändå : )


signatur

Killzone 2 förhandsbokat! : DD

Medlem
Skrivet av PriMo:

Fatal Frame-serien i HD

Lätt! Fatal Frame var otäckt att spela på PS2, riktigt läskigt bra


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Jaha... Importering is the shit.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem
Skrivet av kebbe:

Så detta är varför Sony skippade stödet för PS2-spel..nu kan de släppa alla spel en gång till, fast i PS3-versioner. Smart drag, verkligen. Tur att man har en 60 gig-version.

Jag vet inte om du missat det men kostnaden för PS3 versionen och PS2 versionen blir i princip identisk. The Complete God of War Collection kostar inte hutlöst mycket pengar nämligen. Det ligger runt 40 dollar. 40*7=280kr. Inte så hemskt i mina öron :-/ . Särskilt inte när det körs i 60 frames per second vilket är en förbättring från PS2 versionen.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Det här är spel de gärna kunde ha portat till PC, tror det hade funkat utmärkt.

Medlem

Det blir att importera då. Denna samling kan man bara inte missa

1
Skriv svar