Good Old Games firar ettårsjubileum

Robot
Good Old Games firar ettårsjubileum

Köp ej ojämnt antal.. om jag bara köper en vara, är det ett ojämnt antal eller... hm. Då går jag ju miste om en vara.

Inaktiv

"För att lyckas med denna bedrift köper du helt enkelt de du vill ha, och hälften av dem blir dina"

Blev det inte lite fel där? xD Låter som att man bara får hälften av spelen man köper, resten behåller dom


signatur

CZorg will rise again...

Medlem

hehe.. redneck rampage collection


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem

Köpte nyss 12 spel

Medlem

Fan att man redan har dom intressanta.

Medlem

Många sköna klassiker där! :heart:

Medlem

För fan GoG, ge ut Baldur's Gate 1 & 2! Jag längtar! Jag älskar bägge spelen (främst tvåan), så det är bannemig på tiden att de får en återuppståndelse i spelmediet! Ge oss nu så man har lite uppvärmning inför Dragon Age!


signatur
Medlem

Descent och Die By The Sword, Shogo MAD, Screamer, Jagged Alliance m.fl. det är riktigt nice minnen från dom spelen

It's a trip down memory lane


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Är det alltså så att om man köper två spel betalar man för det ena och får det andra gratis? I så fall ska jag nog shoppa loss lite.

Medlem

Hamnade i en shoppingspree när jag såg erbjudandet i min mailbox. Synd bara att man inte har tid att spela spelen Aja dom finns där när man har tid iaf så


signatur

Mucha shaka paka

Medlem

Kingpin för 5 dollar, det är ju oförskämt billigt, men bra så klart.

Medlem
Skrivet av DAUNTLESS:

Kingpin för 5 dollar, det är ju oförskämt billigt, men bra så klart.

Köpte faktiskt det också, fast det hade tappat lite av "Gangsta-charmen" sen jag lirade det sist för... 5 - 6 år sedan? Nåväl, Cypress Hill är passande grejer för soundtracket!


signatur
Medlem

Battle Chess! o.O

Medlem

det blev fallout 1 & 2 för undertecknad.
blir till att testa på den netbook man ska köpa senare i höst


signatur

Signalmatros på HMS Visborg

1
Skriv svar