Massor av PSone-spel på väg till PSN

Robot
Massor av PSone-spel på väg till PSN
Medlem
Massor av PSone-spel på väg till PSN

Woot - Abe 1 och 2 blir ju givna köp om dom dyker upp. Älskade dom spelen när det begav sig.


signatur
Medlem

Blood Omen: Legacy of Kain. Cheers! Min CD har begått självmord så det blir nog ett köp!

Inaktiv

Jag som hoppades på iallafall ett JRPG, men icke. Kul för de som hittar något spelbart bland de PS1-spel som lanseras (för amerikanerna).


signatur

PC X360 Wii 3DS PS2 PS3 PSP

Medlem

Det är så trist att så många suveräna PSOne Classics hittar vägen till US PSN men aldrig kommer till Euro PSN.

Castlevania: Symphony of the Night har varit på US PSN i över 2 år nu och är en av de bäst säljande titlarna på US PSN, men det har fortfarande inte kommit hit.

Inaktiv
Skrivet av Kazutoyo:

Det är så trist att så många suveräna PSOne Classics hittar vägen till US PSN men aldrig kommer till Euro PSN.

Castlevania: Symphony of the Night har varit på US PSN i över 2 år nu och är en av de bäst säljande titlarna på US PSN, men det har fortfarande inte kommit hit.

Japanerna har hur mycket som helst.

Är det någon som vet mer exakt varför SCEE inte lanserar några spel på PSN? Jag förstår inte problemet då det rent ekonomiskt är urkorkat att inte släppa samtliga spel iallafall amerikanerna får även på vår europeiska marknad. Licenstrubbel tvivlar jag på men förmodligen så är det inolverat.


signatur

PC X360 Wii 3DS PS2 PS3 PSP

Medlem

Ja jag får alltid logga in i Amerikanska PSstoren för att köpa PS1 spel, hmm:)

Medlem

Är inne på Amerikanska PSn by defult. Om jag kommer ihåg rätt så klagar SCEE på att det finns så många länder som har olika lagar och språk osv Tyvärr är det nog detta som sätter käppar i hjulet. Helt klart synd om så e fallet.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv
Skrivet av redmac:

Är inne på Amerikanska PSn by defult. Om jag kommer ihåg rätt så klagar SCEE på att det finns så många länder som har olika lagar och språk osv Tyvärr är det nog detta som sätter käppar i hjulet. Helt klart synd om så e fallet.

Riktigt tråkigt om det nu är så. Klart att de kan släppa fler spel om de skyller på språk, Wiistore har ju hur mycket spel som helst tex.


signatur

PC X360 Wii 3DS PS2 PS3 PSP

Medlem

Har inte PSP men däremot så har jag min gamla PSOne kvar som förhoppningsvis går att spela på.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

1
Skriv svar