Bioshock 2, Max Payne 3 och Mafia II 2010

Robot
Medlem
Bioshock 2, Max Payne 3 och Mafia II 2010

Meh vill inte vänta till Juni för att spela Mafia 2 FFS!

Medlem

BioShock 2 och Mafia 2, måste ha synd att de har flyttat fram BioShock 2 så mycket


signatur

ID software, FPS gudarna!

Medlem

Är det just för att konkuransen blir så stor under jul för dem så de räknar med att tjäna mer om de släpper några månader senare eller? Känns tråkigt i sånna fall..


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Alldeles för mkt spel nu i höst så bra att de skjuter upp dem.

Medlem

Alltså... jag vet inte hur ni här på FZ gör... men sommar månaderna är väl det inte optimala att spela på... varken för ljus eller värme.. samt att man kanske hellre är ute den stund som går på året!

Så för min del så får dom hellre komma nästa höst om det ändå ska dröja så läge till.
fattas ju bara att Alan Wake släpps till sommaren med istället för i mars! (USCH)


signatur

Den som har flest prylar när han dör vinner!

Medlem

max payne 3 köper jag efter demo, men mafia 2 tar jag direkt, ettan var ett av de bästa spelet ever.

Medlem

Det blir ett tajt spelår 2010. Knappast man har råd som fattig student å införskaffa dom spelen samtidigt. Får vänta


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Spel ska släppas på hösten och runt jul därför det är då man är hemma och surar ändå!


signatur

Meep!

Medlem

Längtar mest efter Mafia 2, sen Max Payne 3. Gillade inte Bioshock så mycket.

Medlem

Trevligt att allt inte släpps under julen, finns fortfarande gott om toppspel som passar under granen.

Inaktiv

vem fan bryr sig, sålänge modern warfare 2 kommer i november kan dom släppa allt annat 2011 för min del.

Medlem

Flashpoint 2 <3

Medlem

Mafia II kommer spränga alla förväntningar och kommer klassas och vara med i top 10 listan i över hela världen.

Sanna mina ord.

Att dom släpper max payne 3 nästa sommar känns lite tidigt? Känns som att dom nyss börjat med det.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Dem anser väl att den som väntar på ngt gott, väntar aldrig för länge...


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem

Är det så jäkla bra att bränna ut 4 supertitlar på så kort tid? Är det inte att lite måla in sig i ett hörn, visst, många bra spel i höst som folk säger, men 4 titlar som i några fall konkurrerar med varandra?

Vi får väl se!


signatur
Medlem
Skrivet av magma:

Det blir ett tajt spelår 2010. Knappast man har råd som fattig student å införskaffa dom spelen samtidigt. Får vänta

Amen to that broder, fast nu sitter man här när CSN nyss slängt in en trevlig summa pengar på kontot och inga spel att köpa förräns i Rocktober...


signatur
Medlem

Att alla tre spelen blivit försenade till 2010 fick man ju reda på för nästan två månader sedan. Tror t o m att FZ skrev om det.

Edit: Ja, det har ni: http://www.fz.se/forum/thread.php?id=79843

soi
Medlem

Hoppas verkligen att de är längre spel tid i Max Payne 3 än vad de var i tvåan

Medlem

Ville ha Bioshock 2 i år.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Inga bra spel som kommer i höst ju. =/

Medlem

Nåja, nu hinner dom jaga buggar under julrushen


signatur

Game long and prosper

Medlem

FFFFFUUU


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem
Skrivet av Tommy_h:

Är det just för att konkuransen blir så stor under jul för dem så de räknar med att tjäna mer om de släpper några månader senare eller? Känns tråkigt i sånna fall..

Ungefär så, dem flästa menar att julen är för intensiv och vill släppa sitt spel i ett eget "utrymme".
Men nu är det typ uppe i 18 stortitlar som kommer släppas tätt in på under 2010


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem

Bioshock 2 har haft en relativt kort utvecklingsperiod, det verkar troligt att de håller på och finslipar spelet med allt vad det innebär. Jag personligen vill se ett riktigt långt spel som fokuserar på det storymässiga och inte enbart action för underhållningens skull. Men, man får inte glömma bort att det inte är ett RPG, utan en förklädd FPS med många trevliga inslag, i varje fall den första delen. 2:an vet vi inte så mycket om...

Inaktiv
Skrivet av Exxo:

Inga bra spel som kommer i höst ju. =/

Jag säger bara en sak,(okej Mafia II kommer sparka röv:D) men vad fan!!! Forza Motorsport 3! Kommer bli det sjukaste bilspelet någonsin:) Har redan förhandsbokat det, längtar så jag dör

Medlem

Wtf gif Bioshock 2 och Mafia 2.

Medlem

fan, blir till att leva på nudlar och hof. fast för mafia 2, bioshock 2 och max payne 3 är det ju lätt värt det.

Medlem

Hoppas Max Payne 3 aldrig släpps.

De andra två ser jag fram emot då de respekterar sina föregångare men ändå tillför mycket nytt och intressant.

Medlem
Skrivet av asdfg:

Hoppas Max Payne 3 aldrig släpps.

De andra två ser jag fram emot då de respekterar sina föregångare men ändå tillför mycket nytt och intressant.

+1


signatur

Hej! jag är ny här.

12
Skriv svar