Left 4 Dead-tillägg ej gratis över Live

Robot
Medlem
Left 4 Dead-tillägg ej gratis över Live

Mycket vill ha mer....


signatur

I don’t puke when I drink. I puke when I don’t.

Medlem

Tråkigt för 360 ägarna, kul för mig då jag får det gratis.

Medlem

Släpp skiten bara -______- helst innan L4D2 kommer.

Medlem

Jag förstår inte varför en patch/tillägg med lite nytt innehåll jämt ska kosta pengar nu för tiden!

Det är en av fördelarna att fortfarande spela på Pc, där finns det inte folk som tvingar utvecklarna att ta betalt för små tillägg...

Medlem

Drygt men billigt.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Inaktiv

Känns bra ibland att vara PC lirare trotsallt.

Medlem

Men grabbaaaarr.. M$ behöver våra pengar så de inte går omkull! =(

Medlem

Det är väl delvis för serverkostnaden de tar betalt.
På Steam står Valve för servrarna och distributionen.
På Live är det Microsoft som får stå för kostnaden och att skicka ut det till alla. Klart de vill ha lite cash för det

Medlem

Så är det med andra addons också. Lika var det med epic games och deras extrabanor.

Medlem

Så går det om man inte spelar på PC.

Medlem

Denna visa är ju för samtliga tillägg som finns på Live, ofta är de Microsoft som har bitchat. Men de ligger ju i serverkostnader och hela den skiten, vilket alla guldmedlemmar betalar redan iofs.

Men jag slipper bry mig för jag äger inte L4D i alla fall.


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

Inaktiv

Är det inte dags att någon nukar M$ snart så vi slipper betala för luft om några årtionden?


signatur

The definition of insanity?

Medlem

ms vill ha $$$

Medlem
Skrivet av Rooty:

Det är väl delvis för serverkostnaden de tar betalt.

Jag som trodde att alla som spelar online på 360 redan betalar för detta, LIVE Gold är ju inte gratis

Medlem

Alternativet är att publishern lägger upp servrar som tas ner efter 1 år som laggar så in i -. Eller att de fyller skiten med reklam.
De vill ju gärna gå med vinst.


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

Medlem

Kan de inte bara säga att det är en patch?

Inaktiv

Ägda! Det enda jag kan säga. Men vem fan vill köra l4d på xbox? Suger på konsol.

Medlem
Skrivet av thecleffz:

ms vill ha $$$

Vem vill inte??


signatur

B lup

Inaktiv

Piss microsoft, kan dom inte bara vara lite sköna som Sony??

Medlem

Dom tänker väl att 50 spänn inte är så mycket för att konsumenten ska börja gnälla...snåla jävlar alltså.

Medlem
Skrivet av omarmuktar:

Piss microsoft, kan dom inte bara vara lite sköna som Sony??

Och låta utvecklarna betala per gb som tankas istället? nej tack, då lär man inte se mkt läggas upp.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

kasst att man ska behöva betala för en jävla extra bana som kommer så här nära l4d2...Dom skulle släppt det här betydligt tidagare och även lite vapen och annat smått och gått...har det dock på pc ^^

Medlem

50 kr är förvisso inte mycket, men Microsoft är ändå girighet inkarnerad här på jorden.


signatur

Metal is best served heavy.

Medlem

Vad kan man säga? Microsoft är inte en av världens största företag för att de ger bort saker och ting till höger och vänster.

Medlem

Mänskligheten har blivit giriga och vill ha så mycket pengar som möjligt!

......

Det har mänskligheten ALLTID varit!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Bojkotta L4D2

Medlem

Ni snackar om girighet..men kolla bara på XBLA...det släpps spel varje vecka här medans era give away everything for free sony har hur många arcade släpp?? juste för att dem låter developers betala för trial nedladdning/vanlig nedladdning...jag betalar mina 60kr i månaden med ett leende att jag får spela Shadow complex mm

Medlem
Skrivet av Red_warning:

50 kr är förvisso inte mycket, men Microsoft är ändå girighet inkarnerad här på jorden.

Speciellt när dom erbjuder grymma rabatter till företag/grupperingar som t ex håller donationsverksamhet.

Medlem

Inte förvånad när Microsoft är inblandad. Visste inte att L4D finns till 360. Hur spelar man det då? Autoaim lr? Zombies är ju rätt snabba.


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

123
Skriv svar