Vinn Colin McRae: Dirt 2!

Robot
Medlem
Vinn Colin McRae: Dirt 2!

Hoppas man vinner, skulle sitta fint såhär efter födelsedagen

Medlem

Neeeej, varför inte till Ps3? =(

Medlem

Hoppas man vinner spelet till sitt lilla Wii då ^^

Medlem

Faaaaaaan! Bara Xbox360 och Wii Jag som så gärna hade velat ha till PS3.

Medlem

Generellt borde det vara lättare att vinna om man väljer Wii versionen eftersom majoriteten förmodligen väljer Xbox 360.

Dock är det ju betydligt fler som äger en Wii än en Xbox 360 men en gissning är att det faktiskt är tvärtom av FZ:s aktiva medlemmar.

Medlem

Skulle vara kul att vinna detta


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

hade varit med i tävlingen om man hade kunnat vinna de till ps3.

Medlem

meh.. ps3 då ?

Klart man är med och tävlar. Drog hem demot till Xbox360 för ett tag sedan och spelet verkade grymt. Hoppas man kan vinna ett exemplar. Lycka till alla tävlande.


signatur

ISgtVishnuI - The true God of gaming!

Medlem

Meh.. inte till PS3? :/

Medlem

Yay, Hoppas man vinner. Dirt 2 är fan riktigt najs, spelar demot nära på varje dag

Medlem

Ovanligt svåra frågor. Men jag hoppas att jag svarade rätt


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Riktigt skumma frågor.

Medlem

Rätt normala frågar om man är insatt inom motorsport tyckte jag.

Medlem

Kan inte säga att frågorna var speciellt mycket svårare än normalt. Har stött på betydligt knepigare frågor i andra tävlingar här på FZ.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem
Skrivet av renssom:

Neeeej, varför inte till Ps3? =(

Tycker också det är synd att det inte är möjligt att vinna det till PS3.

Men det beror antagligen på att Codemasters är utgivare av 360&Wii-versionerna medan Sony är utgivare av PS3-versionen och att denna tävling då sker med hjälp av Codemasters.

Medlem
Skrivet av WaltX:

Ovanligt svåra frågor. Men jag hoppas att jag svarade rätt

Håller med, på gott och ont


signatur
Medlem

Sista frågan var i alla fall svår. Har försökt verifiera mitt svar via Google men misslyckats fullständigt så det får ses som en ren gissning och sen hoppas på det bästa

/ LordDaimos

Medlem

Google funkar visst på 3an... toklätt. Men äger ingen konsoll.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

Meh, inte till PS3! Dåligt..


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

reVVe: Skulle inte tro att FZ har 3st Wii och 3st Xbox 360. Utan dom slumpar fram 6st svar, sen får dom varsitt, kanske alla blir Wii, kanske alla blir Xbox 360. Skulle inte bli förvånad, om FZ inte ens får se dessa kopior, utan Codemaster(eller va grossisten i Sverige heter) skickar ut dessa från sitt kontor.

-----

Får hoppas man vinner, skulle verklingen inte sitta fel. Laddade ned demot igår och det e rätt roligt faktiskt.

Medlem

Oj oj! Spännande Har spelat mcrae serien sedan första släpptes till playstation :] Får väl hålla tummarna!

Medlem

Hoppas man vinner, demot var riktigt roligt!


signatur

Working as intended.

Redaktör
Skrivet av Håkan:

reVVe: Skulle inte tro att FZ har 3st Wii och 3st Xbox 360. Utan dom slumpar fram 6st svar, sen får dom varsitt, kanske alla blir Wii, kanske alla blir Xbox 360. Skulle inte bli förvånad, om FZ inte ens får se dessa kopior, utan Codemaster(eller va grossisten i Sverige heter) skickar ut dessa från sitt kontor.

Du gissar inkorrekt. Vi har säkrat tre Wii- och tre 360-spel. Om det blir vi eller den svenska distributören Namco Bandai som skickar spelen vet jag inte än, men för det allra mesta är det vi som sköter den detaljen.


signatur
Medlem

Vi får hoppas att nordisk film slänger iväg 3 Dirt 2 till PS3 till FZ snart då.

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Håkan:

reVVe: Skulle inte tro att FZ har 3st Wii och 3st Xbox 360. Utan dom slumpar fram 6st svar, sen får dom varsitt, kanske alla blir Wii, kanske alla blir Xbox 360. Skulle inte bli förvånad, om FZ inte ens får se dessa kopior, utan Codemaster(eller va grossisten i Sverige heter) skickar ut dessa från sitt kontor.

Du gissar inkorrekt. Vi har säkrat tre Wii- och tre 360-spel. Om det blir vi eller den svenska distributören Namco Bandai som skickar spelen vet jag inte än, men för det allra mesta är det vi som sköter den detaljen.

Fasiken också! Då borde ju chansen vara större att vinna Wii-versionen. Dock väljer jag nog Xbox 360-versionen framför Wii anyday of the week(om man ser till screenshotsen).

Medlem

FAN! Kommer inte Dirt 2 till PS3?! detta sög döse!


signatur

while(I.alive()){cout << I.says("Tjenare");}

Medlem
Skrivet av Gottn:

Kommer inte Dirt 2 till PS3?!

[http://www.fz.se/spel/colin-mcrae-dirt-2/ps3]

1
Skriv svar