Nytt Bomberman till 360, Wii och PS3

Robot
MFC
Medlem
Nytt Bomberman till 360, Wii och PS3

Wee! (förlåt, kunde inte låta bli)

Bomberman rockar!


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Har för mig att detta funnits på amerikanska PS Store ett bra tag nu. Har iallafall en demo från början av sommaren.

Medlem

har dom ens släppt det i europa? har funnits i amerika ett tag nu, lite info pls hampus!

Medlem

kebbe, markooz, det är alltså ett nytt Bomberman Live.

Det tidigare hette bara Bomberman Live, och det nya heter Bomberman Live: Battlefest.

Hmmm, eller vänta, Bomberman Ultra heter det till PS3 / PSN.

Summering:

Detta nytt spel, det som finns ute gammalt spel - voila


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

harpa det förstod jag med, jag syftade på bomberman ultra, finns inte på europeiska playstation store men släpptes i amerika för ett tag sen..

edit: dom utvecklar alltså en expansion när orginalet inte ens har släppts i europa. hur det är för xbox vet jag inte :/

Medlem
Skrivet av markooz:

harpa det förstod jag med, jag syftade på bomberman ultra, finns inte på europeiska playstation store men släpptes i amerikaför ett tag sen..

edit: dom utvecklar alltså en expansion när orginalet inte ens har släppts i europa. hur det är för xbox vet jag inte :/

Njae, inte en expansion. Ett fullt spel, även om ja, det kan klassas som en expansion på vissa sätt.

Om det släppts på PSN här låter jag vara osagt, men bra att du klargjorde vad du menade.

På Xbox Live har det funnits ute ett riktigt bra tag. Över två år till och med. Verkar som om det inte kommit ut till euro-PSN, vilket är riktigt tråkigt.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Nya Bomberman ser ut som en grafiskt uppgraderad mega bomberman tycker jag


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

1
Skriv svar