Dead Space: Extraction går guld

Robot
Medlem
Dead Space: Extraction går guld

Woho! Väntar bara på en ny hdtv att spela på:) Sen ska det skjutas monster!

Medlem

Ni kan ju gissa vem som kommer sitta klistrad framför Youtube och kolla på alla "cutscenes" från det här spelet när det släpps!!!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Äntligen! det här har jag väntat på sen jag såg första trailern! får ta och damma av min Wii nu!

Qjt
Medlem

Kul att se att även dom bra spelen säljer till Wii.

Detta spelet verkar ju dock sjukt töntigt. Ser dödstrist ut på alla filmer jag har sett. Synd då det "riktiga" Dead Space var fruktansvärt bra.

Medlem

Lite tråkigt att spela ett spel där man redan från början vet att man kommer dö i slutet av spelet
Men antar att det blir lite "film noir" över det hela då ^^

hm,, kul tanke, om man skulle spela Wii spelet först, sedan sätta sig och spela xbox360/pc/ps3 spelet sen, kan man då hitta den platts där man dör på?
(Ja, jag utgår ifrån att man dör i Wii spelet eftersom i det första spelet så dör allt och alla så att säga)

Medlem
Skrivet av ForrestFox:

Lite tråkigt att spela ett spel där man redan från början vet att man kommer dö i slutet av spelet
Men antar att det blir lite "film noir" över det hela då ^^

hm,, kul tanke, om man skulle spela Wii spelet först, sedan sätta sig och spela xbox360/pc/ps3 spelet sen, kan man då hitta den platts där man dör på?
(Ja, jag utgår ifrån att man dör i Wii spelet eftersom i det första spelet så dör allt och alla så att säga)

Man vet ju faktiskt inte om man dör!

Medlem

Space Dead: Insertion


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av deathleif:
Skrivet av ForrestFox:

Lite tråkigt att spela ett spel där man redan från början vet att man kommer dö i slutet av spelet
Men antar att det blir lite "film noir" över det hela då ^^

hm,, kul tanke, om man skulle spela Wii spelet först, sedan sätta sig och spela xbox360/pc/ps3 spelet sen, kan man då hitta den platts där man dör på?
(Ja, jag utgår ifrån att man dör i Wii spelet eftersom i det första spelet så dör allt och alla så att säga)

Man vet ju faktiskt inte om man dör!

Har man spelat Dead Space så är det ganska självklart att det ej fanns några överlevare och ännu mer självklart om man sett den animerade filmen.

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Har man spelat Dead Space så är det ganska självklart att det ej fanns några överlevare och ännu mer självklart om man sett den animerade filmen.

Jag tror mer på att man

blev knäpp, och att det som man såg i slutet var en synvilla uppgjord av ens då ganska slitna psyke. Ett mer sorgligt och mörkt slut att behöva leva med sådana demoner resten av livet istället för att bara dö och bli befriad från plågoandarna.

Medlem
Skrivet av asdfg:
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Har man spelat Dead Space så är det ganska självklart att det ej fanns några överlevare och ännu mer självklart om man sett den animerade filmen.

Jag tror mer på att man

blev knäpp, och att det som man såg i slutet var en synvilla uppgjord av ens då ganska slitna psyke. Ett mer sorgligt och mörkt slut att behöva leva med sådana demoner resten av livet istället för att bara dö och bli befriad från plågoandarna.

Förstår inte riktigt vad slutet med Dead space har att göra med det ja sa, eftersom både Extraction och filmen utspelar sig innan Dead space.

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:
Skrivet av asdfg:
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Har man spelat Dead Space så är det ganska självklart att det ej fanns några överlevare och ännu mer självklart om man sett den animerade filmen.

Jag tror mer på att man

blev knäpp, och att det som man såg i slutet var en synvilla uppgjord av ens då ganska slitna psyke. Ett mer sorgligt och mörkt slut att behöva leva med sådana demoner resten av livet istället för att bara dö och bli befriad från plågoandarna.

Förstår inte riktigt vad slutet med Dead space har att göra med det ja sa, eftersom både Extraction och filmen utspelar sig innan Dead space.

Jahaaa, så kan det gå :$

Medlem
Skrivet av asdfg:
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Har man spelat Dead Space så är det ganska självklart att det ej fanns några överlevare och ännu mer självklart om man sett den animerade filmen.

Jag tror mer på att man

blev knäpp, och att det som man såg i slutet var en synvilla uppgjord av ens då ganska slitna psyke. Ett mer sorgligt och mörkt slut att behöva leva med sådana demoner resten av livet istället för att bara dö och bli befriad från plågoandarna.

Inte direkt, man var ju påverkade under ungefär halva spelet då man "såg" sin flickvän vilket visade sig vara en synvilla. Det var ju därför den där andra kärrigen undrade vafan man sysslade med i slutet och vem fan man snackade med.

Jag tror snarare att det allra sista som hände på skeppet var riktigt att han vart pwnalizerad och att varelserna är påvägs mot jorden

Medlem
Skrivet av zauii89:

Inte direkt, man var ju påverkade under ungefär halva spelet då man "såg" sin flickvän vilket visade sig vara en synvilla. Det var ju därför den där andra kärrigen undrade vafan man sysslade med i slutet och vem fan man snackade med.

Jag tror snarare att det allra sista som hände på skeppet var riktigt att han vart pwnalizerad och att varelserna är påvägs mot jorden

Det blir ju också tufft men lite klyschigt, händer så ofta att jorden ska bli invaderad av det hemska man mött i jymden.

1
Skriv svar