Assassin's Creed 2 röjer loss i musikvideo

Robot
Medlem
Assassin's Creed 2 röjer loss i musikvideo

Åååå vad jag längtar till den här spelet..

SKÖÖÖN video också hehe me like

Medlem
Inaktiv

Hoppas bara att PC versionen inte blir "försenad" igen. Någon vecka eller två går bra men inte ett halvår.


signatur

The definition of insanity?

Medlem

Passade och opassande på samma gång. Älskar alla fula tricks, i alla fall i single player.

Medlem

Ser kanonbra ut! Men jag hoppas på lite mer "stealth" än vad videon visar. Så där mycket publikt slagsmål kan inte vara bra för en lönnmördare...


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Låten är "Genesis" av den franska elektro-duon Justice om någon undrar
http://en.wikipedia.org/wiki/Justice_%28French_band%29

Medlem

Såg denna video i natt på Gametrailers. Riktigt jävla bra!

Jag ser fram emot PS3 versionen! Hade annars köpt till PC om Multiplayer fanns (hmm??) men nu blir det PS3 då det inte finns och kanske kräver för mycket av min PC!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Var är Jade Raymond? Jag vill hellre ha en trailer på Jade Raymond än de spel hon promotar.

Medlem

ge mig spelet nu!! så sugen

Medlem

Grymt cool video. Om det nu kan vara coolt att slica upp oskyldiga som bara försöker göra sitt jobb, så har det aldrig varit coolare än nu.

Medlem

Haha, nice video.. Gillar när han kommer där gåendes i slow-mo och låten börjar dunka ut bas


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Inaktiv

älskar justice!! sjukt nice video

Medlem

Fin trailer, men hur kommer spelet bli...

Medlem

Första musikvideon till första spelet var ju så jävla bra! Det är den här också!

Ska fan ta och se på den en gång till innan jag slaktar japaner och tyskar i WaW!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Ett måsteköp. Kommer bli en fin pressent till mig själv på min 21-årsdag


signatur

La la la lag!

Medlem

Kommer nog att bli helt underbart! Definitivt en stark GOTY kandidat om de inte gör en "Far cry".


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Inaktiv

Artist: Justice (Gaspard Augé, Xavier de Rosnay)

Låt: Genesis

Album: † (Cross)

Medlem
Skrivet av Zedrix:

Var är Jade Raymond? Jag vill hellre ha en trailer på Jade Raymond än de spel hon promotar.

Hon har lämnat producent-rollen i Montreal och styr nu över den kreativa delen på den nystartade Ubi studion i Toronto tyvärr

http://kotaku.com/5349733/assassins-creed-producer-raymond-to...

Medlem

Ser skeeta grymt ut.. Sjukt snygga strider, hoppas det är lika skönt flow som det ser ut att vara när man slåss.. Isåfall blir iaf den delen awesome

Medlem

Hur vågar FZ kalla Justice för techno-dunk? Blir ledsen i ögat :<

Medlem

jämför man det som man bara set på diverse videos så känns första spelet som ett demo i jämförelse x´D

Medlem

Om det här ska vara motsvarigheten till första Assassin's Creed "Lonely Souls-video" är jag besviken :/


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Fifan så bra det ser ut

Diggar när vakten slår av spjutet o (Eizo? Heter han så)blir förvånad en halv sekund för o sen fortsätta slåss med 2 kortare pinnar höhö:)

Slagsmålen är ju grymma


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Har det hänt något med videon, fungerar inte för mig?

Inaktiv

Ser ju ut precis som det första spelet, rent skräp med andra ord. Snyggt skräp, förvisso, men ändå inte värdigt någon bättre placering än soptunnan.

Skrivet av Jowy of Highland:

Ser ju ut precis som det första spelet, rent skräp med andra ord. Snyggt skräp, förvisso, men ändå inte värdigt någon bättre placering än soptunnan.

Hädelse

Finns det både en vit o en svart edition
Svart är redan bokad:heart:


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

1.05 är en klockren tajming till musiken

Är det bara jag som får en liten feeling till låten Thriller av MJ?


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem

Sjukt snygga animationer i spelet. Galet att dom lyckas överträffa det förra så här pass på den fronten Musiken var däremot hemsk.

En sak slog mig nu också, inte fan skjuter man väl eld-pilar hejvilt mitt inne i en storstad!

Medlem

Har alltid varit fascinerade av eldpilar...

Hur fungerar det? Är det man tar på olja på stålet där framme och sätter eld på det? Eller lindar man in med lite tyg där framme vid själva pilen och sen sätter eld på tyget?


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

12
Skriv svar