Hörlurstävlingen är avgjord

Robot
Hörlurstävlingen är avgjord
Medlem
Hörlurstävlingen är avgjord

Hemska hörlurar, grattis till vinnarna ^^

Medlem

Jag trodde farbror barbro talade värmländska och smorde in händerna ja, är ju jäkligt svårt att göra rent öronen medans man har : http://www.youtube.com/watch?v=clHfc-WsM_g på sig? :/

Medlem

Men äh jag vinner aldrigt nått Min text till "varför ska du vinna" var för lång och svarade fel på fråga 2 xD

I Failed... to win

Medlem

Wow... vilka dåliga motiveringar, bara Andreas Karlsson som hade en relativt rolig, om ändå lite deprimerande, motivering.

Qjt
Medlem

Han tvättar ju händerna, inte öronen =/

Redaktör
Skrivet av Qjt:

Han tvättar ju händerna, inte öronen =/

Du får träna lite på ditt attention span...


signatur
Medlem

min varför man ska vinna var ju roligare "spelade mycket gta san andreas förut, behöver min cjay!"

Medlem
Skrivet av Qjt:

Han tvättar ju händerna, inte öronen =/

tops för fan!

Medlem

Det är ju bara i ett klipp i några sekunder, trodde det var majoriteten som avgjorde

Medlem

Den första vinnaren hade ju en riktigt påhittig text!

Medlem
Skrivet av reVVe:

Den första vinnaren hade ju en riktigt påhittig text!

Japp, tyckte den var riktigt bra.


signatur

SneL fezt heSt

Redaktör
Skrivet av najtrows:

min varför man ska vinna var ju roligare "spelade mycket gta san andreas förut, behöver min cjay!"

Du har inte postat något bidrag i denna tävling.


signatur
Medlem

En värdig vinnare iaf. Stort grattis!

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av najtrows:

min varför man ska vinna var ju roligare "spelade mycket gta san andreas förut, behöver min cjay!"

Du har inte postat något bidrag i denna tävling.

Owned!

Medlem

jag hade ett kungligt förslag såhär i efterhand

"Ger mig en motivering till att fortsätta ignorera/inte låtsas om mina kollegor"

Medlem

Alla motiveringar utom den första var ju bedrövligt dåliga. JA! Jag är bitter.


signatur

- (y) tack för ditt stöd!

Medlem

Äsch, finns ingen mikrofon på dom? Då gör detta ingenting för mig!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Har nu kollat på 6 sketcher med farbror Barbro och endast i en rengör han/hon öronen. Skulle inte kalla detta en sak som utmärker. Däremot tvättar han/hon händerna och brölar på åtminstone en gång med sitt neeeej i varje sketch, inklusive i ett par live-framträdanden. Så...

Medlem
Skrivet av Lazaroth:

Har nu kollat på 6 sketcher med farbror Barbro och endast i en rengör han/hon öronen. Skulle inte kalla detta en sak som utmärker. Däremot tvättar han/hon händerna och brölar på åtminstone en gång med sitt neeeej i varje sketch, inklusive i ett par live-framträdanden. Så...

Håller med, lite trist, det är en sådan liten detalj, speciellt eftersom värmländskan är med HELA tiden. Värmlandska talar iofs flera personer, men inte många gör rent det, om än bara under ett par sekunder, öronen i direktsändning.

Redaktör

FlippigasteKattenIStan och Lazaroth: Farbror Barbro talar inte värmländska - punkt. Jämför: värmländska och icke värmländska.

Vidare: han/hon har inte grön plyschoverall. Men - han/hon petar öronen. Hur mycket eller lite spelar mindre roll när det är det enda rätta alternativet.


signatur
Medlem

Aff, jag som hoppades så, att jag sulle vinna.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem
Skrivet av Tompa:

FlippigasteKattenIStan och Lazaroth: Farbror Barbro talar inte värmländska - punkt. Jämför: värmländska och icke värmländska.

Jag har inte sagt att han/hon pratar värmländska. Jag har bara sagt att rengöra öronen i direktsändning inte är ett utmärkande drag.

Det är som om jag skulle säga att ett utmärkande drag för honom/henne är att han/hon rengör cd-skivor i direktsändning.

Om inte jag minns fel är rollkaraktärens dialekt baserad på Sundsvallskan.

Men nu orkar jag inte bry mig mer om det här...

Medlem

Första plats hade ju en klockren motivering!

Medlem

Haha, vad fasen är detta? Jag gav åtminstone en vettig motivering till varför jag kräver dessa hörlurar:

"Hörselskadan kräver att hörlurarna utmärker i rätt frekvenser, visa att ljudupplevelsen med andra hamnar i skuggan av ett svenskt verk."

En liten slug referens där till platons ideer om att vi lever i en skuggvärld och öppnar man ögonen så ser man det vackra bakom allt (öppna istället mina öron och visa mig en ny värld av ljud).

Fan, var den inte grym? va? vava? Jag behöver bekräftelse, jag var så stolt =(

Ja, jag vill mörda, menmen, en eloge till vinnaren nummer ett, endast där erkänner jag mig besegrad

Medlem

Okej, det är bevisat. Vinnarna är slumpmässigt utvalda. Motiveringen är bara där för att fz/vinnarna ska slippa skatt.

Medlem
Inaktiv

hade ingen aning om att det var nile city det rörde sig om, så jag chansade på värmländska.. nåja, nummer 1 hade mkt bra motivering!


signatur

PSN: japp :)

Redaktör
Skrivet av Mikaelh:

Okej, det är bevisat. Vinnarna är slumpmässigt utvalda. Motiveringen är bara där för att fz/vinnarna ska slippa skatt.

Ja, fritextfrågan är där för att vinnarna ska slippa betala skatt, men även för att det faktiskt ska krävas en insats - priserna är trots allt värda en tusenlapp styck.

Nej, vinnarna är inte slumpmässigt utvalda. Juryn går igenom alla rätta svar och väljer ut de som den tycker är bäst. Vilket inte nödvändigtvis stämmer med vad du tycker. Så lägg av med det där gnället och anklagelserna, annars kan jag snabbt ordna så att du slipper delta nästa gång det är tävling.


signatur
12
Skriv svar