Byt fraktion i World of Warcraft

Robot
Medlem
Byt fraktion i World of Warcraft

Oj oj oj, snart har detta spel ingen själ alls längre allt går att köpa sig till, lika bra de tar bort fraktionerna vilket det med största sannolikhet kommer göra snart också säker.

Medlem

Wow... snart kan man väl byta klass också.

Medlem

Vad hände med horde vs alliance? Då man började spela då spelet först kom ut fick man riktigt en känsla vi mot dom och att man fick kämpa för varje guld och lvl..
Nejnej, spelet går bara utför tycker jag.

Medlem

Det är väl att det inte längre är något episkt rollspel, nu är det mer av en social plattform.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Mjölka vidare

Medlem

känns helt oki att man inte spelar längre :=)

Medlem

Dödsriddare... Gille?...

Snälla nån

Medlem

Jag tackar mig själv varje dag att jag slutade med den här jävla skiten.

Nu har jag aldrig riktigt varit så inbiten i det här spelet men allt tjat om att det blivit "casual" och en massa annat skit låter absolut rent ruttet. Allting är enkelt, ingen utmaning och så vidare.

Sen att man kan göra ungefär vad som helst om man är redo att punga ut pengar till Blizzard som redan har 100 biljoner dollar gör inte saken bättre.

Jag kan tänka mig att det här spelet var bra första 1-2 åren men nu är det här ren dynga och bajs.

Folk som spenderar 8 timmar och mer per dag är helt sjukt.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

30 dollar ? ._0

Jag vet inte vad jag tycker är värst, att de fixat så man kan byta sida och att det kostar hiskeliga 30 dollar eller att det finns personer som kommer utnyttja tjänsten.


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Inaktiv
Skrivet av Remus:

Jag tackar mig själv varje dag att jag slutade med den här jävla skiten.

Nu har jag aldrig riktigt varit så inbiten i det här spelet men allt tjat om att det blivit "casual" och en massa annat skit låter absolut rent ruttet. Allting är enkelt, ingen utmaning och så vidare.

Sen att man kan göra ungefär vad som helst om man är redo att punga ut pengar till Blizzard som redan har 100 biljoner dollar gör inte saken bättre.

Jag kan tänka mig att det här spelet var bra första 1-2 åren men nu är det här ren dynga och bajs.

Folk som spenderar 8 timmar och mer per dag är helt sjukt.

Lura inte dig själv. Spelet var skit från början 8)

Medlem

Tycker fortfarande som skulle kört med det att man kunde byta fraktion, men inte behövt byta ras. Det hade tillfört lite till storyn. Dom kunde gjort några intressanta quests etc. etc.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Inaktiv
Skrivet av Petah:

Dödsriddare... Gille?...

Snälla nån

Snälla nån? Du bor i sverige, och det är så där det råkar heta.

ONT: Blizzard förstörde wow när de släppte TBC, slösade pengar i hopp om att de skulle fixa det någorlunda igen men nu våldtar de hela jävla spelet i och med nästa expansion.

Inaktiv

Ett sword kan aldrig ha en level...

Sorry kunde inte låta bli!

Medlem

Fan såååå underbart!

Nu skall det konverteras.

Medlem
Skrivet av dosman:
Skrivet av Remus:

Jag tackar mig själv varje dag att jag slutade med den här jävla skiten.

Nu har jag aldrig riktigt varit så inbiten i det här spelet men allt tjat om att det blivit "casual" och en massa annat skit låter absolut rent ruttet. Allting är enkelt, ingen utmaning och så vidare.

Sen att man kan göra ungefär vad som helst om man är redo att punga ut pengar till Blizzard som redan har 100 biljoner dollar gör inte saken bättre.

Jag kan tänka mig att det här spelet var bra första 1-2 åren men nu är det här ren dynga och bajs.

Folk som spenderar 8 timmar och mer per dag är helt sjukt.

Lura inte dig själv. Spelet var skit från början 8)

Okej! Jag var för snäll! Detta spelet har alltid varit skit!

Men jag kommer alltid älska Warcraft universumet och alla dess raser, karaktärer och platser som finns i det universumet.

Jag har läst ut Arthas boken (skriven av Christie Golden) och den är riktigt jävla bra. Jag ska ta och läsa den snart igen.

Men iallafall, det skulle vara intressant att göra ett enkät runt omkring i världen och se hur många timmar folk spenderar på detta skit spel per dag och timmar i veckan??

Kanske någon borde göra.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Hehe kul att läsa alla hatinlägg, WoW berör fortfarande. Jag tycker det är bra att man kan byta faktion dock. Har en ally karaktär som ja inte spelar på längre, för mina polare lagt av. Skulle va najs att kunna få användning för den.

Lite drygt dock att det kostar så mkt, först för faction change, sen för server transfer... men men. Får se när tjänsten kommer till europa.

Medlem

Kan någon förklara för mig varför dem som har slutat spela WoW skriver hatinlägg på något som inte rör dem (eller?).

Väntas det respekt för att man skriver att man hatar WoW, tycker det är skit eller att man slutat spela det? Om ni nu hatar, tycker spelet är skit osv, hur kan ni då ägna tiden åt att kommentera nyheten?

Dem som spelar det tycker det är skoj, tycker man själv inte om ett spel ge fan i det då och lägg inte mer tid... folk bryr sig för mycket om saker dem inte ens behöver eller berör

Medlem

Håller med Mordeus, riktigt kul är det att läsa alla hat-inlägg. Men seriöst dock, vad vinner ni på att att skriva skit om WoW här? Ni blir bara "flejmade". Håll det för er själva, snälla.

Medlem

Jag spelar inte wow själv, men snälla Blizzard. Ni vet bättre än att fortsätta mjölka på i all evighet. Visst är wow en stor pengakossa, men tänk på att det också finns fans som gillar diablo och starcraft.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Vi vet väl dock inte vad det kommer kosta i Europa än.

Medlem

"Du kan ändra fraktion var 60:e dag."

Undrar vem som spenderar 300 spänn (mer) varje månad på att byta fraktion stup i kvarten?...


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Undrar hur många av alla som snackar skit om spelet har någon som helst koll på det, känns lite som samma snack som gick om Vista, alla visste att det var värdelöst, men ingen visste vad det var...

Varför skulle detta vara något dåligt på något sätt !? Om jag har min gubbe på en server(och fraktion) å polarna spelar på en annan så e det ju kanon om jag kan flytta över min gubbe, för som alla vet så lägger man ner lite tid på att geara upp sin gubbe..

Gillar man inte tjänsten så behöver man inte använda den! fattar inte hur detta kan störa någon...

Medlem

Lite kul att nästan alla som säger att faktionsbytet är skit är folk som inte ens spelar WoW >_<.

De flesta i mitt gille verkar positivt inställda.. fast en hel del verkar vilja byta till Horde (så fan heller, Worgen i expansionen!).

Medlem
Skrivet av Remus:
Skrivet av dosman:
Skrivet av Remus:

Jag tackar mig själv varje dag att jag slutade med den här jävla skiten.

Nu har jag aldrig riktigt varit så inbiten i det här spelet men allt tjat om att det blivit "casual" och en massa annat skit låter absolut rent ruttet. Allting är enkelt, ingen utmaning och så vidare.

Sen att man kan göra ungefär vad som helst om man är redo att punga ut pengar till Blizzard som redan har 100 biljoner dollar gör inte saken bättre.

Jag kan tänka mig att det här spelet var bra första 1-2 åren men nu är det här ren dynga och bajs.

Folk som spenderar 8 timmar och mer per dag är helt sjukt.

Lura inte dig själv. Spelet var skit från början 8)

Okej! Jag var för snäll! Detta spelet har alltid varit skit!

Men jag kommer alltid älska Warcraft universumet och alla dess raser, karaktärer och platser som finns i det universumet.

Jag har läst ut Arthas boken (skriven av Christie Golden) och den är riktigt jävla bra. Jag ska ta och läsa den snart igen.

Men iallafall, det skulle vara intressant att göra ett enkät runt omkring i världen och se hur många timmar folk spenderar på detta skit spel per dag och timmar i veckan??

Kanske någon borde göra.

Då var det dags igen... Gå och trolla nån annanstans remus

Medlem

Remus, du inser nog inte hur patetiskt det ser ut när man finner dig gnälla i varje nyhet som har något med WoW att göra (du spelar ju för fan inte ens spelet).


signatur

Metal is best served heavy.

Inaktiv

Har spelat Wow sedan första Us betan, och har haft ett ganska casual förhållande till spelet, men ofta är det folk som snackar skit om spelet som verkligen inte kunde slita sig i från det, spelade bort flickvän, jobb och sig själv. Har ett heltids jobb som tar ca 55 timmar i veckan, och en flickvän som hatar wow, men jag vill spela och det gör jag när jag kan och när jag vill, sen får tanten tycka va hon vill.
Har hela tiden spelat Ally då mina polare sa det "Nu ska vi spela Allinace, så man hade ju inte så mycket till val" Så här i efterhand så hade jag nog hellre spelat hord, då dom har fan i mig roligare quests. Men det här man factions changes tycker jag är helt ok, som många säger, man har gubbar som sitter fast på fel sida och server.

Så varför klaga, tjänsten finns där för ett syfte, bara för att den finns där behöver man ju inte använda den...

Så jag tycker ni icke spelade wow människor ska hålla käften, har ni slutat spela, bry er inte, lägg inte ner tid och energi på att kommentera saker som inte angår er, då ni inte spelar längre...

Mina 2 pesos...

Medlem

Remus är i sjävla verket bara avundsjuk på alla som spelar WoW. Av någon anledning kan eller har han ej tid att spela. Det har gått över i hat och pågått så pass länge att hans hjärna tryckt ner önskan att få/kunna spel i hans undermedvetna. Hans hat har tagit över större delen av hans psyke och därför sitter han och gnäller i varenda jävla tråd som handlar om WoW.

Medlem

kan tänka mig att många kommer använda den här tjänsten senare när nya expansionen kommer och man kan spela worgen och goblins

Medlem

Mer pengar åt Blizzard - bra. Men byta fraktion? Nej usch... det förstör ju en del av spelidén.

Skriv svar