Left 4 Dead-tillägg ej gratis över Live

Medlem

Riktigt dålig stil av Microsoft att ta betalt för äns live tjänsten.
Man köper ett xbox 360 spel för ca 700kr och man får inte äns online tjänsten med gratis. rena rånet. Även om live kostar en 100lapp i månaden så blir det ju endån mycket pengar i längden. Snålt, väldigt snålt


signatur

Does your mother really know you're a game-a-holic?

Medlem

Har inte testat playstation network längre än ett par timmar, och ärligt talat bara testat xbox live gold i kanske någon vecka på min 360, jag undrar dock fortfarnade om det är värt pengarna med xbox live, tyckte båda hade sina inslag av lagg o.s.v även på bra linor. någon som har erfarenheter?

kanske fungerar bättre i USA vad vet jag men att matcha upp folk från staterna med folk från sverige ger knappast bra latencer vilket man råkade ut för när man skulle testa gears of war


signatur

P.L.U.R

Medlem
Skrivet av cdx873v:

Men grabbaaaarr.. M$ behöver våra pengar så de inte går omkull! =(

tror nog att det sista microsoft behöver är våra=) pengar de är bara dryga parasiter som suger ut varenda droppe ur sina lättlurade kunder
800ms för att ändra namn? så fan heller skulle inte tro det gud vad jag längtar tills jag skaffar pc
gratis innehåll och exklusivitet bitches8)


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Medlem

tur att man har det till PC dådå


signatur

Gillar du bra och ösig musik? Checka mitt band INCIVILITY på Spotify

Medlem
Skrivet av Emetic:

Kvalificerat skitsnack

Tyvärr så vet du att det är sant. Även om det finns spel (speciellt till Wii) som inte kräver några som helst färdigheter (ex. new super mario bros, eller bajonetta på easy och super easy) så är det inget bevis i sig. En riktigt gamer skulle aldrig ens överväga att spela på sådana villkor, och det tror jag du vet. Att man ens håller reda på vilka spel som stödjer liknande funktioner är inte ett bra tecken

Halo 3 på legendary med ett par skallar aktiverade, det är en utmaning. Unreal på Godlike med smidiga bottar kan också smiska skiten ur varenda PC-fanboy och Css-fan som någonsin vågat sig in på internet. Snarast är det så att konsolspelare ska klara mycket svårare saker, utmaningar på tid såväl som snabba knapptryckningar, ha grymma reflexer och kunna hantera siktandet.

Många PC-fans klarar bevisligen inte av att sikta med två spakar, det blir för avancerat. Får jag inte ha min musmatta med ca -45% motstånd och min Razer N00b-pawn så kan jag inte spela *snyft*
Jag kan spela på PC, fixa HS etc utan ansträning, på konsol krävs långt mer och det vet alla som spelat, om man sen klarar av utmaningen eller om man gömmer sig bakom sin Pc där 400dpi och aimbot fixar saken är upp till var och en.
Smeker på PC och konsol, dock bara på konsol man får jobba lite för att lyckas

Medlem

Microsoft har verkligen börjat fula sig nu!


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Rooty:

Det är väl delvis för serverkostnaden de tar betalt.
På Steam står Valve för servrarna och distributionen.
På Live är det Microsoft som får stå för kostnaden och att skicka ut det till alla. Klart de vill ha lite cash för det

Det står ju förklarat i artikeln: "De ville försäkra sig om att det finns en värdeekonomi där."

Om en utvecklare släpper en sak gratis börjar ju såklart folk tycka att allt annat också ska vara gratis, Microsoft vill kunna fortsätta kunna ta betalt för DLC med andra ord.

123
Skriv svar