Valve straffar TF2-drönare

Medlem

Har fått Soldier's Stash när ja va inne å spelade. Sen har ja inte fått någon mer hatt.

Och btw

"Every 15,430 seconds (4 hours, 17 minutes, and 10 seconds) you have a 1.1905% chance to receive a hat. These are the exact values used and is not something that was determined by using data collected from idlers."

Medlem
Skrivet av Red_warning:

Inte för att jag egentligen bryr mig, men det är irriterande med folk som står AFK i spawn. Det är ju bara extra dött kött i laget så att säga.

Detta är inte samma sak, de Vavle straffade använde program som simulerar att stå still på en fake server.

Du hade aldrig sett dom spelarna ute på riktiga servrar alltså.

Medlem

Jag har en level 70 sandwich.

Medlem

Har precis börjat spela igen efter ca 3 år så det här med nya items och grejer e nytt för mig.
Fattar inte riktigt hur man får dem, är det för upplåsta achievments eller bara speltid ?

Medlem

Det är achievements för vapnen och tid för hattarna.

Det är dom achievementsen med fyrverkerier, kommer inte ihåg va dom heter.

Medlem
Skrivet av Ikkay:

Har precis börjat spela igen efter ca 3 år

Om jag inte minns fel har väl spelet knappt varit ute i två år?

Inaktiv

Hahaha vad ska dom göra åt oss som är inne på achievements servrar? Är det inte det samma sak?
Jag aldrig varit inne på en IDLE server för man vet aldrig vad som kan hända. Vac-bannad kanske? xD

Tycker att man ska ta bort alla hattar, achievements och vapen för alla som står 500 timmar och farmar dessa grejor.

Bra valv.. straffa de små asen


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av showerguy:

Hahaha vad ska dom göra åt oss som är inne på achievements servrar? Är det inte det samma sak?
Jag aldrig varit inne på en IDLE server för man vet aldrig vad som kan hända. Vac-bannad kanske? xD

Tycker att man ska ta bort alla hattar, achievements och vapen för alla som står 500 timmar och farmar dessa grejor.

Det handlar inte om idleservrar, det handlar om ett program.

Folk borde börja RTFA innan de kommenterar.

Inaktiv

Jag körde med ett program som man startade och sedan gick ifrån datorn.
Så jag fick ingen hatt :S

Medlem

Rätt löjligt egentligen.
För in archievements eller liknande i ett spel och helt plötsligt blir alla så jävla kåta på att låsa upp alla saker m.m. Så att dom t.o.m "fuskar" för att låsa upp allt, i stället för att spela spelet på riktigt.
Och när folk säger att spelet blir tråkigt om man inte har något att sträva mot(att låsa upp alla vapen etc), då kan man ju inte tycka att spelet är roligt från första början.

Medlem

Det lilla jag kört sedans de ändrade hur unlock systemet fungerar så fick jag nån spy o sniper unlock men inge mer.. Men skulle ju inte sitta med nå idle skit för att få det..

Medlem

TF2 var bra i början men sen efter alla klass patchar och skit så är det inget kul längre.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Har du slöat till dig TF2-föremål?
Japp - alla medel är tillåtna!

-TF2 är inget för mig

Medlem

Trodde inte det var möjligt att få en hattjävel, men nu kanske det snart är dags då.

Medlem

Kul att nån bryr sig och försöker ta fatt i fuskare, i BF2 är det ingen som bryr sig alls.

Medlem

Skum grej är dock att det verkar som att man kan se dem ovanför spioner även om spionen är dold...

12
Skriv svar