Hörlurstävlingen är avgjord

Medlem
Skrivet av Tompa:

Så lägg av med det där gnället och anklagelserna, annars kan jag snabbt ordna så att du slipper delta nästa gång det är tävling.

Akta, reta inte upp Crew!:)

Jag vann inte!!:|:evil:
Hade ingen vidare motivering men blir lika förvånad och imponerad på hur fyndiga vissa är än idag!;):up:

Inaktiv

Aja jag får väl nöja mig med att jag hade svarat rätt på alla frågor. Grattis till vinnarna iaf!

Inaktiv
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Qjt:

Han tvättar ju händerna, inte öronen =/

Du får träna lite på ditt attention span...

Hmm, hans "kännetecken" i så fall är väl att han tvättar sig på olika sätt under direktsändning. Jag har bara sett honom tvätta just öronen i detta klipp. Annars håller han ju på med allt möjligt.

Ah well, grattis till vinnarna. Hade själv gärna vunnit dessa. Behöver ett par lurar för att använda från/till skola och på resor.


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Redaktör
Skrivet av Lilleputten:

Hmm, hans "kännetecken" i så fall är väl att han tvättar sig på olika sätt under direktsändning. Jag har bara sett honom tvätta just öronen i detta klipp. Annars håller han ju på med allt möjligt.

Frågan kunde ha formulerats bättre än vad som "utmärker" (inte "kännetecknar") personen. Men åter: det enda av alternativen som Barbro faktiskt håller på med är öronrengöring och vet man vem personen är kan man relativt enkelt ta reda på rätt alternativ, om inte annat via uteslutningsmetoden.


signatur
Medlem

FZ det kanske är dags att ni börjar tillämpa er blockering av folk som whinar i fortsatta tävlingar?

Medlem
Skrivet av FlippigasteKattenIStan:

Jag trodde farbror barbro talade värmländska och smorde in händerna ja, är ju jäkligt svårt att göra rent öronen medans man har : http://www.youtube.com/watch?v=clHfc-WsM_g på sig? :/

Farbror Barbro pratar då inte värmländska. Jag bor i Värmland å det finns ingen ort som låter sådär.
Han har nog plockat från dialekter här och var och pratat tills han tyckte han hitta nått roligt.
Sen smörjer han in händerna inte petar öronen.

"Det finns inga genvägar till det perfekta ljudet"

Medlem

D'oh! Sjukt att man hade fel på NileCity frågan.. Hade helt enkelt glömt bort att Farbror Barbro topsar örat i ett avsnitt. Kasst.

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Qjt:

Han tvättar ju händerna, inte öronen =/

Du får träna lite på ditt attention span...

Farbror barbro's grejj är ju att smörja in händerna.

Det är bara i något enstaka klipp som han/hon rengör öronen. Kan faktiskt bara minnas just DET klippet du nämnde.

Tycker att det varit smidigare att välja smörja in händerna.
Personligen så var det i varje fall det jag associerade med farbror barbro och tänkte att "näää vaddå hon höll ju på med händerna, inte med öronen".

Jaja, grattis till vinnarna som kom ihåg den där 1½ sekunders rengöringen.

Medlem
Skrivet av joakim_hoog:
Skrivet av Tompa:

Så lägg av med det där gnället och anklagelserna, annars kan jag snabbt ordna så att du slipper delta nästa gång det är tävling.

Akta, reta inte upp Crew!:)

*Gömmer sig under täcket*

Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

FZ det kanske är dags att ni börjar tillämpa er blockering av folk som whinar i fortsatta tävlingar?

Jag hoppas att FZ aldrig kommer bli en diktatur. Det är för mycket inskränkning av yttrandefriheten på sidor redan som det är.

Medlem

Extremt tröttsamt att efter varje tävling se "varför vann inte jag, min motivering är bäst" samt allt gnäll på motiveringarna som faktiskt vann.

Kanske dags att försöka klara av avundsjukan på ett bättre sätt än att whina på forumet till alla andras stora förtret.

Medlem

Grattis till er


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem
Skrivet av Arnellarn:

Extremt tröttsamt att efter varje tävling se "varför vann inte jag, min motivering är bäst" samt allt gnäll på motiveringarna som faktiskt vann.

Kanske dags att försöka klara av avundsjukan på ett bättre sätt än att whina på forumet till alla andras stora förtret.

Jag skriver grattis när jag känner för att skriva grattis och jag kritiserar när jag känner för att kritisera.

Vi lever i ett fritt samhälle. Än så länge.

Medlem

Första vinnaren rolig kommentar. men seriöst den andra vad är det för shit? "mina öron kräva dessa lurar". Oj var roligt och originellt

Medlem

Jao, var väl inte så seriös motivering.. Men men

Medlem
Skrivet av Mikaelh:
Skrivet av Arnellarn:

Extremt tröttsamt att efter varje tävling se "varför vann inte jag, min motivering är bäst" samt allt gnäll på motiveringarna som faktiskt vann.

Kanske dags att försöka klara av avundsjukan på ett bättre sätt än att whina på forumet till alla andras stora förtret.

Jag skriver grattis när jag känner för att skriva grattis och jag kritiserar när jag känner för att kritisera.

Vi lever i ett fritt samhälle. Än så länge.

Vad får dig att tro att du har några som helst rättigheter att uttrycka dig när du gått med på ett "kontrakt" när du reggade dig här?

Medlem

Ännu en tävling man inte vann. Men grattis till vinnarna!


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:
Skrivet av Mikaelh:
Skrivet av Arnellarn:

Extremt tröttsamt att efter varje tävling se "varför vann inte jag, min motivering är bäst" samt allt gnäll på motiveringarna som faktiskt vann.

Kanske dags att försöka klara av avundsjukan på ett bättre sätt än att whina på forumet till alla andras stora förtret.

Jag skriver grattis när jag känner för att skriva grattis och jag kritiserar när jag känner för att kritisera.

Vi lever i ett fritt samhälle. Än så länge.

Vad får dig att tro att du har några som helst rättigheter att uttrycka dig när du gått med på ett "kontrakt" när du reggade dig här?

För att vi lever i Sverige.

Redaktör
Skrivet av Mikaelh:

För att vi lever i Sverige.

Bara för att klargöra: FZ är ingen demokrati. Färläggaren och chefredaktören har ett juridiskt ansvar och vi bestämmer vad som är tillåtet att diskutera. Det innebär absolut inte att vi tänker leka polis och börja bråka om vad folk snackar om, men hårddraget är det så det ser ut. Vill du ha frihet att diskutera precis vad du vill finns forum som lämpar sig betydligt bättre för det än FZ.


signatur
12
Skriv svar