Colin McRae: Dirt 2

Medlem

nä, det var helt klart inte värt så höga poäng.

saknar den riktiga rallykänslan i colin mcraespelen. dom borde bli som ettan igen.
ja jag lirade det idag och vi behöver väl inte diskutera hur jag fick tag på spelet, grejen är att jag lirade det idag och det kändes som NFS Pro Street fast med grusigare vägar. skittråkigt.

Medlem

En fyra är precis rätt betyg. Köpte spelet till PS3 häromdagen och har lirat ett antal timmar allaredan och när jag tänker efter var det riktigt längesen jag själv köpte ett bilspel överhuvudtaget. Efter en stund blir det lite nostalgikänsla över det hela när man bara måste sitta och nöta en bana för att komma ner några hundradelar till så man får tillgång till nästa events.

Rallykänslan tycker jag är riktigt bra, till skillnad från vad en och annan sagt i kommentarerna. Jag skulle kunna tänka mig att pod-racing i starwars känns ungefär som att flyga fram över landsvägarna i "Trail Blazer" läget.

Det enda som är sjukt irriterande är som sagt menyerna...sen är jag tveksam till en del bonusblingbling man får som unlocks. Tycker utvecklarna kan lägga ner tid på extra banor eller liknande istället för onödigt småkrafs på instrumentbrädan.


signatur
Medlem

ser rätt så bra ut faktiskt :S

Skrivet av Spunkad:

ser rätt så bra ut faktiskt :S

Yepp sjukt imponerad.. speciellt utav rally sträckorna.

Riktigt bra spel 4,5! :heart:


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem

jag tar tillbaka vad jag skrev, har spelat det nonstop nästan i 3 dagar nu.

är helt förälskad i det, men jag skulle vilja ha ett "riktigt" rallyspel i framtiden ändå

Medlem

Synd bara att man inte kan spela 2 på de, annars e de skit bra! 4/5 därför:up:

Medlem

Grymt spel på PC tyckte jag fram till att BBB låg nere.
Fan det går ju inte att spara spelen utan att vara inloggad på GFWL. Så ligger bredbandet nere eller om man vill spela offline så suger detta spel k.k.
Så var det ju inte i GRID. Vad e det för påfund att inte kunna komma åt autosave när man är offline.
Och varför kan man inte heller spara manuellt.
Skit i mina ögon.:evil:

12
Skriv svar