Batman spöar alla

Robot
Medlem
Batman spöar alla

Inte speciellt förvånande då det verkar vara grymt bra!

Men tyvärr så kommer väl Wow vara uppe i toppen igen nästa vecka...

Inaktiv

Hur är det med försäljningslistan egentligen?

Har för mig att spelfeber skrev att det som visas i statistiken är antal utskickade exemplar till butikerna, alltså inte antal spel som faktiskt säljs. Och att detta även då är branschpraxis...

Vad säger/vet FZ?

Medlem

Hade utgivaren varit smart nog att tillverka fler ex hade spelet sålt ännu mer. Det är ju slut överallt och jag är fortfarande utan!

Medlem

Hade utgivaren varit smart nog så hade de släppt spelet till PC samtidigt.. Som det är nu så har nog de flesta som äger både en PC och spelkonsol valt att köpa till konsol då de inte orkar vänta på PC släppet.
Själv har jag både konsol och PC men valde att stödja PC marknaden,, blev på gott och ont, det är en evighet kvar innan släppet till PC men å andra sidan får jag bättre grafik i spelet för besväret

Hoppas spelet säljer bra på PC och att folk inte piratkopierar,, vore najs att bevisa någon gång då och då att PC marknaden säljer bra och att de flesta inte är kriminella

Inaktiv

Hoppar Batman jag är 28 år hehe.

Medlem
Skrivet av lvitriol:

Hoppar Batman jag är 28 år hehe.

28 år? Är du säker?

Medlem

Jo, inte vidare förvånande. Batman är ett riktigt bra spel. Tycker själv det är skoj att glida runt å leta efter riddles haha.

Medlem

signatur

Aj, dina ögon!

Medlem

Haha noaxark! Den var klockren!

Medlem

Sam Fisher Owns Badguys, Batman Owns Sam Fisher

And Chuck Norris Owns us all!!!11!1eleven!!1!!!! xD

Medlem
Skrivet av lvitriol:

Hoppar Batman jag är 28 år hehe.

Det är inte Lego Batman det handlar om

Vad spelar du som är så vuxen för spel då?

Medlem
Skrivet av lvitriol:

Hoppar Batman jag är 28 år hehe.

Vad sjutton har åldern att göra med huruvida man kan uppskatta ett grymt spel?

Inaktiv

jag är snart 32 o jag kommer lungt köpa batman jag skulle säkert köpa spelet om jag va 40 e man intresserad så e man.


signatur

ToMZoN

Medlem

Vad är det här? Ett Batman-spel som fått bra kritik?

Medlem

inte så konstigt att det säljer bra, tycker man ser reklam överallt på detta spel.

aggressiv marknadsföring i kombination av ett bra spel brukar betyda bra försäljningssiffror... oftast

Medlem
Skrivet av lvitriol:

Hoppar Batman jag är 28 år hehe.

Jag skulle tippa på att jag fortfarande kommer att läsa batman-comics när jag är 55, bra saker blir man aldrig för gammal för:)


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem
Skrivet av lvitriol:

Hoppar Batman jag är 28 år hehe.

Det var det knepigaste jag hört. Jag är 31 år och skulle säkert gilla det här spelet. Bra våld!

Du vet.. bara för att man blir äldre, behöver man inte bli tråkig och "gammal".


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Medlem

Ligger och väntar på posten tillsammans med Ghostbusters The Game och en ny Dual Shock 3 kontroll, här ska liras PS3 i helgen!


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem

givet konsolspel


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem
Skrivet av WarpGuN:

givet konsolspel

Troll.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av ForrestFox:

Hade utgivaren varit smart nog så hade de släppt spelet till PC samtidigt.. Som det är nu så har nog de flesta som äger både en PC och spelkonsol valt att köpa till konsol då de inte orkar vänta på PC släppet.
Själv har jag både konsol och PC men valde att stödja PC marknaden,, blev på gott och ont, det är en evighet kvar innan släppet till PC men å andra sidan får jag bättre grafik i spelet för besväret

Hoppas spelet säljer bra på PC och att folk inte piratkopierar,, vore najs att bevisa någon gång då och då att PC marknaden säljer bra och att de flesta inte är kriminella

Haha hur tänkte du nu? Spelet kostar ju flera hundra mer till konsol så det var nog ett väldigt smart drag att släppa till konsol först:)


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Detta ska inhandlas till PC:n! Går det att spela med 360 kontroll?


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Inaktiv

Iofs tittar jag på Naruto så lira på gossar ^^.

Unavailble: har du pares?.

Medlem
Skrivet av Deathwisher:
Skrivet av lvitriol:

Hoppar Batman jag är 28 år hehe.

Det var det knepigaste jag hört. Jag är 31 år och skulle säkert gilla det här spelet. Bra våld!

Du vet.. bara för att man blir äldre, behöver man inte bli tråkig och "gammal".

Jag är 47 år Jag kommer definitivt att köpa det

Medlem
Skrivet av bjosarn:
Skrivet av WarpGuN:

givet konsolspel

Troll.

Håller med honom för en gångs skull, majoriteten av PC Spelare har inte t ex en 360 kontroller. Och fighting systemet på hard är väldigt beroende av att man är väldigt precis i åt vilket håll man håller styrspaken. Tror personligen att detta är mycket svårare och otympligt på PC.

Ja, jag är huvudsakligen en som spelar på PC så inget fanboy snack.

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:
Skrivet av bjosarn:
Skrivet av WarpGuN:

givet konsolspel

Troll.

Håller med honom för en gångs skull, majoriteten av PC Spelare har inte t ex en 360 kontroller. Och fighting systemet på hard är väldigt beroende av att man är väldigt precis i åt vilket håll man håller styrspaken. Tror personligen att detta är mycket svårare och otympligt på PC.

Ja, jag är huvudsakligen en som spelar på PC så inget fanboy snack.

Så du tror folk skulle ha lättare för att slåss med spakarna på kontrollerna till en konsol än en mus till dator?
Visst är det en vanesak och folk kan bli bra på att sikta med en "spak" men att det skulle bli mer precist än med en mus kommer aldrig hända!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av lvitriol:

Hoppar Batman jag är 28 år hehe.

Batman själv är 70 bast och han jagar fortfarande Jokern lika pigg och glad som förr i tiden


signatur
Medlem
Skrivet av Tommy_h:
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:
Skrivet av bjosarn:
Skrivet av WarpGuN:

givet konsolspel

Troll.

Håller med honom för en gångs skull, majoriteten av PC Spelare har inte t ex en 360 kontroller. Och fighting systemet på hard är väldigt beroende av att man är väldigt precis i åt vilket håll man håller styrspaken. Tror personligen att detta är mycket svårare och otympligt på PC.

Ja, jag är huvudsakligen en som spelar på PC så inget fanboy snack.

Så du tror folk skulle ha lättare för att slåss med spakarna på kontrollerna till en konsol än en mus till dator?
Visst är det en vanesak och folk kan bli bra på att sikta med en "spak" men att det skulle bli mer precist än med en mus kommer aldrig hända!

Antar att du inte spelat spelet överhuvudtaget?

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:
Skrivet av Tommy_h:
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:
Skrivet av bjosarn:
Skrivet av WarpGuN:

givet konsolspel

Troll.

Håller med honom för en gångs skull, majoriteten av PC Spelare har inte t ex en 360 kontroller. Och fighting systemet på hard är väldigt beroende av att man är väldigt precis i åt vilket håll man håller styrspaken. Tror personligen att detta är mycket svårare och otympligt på PC.

Ja, jag är huvudsakligen en som spelar på PC så inget fanboy snack.

Så du tror folk skulle ha lättare för att slåss med spakarna på kontrollerna till en konsol än en mus till dator?
Visst är det en vanesak och folk kan bli bra på att sikta med en "spak" men att det skulle bli mer precist än med en mus kommer aldrig hända!

Antar att du inte spelat spelet överhuvudtaget?

Spelat igenom demot 2 gånger(Y)


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

12
Skriv svar