Möt fraktionerna i The Secret World

Medlem
Skrivet av iramirion:
Skrivet av luiga:

Jag tycker det skulle vara skottpengar på att de ännu inte gjort klart det spel som ska avsluta Dreamfall. Världshistoriens mest indragande spelstory och så har de mage att inte avsluta det, utan lämna spelaren som ett stort frågetecken, skrikandes ut sin ångest över att inte få veta. Jag har fortfarande inte smält det. Dreamfalls styrka ligger i storyberättandet och att skapa världar. Inte att göra MMO:s.

Nej, om de vill rädda sitt företag bör de sluta vara så bittra över piratkopieringen och återgå till att leverera helgjutna och täta Single Player-upplevelser i sina spel. Jag lovar att det finns många som vill köpa deras spel om de fortsätter hålla samma höga klass som de gjort med sina tidigare SP-äventyrsspel.

http://ragnartornquist.com/?p=578

Jo, jag läste det när de skrev det. Men jag vågar inte lita på det, för i mina ögon känns det som att Funcom kanske inte lever så länge till som studio om inte något av deras spel blir supersuccén som de hade hoppats att AoC skulle bli. Om de kursar, då vet man aldrig vad som händer med TLJ-universumet.

Medlem

En riktigt bra idé! Hoppas funcom lärt sig lite från AoC releasen bara... Om AoC släpptes i dag skulle det nog vara ett ganska ok spel, men efter all avsmak man fick efter releasen så blir man inte så sugen på att köra igång igen, även om det mesta som fick en att sluta är borta.

man får bara en chans på första intryck.
Om det intrycket är "blä" så blir det svårt att övertyga.

Medlem

Jag har tänkt på en sak.

Man kan vara illuminati detta spel, vilket får varningsklockor att ringa i skallen på mig.

Och inte nog med detta, att Illuminati styr över detta spel är en sak, det är deras box-art som visar exakt vad detta spel är till för ;

Illuminati har släppt lös Chtulhu, våran tid är räknad och Illuminati, dom som styr våran jord, har bestämt att tiden är slut för den mänskliga rasen!

IT'S A CONSPIRACY!!!!!!


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem
Medlem

AHAHAHAHAHAHAHAH........................................


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Inaktiv
Skrivet av Greger:

Illuminati har släppt lös Chtulhu, våran tid är räknad och Illuminati, dom som styr våran jord, har bestämt att tiden är slut för den mänskliga rasen!

Men, monstret på bilden liknar inte Cthulhu speciellt mycket. Inte alls faktiskt...
Skulle snarare gissa på Shub-Niggurath, Nyarlathotep eller Azatoth.

Medlem
Skrivet av Yog-Sothoth:
Skrivet av Greger:

Illuminati har släppt lös Chtulhu, våran tid är räknad och Illuminati, dom som styr våran jord, har bestämt att tiden är slut för den mänskliga rasen!

Men, monstret på bilden liknar inte Cthulhu speciellt mycket. Inte alls faktiskt...
Skulle snarare gissa på Shub-Niggurath, Nyarlathotep eller Azatoth.

you are on to us.... O_O

Medlem

Kan ni inte bara slå ihjäl varandra så världen och min stressmage kommer i balans igen?

*Smeker sin katana*

Medlem

The Dragon <3

Medlem

Äntligen något annat än de uttjatade fantasy som dominerar idag.

Inaktiv

Ni som gillar videon, och inte sett den första teasern gör en koll på den också den är i liknande stil. Finns länkad under den nya men jag hade missat den tidigare.

http://www.fz.se/filmer/20090408/the-secret-world-gc1/

Medlem

Ser lovande ut! Ska bli kul att följa utveckligen Jag tror Funcom har lärt sig av misstagen med AoC, ett spel som verkligen hade en skön atmosfär och potential, men som bekant släpptes innan det var färdigt.

Medlem

ha jag är illuminati jag ska ge er fett med stryk
och vara arrogant på samma gång prepare for your dooooom


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Medlem

"You are perfectly suited to join the Templars", eller ngt åt det hållet...
Ser nice ut, men vill se lite ingame

Inaktiv
Skrivet av Appoc:

Ser nice ut, men vill se lite ingame

Finns två semi-officiella ingame bilder från förra året.
http://www.rockpapershotgun.com/2008/08/17/the-secret-worlds-...

Men inget UI så det säger väl inte så mycket.

Medlem

Jag blev Dragon då:)

Medlem

Finaste gamebruden nånsin iaf


signatur

AMD Dualcore +4400, 3GB Kingston, MSI 8800GT, 350GB WD, Windows XP

Medlem

Hahaha illuminati!, fan va hardcore


signatur

Game long and prosper

Medlem

http://www.fz.se/bilder/?id=98403

Ingen som får vibbar från Another World av denna?


signatur

"When corporations create the music we all lose."

Medlem

ser lovande ut tbh


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Först tänkte jag "Fåglarna 2" sen tänkte jag på PoP Warrior Within och efter det sa bossen "Up the air"? Verkar rätt skoj ändå ^^

Medlem
Skrivet av skribb:

http://www.fz.se/bilder/?id=98403

Ingen som får vibbar från Another World av denna?

Jo verkligen


signatur

AMD Dualcore +4400, 3GB Kingston, MSI 8800GT, 350GB WD, Windows XP

123
Skriv svar