Take-Two jobbar med Natal

Robot
Inaktiv
Take-Two jobbar med Natal

Riktigt nice!
fan vad skönt att köra ett fps spel me natal


signatur

OG GANGSTA PARTY

Medlem

För FPS spelen tror jag att Sonys kontroller kommer att bli bättre, har svårt att tro att microsoft har exaktheten att bedömma vart ditt finger är. Natal blir säkert bättre på andra områden där man ska skutta runt på golvet och göra saker.

Medlem
Skrivet av znubbis:

För FPS spelen tror jag att Sonys kontroller kommer att bli bättre, har svårt att tro att microsoft har exaktheten att bedömma vart ditt finger är. Natal blir säkert bättre på andra områden där man ska skutta runt på golvet och göra saker.

Men det är fortfarande inte lika bra som mus+tangentbord.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:

Men det är fortfarande inte lika bra som mus+tangentbord.

...och det allra bästa är aimbot om man snackar effektivitet. Alternativa kontroller som natal eller ps3-pinnen kanske inte är lika effektiva men de kan vara roligare. Själv föredrar jag fps med handkontroll eftersom det är mer utmanande, och natal och liknande kan bli intressant.

Det skulle vara kul om man till natal har kontroller som pistol och gevär med fungerande avtryckare och magasin så man får ladda om själv. Det som kan bli lite klurigt att lösa är rörelser som att gå och vända sig om. För det krävs nog en styrspak.

Medlem

Gäller att tänka i nya banor!

Medlem

Ser fram emot ett GTA där man kan ducka bakom en bil och lobba en handgranant mot fienderna, med hjälp av hela sin kropp.
Men frågan är om det håller i längden eller om man tröttnar på det till slut och väljer handkontrollen för att det helt enkelt är enklare.
Jag förutsätter att alla Natal-spel kommer ha dubbla kontrolsystem. Både med Natal och med handkontroll.
Förutsatt att det inte är väldigt specialskrivna spel som tappar hela tjusningen om man inte har Natal.

Men tekniken som sådan är väldigt lovande.
Det kommer komma många helt nyskapande spel som vi aldrig ens sett innan, utöver att de traditionella spelen får Natal-stöd.

Medlem
Skrivet av Mulletmidget:

Ser fram emot ett GTA där man kan ducka bakom en bil och lobba en handgranant mot fienderna, med hjälp av hela sin kropp.

våre tuft, men, jag tvivlar starkt på att det kommer ens i närheten av det. intressanta spel lär komma, men den kontrollen tror jag inte på.

btw
tror mer på ps3ans kontrol, att kunna räcka in i spelvärden och manipulera saker i 3d världen. lite som wii. fast bättre då förstås med riktigt 3d djup. öppna dörrar, skåp. använda svärd, pilbåge och whatnot

1
Skriv svar