Empire: Total War uppdateras i september

Robot
Medlem
Empire: Total War uppdateras i september

Tackar! Fler fixar är alltid trevligt, även om man såklart kunde önskat att uppdateringar bara behövde innehålla nytt innehåll. Speciellt problemen med kanonerna, både sådana som används i fält och de som avfyras från murarna. Bättre AI är ju också trevligt, men det löftet har vi hört förr.

Inaktiv

Är det spelbart sedan den förra patchen då? lyder trupperna order? har grafiken slutat att bugga sig...har ljudet slutat att bugga sig?

för jävligt att man betalade för spelet..

Medlem

"* Fix for auto unlimbering causing the attack order to terminate prematurely resulting in an inability to stop the unit from firing."

Efterlängtat. Det är inte sällan som mina kanoner har skjutit mina egna enheter bara för att de inte kan lyda.

Spelet är dock fullt spelbart efter förra patchen tycker jag. Har inte haft några krascher än och spelet flyter på mycket bättre iom bättre support för flerkärniga processorer.

Medlem

Nice, jag ser fram emot ännu en patch. Empire total war är en av mina favoritspel!


signatur

Metal is best served heavy.

Medlem

Ser bra ut, men vart är multiplayer kampanjen? :/

Medlem

Ångrar faktiskt fortfarande inte att jag köpte det här spelet.

Inaktiv

http://shoguntotalwar.yuku.com/sreply/803524/t/The-Update.htm...

Citat:

2 September:

Patch 1.4 has just gone live to our public beta group, so it's now in final testing.

Skrivet av Wobbler!:

Ser bra ut, men vart är multiplayer kampanjen? :/

Från deras officiella forum;

Citat:

Why did you lie about releasing an MP campaign? Where is it?

The MP Campaign for Empire has always been a beta product. However, despite it simply being a test of the technology we still want it to be fun and enjoyable, something that's worth your time and our effort. So we've been working on it since release, building it to a state where its stable enough to beta test by you all and is indeed a great deal of fun to play. The MP Campaign Beta has not been forgotten, work is ongoing and it will be released before Napoleon allowing us time to absorb your comments and feedback (Which is ultimately the point of a public beta). To stress: Empire's MPC Beta is still under development and will be coming shortly it has not been dropped or forgotten and will be available soon.

Medlem

ingen fix för copper hulls som gör att du inte kan använda dina skepp??? LULZ

Medlem
Skrivet av snefan:

ingen fix för copper hulls som gör att du inte kan använda dina skepp??? LULZ

Va? Verkar inte vara något vanligt problem. : >

Spelet är en hel del stabilare efter förra patchen, och denna kommer göra det än lite bättre.

Fortkanon-fixen är välkommen. Nu kanske man kan försvara sig på/m.h.a. murarna på sina fort...


signatur

En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.

Inaktiv

Light infantry & cannons buggarna i MP då? Då börjar jag inte spela igen efter denna patch.


signatur

The definition of insanity?

Medlem

När får vi Karoliner?!


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Jag hoppas att trupperna kan ge fan i att skjuta på samma punkt allihopa, som de gör då och då när man försvar. Fienden står där, inom skotthåll men inga skott träffar dem. Dock håller jag med om att förra patchen gjorde spelet fullt spelbart. Karoliner får vi nog inte, eftersom vi redan fått fler elitenheter till Sverige.

Medlem

Jag orkar snart inte längre.

De lovade oss guld och gröna skogar med multiplayerkampanjen. Detta är lurendrejeri. Jag har fått nog av utvecklarnas frihet att kunna ljuga hur mycket de vill.

Skulle Volvo sälja en bil med argumentet "Den här kärran har 350 hk", när den egentligen har en 50-hästars Lada-motor under huven? Skulle inte tro det. Jag ska banne mig ha mina pengar tillbaka.


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Medlem
Skrivet av MacNille:

När får vi Karoliner?!

Menar du hela den svenska armén under Karl XI och Karl XII styre?

Inaktiv
Skrivet av MacNille:

När får vi Karoliner?!

Nej du får en generaliserad bild av en brittisk soldat under amerikanska revolutionen som ska stå för hela den västliga världens fotsoldater i hundra år, den enda skillnaden är att dina soldater blandas i en balja av din flaggas färger.

Dock finns det en bra mod som heter

"svenska pack" Nej inte ett sådant pack du hittar i stats parken. Den modden ger en "mycket!" bättre bild av Karoliner.

Du hittar den under empire mods thread på www.twcenter.net


signatur

The definition of insanity?

Inaktiv
Medlem

Hurra!!!! Äntligen!!!!

1
Skriv svar